Şimdi Ara

İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
4
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
718 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cro magnon kullanıcısına yanıt
    2-3 kez kalite kontrolden geçmiştir bu ürün. Paketleme esnasında olacağını sanmıyorum.



    Teşekkür ederim açıklayıcı bildiler için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalet puanım 10/10.

    Seni destekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R'deki satılan plaklar falan hep çizik çıkıyo mesela, güya sıfır ama çalışanlar ara sıra çıkarıp dinliyoruz, geri koyuyoruz diyorlar.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ürün hizlialda 330 TL idi aldığımda. Burası daha pahalı aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lavgirin kullanıcısına yanıt
    Merhaba lavgirin,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • D&R internet sitesine nasıl güvendiniz anlamadım. Ben birşey bakmaya giriyorum; ne bir ürün detayı(bazıları hariç) ne bir yorum var. Onun yerine illa ki D&R dan alışveriş yapmak istiyorsanız mağazadan almanızı öneririm.
    Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlightClub -- 18 Temmuz 2018; 22:31:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba lavgirin,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    Vay arkadaş, firmaya da bakın... Değer görmek güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani N11, Hepsiburada gibi siteler neysede, siz hangi akılla VatanComputer ve D&R gibi sitelerden alışveriş yapıyorsunuz?
    Eğer onlardan alışveriş yapacaksanızda bir zahmet vakit ayırıp şubesine gidip ordan test ederek alın ürünleri.
    Sonra mağdur olup gelip sayfa sayfa konu açmayın...
  • up

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • işte bu yüzden internetten bişey alırken kargocu kapıya geldiği andan itibaren video kaydı alıyorum. nanokataloğa bu sayede ikinci el anakartı iade ettim.
  • geçmiş olsun hocam
  • Kardeş ver thh ya kazanırsın bizde vodafonu verdik tüketici haklarına kazandık şimdi seferber oldular anlaşmak için 15 gün bekliyip icraya verecez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mücadelene devam et
  • FlightClub kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emredersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 dışında elektronik almıyorum. İsterwe bedava versinler dr ın kapısından girmem. N11 de pahalı alışverişleri aırayla yapınca zaten kupondu çwkti indirimli oluyo. Bu gibi durumlarda (gerçi kulaklığı hijyen diye almıolar kutu açılınca.) direk iade.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayatımda D&R kadar leş firma görmedim. 5 kitap sipariş ettim . 10 günde 3 tanesi geldi , 10 gün sonra da diğer 2 tanesi geldi . Yıl olmuş 2018 , bu saatten sonra D&R den alışveriş yapan sıkıntılıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı model kulaklığı n11 üzerinden satın aldım. Geldiği gün kargo ürünü teslim eder etmez hemen çıkardım kutudan. ama ürünün bluetoothu çalışmıyor. uğraştım ettim yok. açılmıyor kulaklık..
    Hemen iade talebi açtım. n11in verdiği kod ile mng kargoyla geri gönderdim ürünü..
    Kavga dövüş paramı 25 gün sonunda alabildim.

    Arızalı ürün gönderdikleri halde hala hijyen tijyen muhabbeti döndü. dedim ulen kargoyu bana teslim ettiğiniz saat 14. benim iade talebi açtığım saat 15 kargoya geri götürüp elden teslim ettiğim saat 16.00
    Müşteri hizmetleri ile harcadığım zaman sinir stres çok vaktimi çaldı..

    Sonra gittim D&R akasyadan bose soundsport wireless kulaklık almaya.. ağzım yandı ya bir kere.. dedim kapalı kutuyu aldım; ya çalışmazsa.. hemen burda denesem ve olumsuz bir durumda iade alırmısın. yok dediler. arızalı çıkarsa servise yollarız..
    Ya sabır diyerek verdim 1250 gayme aldım kulaklığı.. çok şükür bir sorun çıkmadı 8 aydır kullanıyorum.

    Kısacası kulak içi kulaklık almak sorun çıkarsa iade etmek bir derttir.
    N11de yazmış satıcılar. bu üründe 14 gün iade muhabbeti hijyen sebebiyle yoktur diye..

    şimdi gördüm. biri mağazada denemekten bahsetmiş.. hiç bir mağazada kulakiçi kulaklık demo olarak yok. bir kaç kafaüstü var o kadar.
    Bu spor kulaklık işi yüzünden girmediğim teknoloji mağazası kalmadı o yüzden iyi biliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FireStorm -- 18 Temmuz 2018; 23:54:13 >




  • Benim en sinir oldugum sey firmalar urunleri jelatinli etiketli kapali kutular icinde gonderip ondan sonra "Efendim siz urunun kutusunu acip yeniden satilabilirligini bozmussunuz, o yuzden iade edemezsiniz" demesi.

    Urunun kutusunu acmadan bir urunde sorun oldugunu nasil gorecegim
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.