< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gereqsiz -- 21 Temmuz 2018; 23:12:24 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gereqsiz -- 21 Temmuz 2018; 23:12:24 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tüketici hakem heyeti kararını bekleyin. Konu gündeme gelse bile sonuç değişmez. Apple bile ücret iadelerinde yan çiziyor. Neyse ki tüketicinin her zaman yanında olan hakem heyetleri var. Aslında bir yasa çıkaracaksın THH başvuruları olumlu sonuçlanırsa şikayet edilen firmaya 1000 TL ceza vereceksin. Bak bakalım bir daha müşterileri THH ile uğraştırıyorlar mı. Firmalar nasılsa THH'den karar geç çıkar, uğraşmazlar diye kendi bildiklerini okuyorlar. Peşini bırakmayın.
|
Hocam 14 yıldır DH de olup nasil bile bile lades oluyorsunuz. Neredeyse her ay bir dnr konusu açılıyor. Daha önce onlarca başlık açıldı. Hiç mi akillanmadiniz yoksa haşin olücülüğünuzle ürünü ucuza getirdiginiz için mi aldınız? Umarım ikincisidir. Eğer bile bile aldıysanız adminler arkadaşı uzaklaştirsin forumdan lütfen
|
D&R'dan en azından internet sitesi üzerindek gram bir şey satın almam. Bir kitap sipariş vermiştim 20 Gündür sipariş hazırlanıyor dendi bende siparişi iptal edip ücret iadesi istemiştim. İnternet hizmetleri çok kötü. Kullanmayın.
|
Cogu kisi thh ile ugrasmak istemedigindem veya bilmediginden firmalarin isine geliyor hakkinizi arayin hocam bu kan emici firmalara daha fazla para kaptirmak yok
|
Hocam kutuya açarken videoya aldınız mı? Böyle şeyler önemli, özellikle böyle belli bir meblağ üstünde aldığınız ürünleri kurye önünde açamıyorsanız bile evde kendiniz kargo kutusunu açarken jelatini çıkarırken ve ürünü incelerken denerken videoya alın. Ürün sağlam çıkarsa videoyu silersiniz, ürün ayıplı çıkarsa sağlam bir kanıt olur elinizde.
|
Belki biraz uzun olabilir bende başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.
gittigidiyor.com dan selfie çubuğu almıştım. Çubuğu yanlış almışım gelir gelmez kargoya teslim ettim. Firma gg ile iletişim kurarak tüketici ürünü kırık olarak iade etmiştir' demiş. Bunun üzerine 'ürünü kırık göndermediğimi geldiği gibi kargoya teslim ettiğimi' söyledim. GG satıcıya 'kırık olduğuna dair rapor tutturdunuz mu' diye sordu. Hayır denilince, kontrol edip rapor tutturmanız gerekirdi. Müşterinin yapabileceği bişey yoktur'' diyerek para iadesi sağlamıştı. Bir diğer olay ise; 22 yıllık bir arkadaşım n11 üzerinden bisiklet kaskı satın almış. Kask 5 gün boyunca gelmemiş. sonra bir bakıyordu kargo başka yerlerde dolanıyor. kargo firmasıyla görüşüyor firma bizlik bir durum değil diyerek satıcıya sallıyor. Satıcıyla görüşüyor kargo firmasının hatası onlarla görüşün diyor. Her iki tarafla görüşerek 5 gün daha zaman kaybediyor. En sonunda yoruldum artık diyerek n11 ile iletişime geçiyor ve yaşadığı problemi anlatıyor. N11 size en kısa zamanda dönüş yapacağız diyerek konusmayı sonlandırıyor. aradan 3-4 saat geçiyor. kaskı satan firma arkadaşı arayıp yaşanan sorun için özür diliyor ve hemen yeni bir kask göndereceklerini söylüyor. 1 saat sonra n11 müşteri hizmetleri arkadası arıyor ve sorununuz çözüldü mü diye soruyor. Çözüldü diyerek konusmayı sonlandırıyor. (n11 satıcıya ne dedi nasıl tehdit etti bilmiyoruz. lakin satıcının bi anda 180 derece dönmesi ilginç) bir diğer olay ise; hepsiburadadan tplink modem aldım. garantinin bitmesine 1-2 ay vardı modem arızalındı. Tplink ile görüştüm bize gönderin ama kargo masrafı size ait olacak dediler. Nasıl olur efendim garanti kapsamın müşteriye hiç bir şekilde ücret yansıtılmaz dedim. Efendim bu şirketimizin almış oldugu bir karar dediler. Şirketiniz ne zamandan beri yasa dışı kanun dışı kararlar alarak yasaları kanunları çiğniyor diye sordum. Cevap veremediler ve müşteri hizmeti konuşmayı sonlandırdı. Bunun üzerine hepsiburada ile iletişime geçtim. Ürünü bize gönderin biz hallederiz dediler. ürünü gönderdim. 15 gün gibi bir sürede ürün değiştirilmiş olarak bana ulaştırıldı ve cebimden 1 kuruş para çıkmadı. Diyeceğim şu ki; D&R gibi yerleri boşver. Hata yapmışsın. ama bilemezdin tabi. GG,N11,hepsiburada gibi yerlerden alışveriş yap. En azından benim arkamda durdular. |
D&r PİŞMANLIKTIR! 1200 lira değerinde beats kulaklık 2 ay geçti değişim olmadı iade olmadı hakkım olmasına rağmen 4 kere garantiye gitti yine iade olmadı ve şuanda evde kutusunda duruyor kullanamadığım için D&r sakın!
|
Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunduysan her türlü ürünü veya iadesini sonuçlanınca alırsın. Sanırım Türkiye'de adaletin olduğu tek kurum THH
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 18 Temmuz 2018; 18:5:10 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |