Şimdi Ara

İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
4
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
718 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nitelikli dolandırıcılıga girmez olay. Tabi ki olayda haklisiniz. O ayrı. Urunlerin kutuyu acarken video cekmek faydali olur mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R dan niye kulaklık filan alıyorsunuz abi belli teknoloji firmaları var güvenilir her ürünü satıcısından al daha az sorun yaşarsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • D&R mi çevremde ki kimseyi oraya sokmuyorum böyle rezil bir firma yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen'in Pengueni

    1000 tl para değil zaten bilirkişi ücreti ve harç olarak 250 lira gibi bir masrafı ödemek zorunda kaybeden taraf.Bir şirket 100 parça mal sattı bunun 5 inde ürünler thh ye mi gitti devlet binecek tepesine bugün samsung denilen firma ticaret kanununda olan süreleri takmıyor adam açık açık beyan ediyor bunu da.6 ay olan değişim iade süresi bizde 1 ay diyor.

    Alıntıları Göster
    Samsung dedin ya içim bir tuhaf oldu cevap verme ihtiyacı duydum. Taşınabilir hdd almıştım kısa süre sonra bozuldu garantiye gönderdim meğer türkiyede değil hollanda da tamirleri yapılıyormuş. Benim hdd kayboldu garantide ve samsungdan aldığım mükemmel cevap hdd niz muhtemelen hollandada ve biz oradaki firma ile çalışmamızı sonlandırdık ürününüzü kendi çabanızla oradan almanız gerekiyor :) heryere şikayet ettim ama paramı almam 2 yıl sürdü :) Ama aldım.




  • D&R'dan uzak durun. Bir kaç yıl önce WoW için Pre Paid kart almıştım içinden şifre yazan kağıt çıkmadı. Paket daha önce açılmış içinden kağıt alınıp tekrar koli bantıyla sarmalanıp satış için rafa konmuş.15 gün uğraşmıştım sorunu çözene kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • we[AGRA] kullanıcısına yanıt
    Artık daha dikkatli olacağız tabii.
  • maverickss M kullanıcısına yanıt
    Çoğu yerde yoktu bu kulaklık. En azından kurumsal firma olsun diye düşündüm işte...
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Bir kullanıcı forumdan, işe yaradığını söylemişti... Ama bu biraz yorucu olur. Her şeyi de kayıt altına almak mümkün gibi değil sanki.
  • smsmart kullanıcısına yanıt
    Tecrübe etmek gerekirdi sanırım.
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun size de.
  • İyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum.
  • Brky1905 kullanıcısına yanıt
    Umarım bu kadar uğraştırmaz beni.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    1 ayn önce açıktı... Tüketici olarak işimiz zor. Amazondan ürün aldım, sorun çıktı. Yazıştım; 4 gün sonra ABD'den ürün elime ulaştı yenisi... Enteresan...
  • AhmetYOL kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacağım.
  • berk70 kullanıcısına yanıt
    Yaşadığımız stres de en çok üzen şey...
  • loutrec_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler arkadaşım.
  • qubee Q kullanıcısına yanıt
    Size de geçmiş olsun.
  • Mortus kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar hakkımı arayacağım, merak etmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer

    Geçin bakalım dalganızı.
  • interwap kullanıcısına yanıt
    Hepsini yaptım dostum, beklemedeyim.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.