Şimdi Ara

İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
4
Favori
6.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
718 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 16 Haziran 2018 tarihinde internet sitesinden Bluetooth Kulaklık satın aldım 400 TL’ye. Ürün 10 gün boyunca sipariş hazırlanıyor olarak bekledi. Stokta olmayan ürünü sattılar.

    Bir şekilde 26 Haziran 2018 tarihinde elime ulaştı ürün. Açtığımda kulaklık kısmında açıklık olduğunu gördüm. Değişim talebinde bulundum, kendilerine iade ettim ürünü.

    9 Temmuz’da ürünü garantiden teslim alıp bana göndermişler. Aynı ürün... Herhangi bir sorun bulunamadı diye de eklemişler.

    Sanki ben ürünü satın aldıktan 20 gün sonra bozulmuş da, garantiye göndermişim gibi.

    Ayıplı ürünü gönderdikleri için yenisi ile değiştirilmesi gerekir. Garanti kapsamı satıcı ve tedarikçi firmayı kapsar. Beni bağlamaz.

    Kendilerine aynı gün iade ettim. Bu kez de para iadesi talep ettim. Bugün ürünü yine bana göndermişler, bu kez kuryeden teslim almadım.

    Hakem heyetine gittim, itirazımı yaptım.

    Bugün telefonla beni arayıp; kutusu açılmış, hijyen falan filan diye kandırmaya çalışıp, iadesinin yapılmayacağını söylediler.

    14 gün içerisinde cayma hakkımdan dolayı ürünün parasını bana önünde sonunda iade edecekler mahkeme kararı ile.

    Konuyu buraya açıyorum; keşke popüler konular arasında yer alsa da, D&R firmasının nitelikli dolandırıcılıkla beni 400 TL dolandırdığını ve bu mağazadan bir şey alınmaması gerektiğini herkes görebilse.

    Ekşi Sözlük’te de konu açayım dedim ama rezalet başlığı olarak; ama gündeme gelmesi o kadar kolay değil.

    Not: 14 yıldır üye olduğum Donanım Haber sitesinin üyelerinin yardımına ihtiyacım var konunun gündemde kalması için.

    Burada yazılanları bir şekilde görmelerini sağlamak adına...

    Hepinize teşekkür ediyorum.

    Edit 6: Dün İthalatçı ve Garanti Firması olan Multimedya ile telefonla yine görüştüm. İade isteğimi D&R’a Mail atmalarını(çünkü garanti firması iadeyi kabul etti) rica ettim. Ama THH sürecinde olduğu için kabul etmeyeceklerini söylediler. Ben de maile, eğer iade süreci başlarsa THH başvurumu çekeceğimi söylemelerini rica ettim.

    2 dakika sonra D&R müşteri temsilcisi E. Hanım tarafından arandım. İade alacaklarını söylediler. Ben de yazılı olarak bu söylediklerini bana mail atmalarını söyledim.

    Peşimden Multimedya Firması iade konusunda beni bilgilendirmek amacı ile aradı.

    10 dakika sonra da D&R Müşteri Hizmetleri Yöneticisi beyefendi, genel müdürlükten arayarak özür falan diledi. Süreci. Donanım Haber’i takip ettiğini, iadenin 7 iş günü içerisinde olacağını söyledi.

    Ben de olumlu sonuçlanan sürecin kendileri ile hiçbir alakası olmadığını anlattım. Her şey Multimedya firmasının iyi niyetiyle oldu dedim. Kabul ettiler. D&R olarak kontrol ekiplerinin olmadığını, garanti firmasının söylemine göre iade işlemlerini başlattığını falan söyledi. Şirket telefonunu, dahilisini verdi. Herhangi bir sorun olursa ulaşabileceğimi söyledi.

    THH’den ihtarı geri çekmedim tabii. Param yatıncaya kadar bekleyeceğim.

    Müşteri Hizmetleri Yönetici numarasına ihtiyacı olanlara PM ile dahilisini verebilirim. En azından muhatap bulabilmek adına... Yoksa normal temsilciler hiçbir şey bilmediği gibi insanı sinir ediyor.

    Hepinize çok çok teşekkür ediyorum.

    Tabii ki artık D&R firmasından saç teli bile satın almayacağım.[\b][\color]

    Edit 5: Multimedya firmasına mail attım, CC olarak da D%R'ı ekledim. Multimedya firması, ününün iadesini kabul ettiğine dair bir metin ile birlikte ürün ellerine 7 iş günü içerisinde ulaşırsa iadesi gerçekleşir yazdı. Tabii ki D&R firmasından ses yok.

    Ürünü kuryeden pazartesi günü almadım. Kargo şubesini aradım, ellerinde imiş. Şimdi çıkıp şubeye gideceğim. Ürünü belirtilen adrese Multimedya firmasına göndereceğim. Bakalım bu süreçte ürünün ayıplı olduğunu kabul eden Multimedya firması ile iletişim halindeyken D%R'ın tutumu ne olacak...

    Detayları paylaşıyor olacağım.




    Edit 4: Multimedya firması yetkilisi B. Bey ile telefonda görüştüm. Ürünün taraflarına gönderilmesi durumunda iade alacaklarını söylediler. Ürünün D&R firmasında olduğunu bende olmadığını anlattım. D&R firmasını aramamı, durumu anlatmamı, ürünü kendilerine gönderilmesini rica etmemi söylediler.

    Aradım D&R firmasını. Bu işlemi yapamayacaklarını, THH kaynaklı savunmanın devam ettiğini söylüyorlar. Yahu tamam, madem savunma devam ediyor; o zaman iki gün önce savunması devam eden ürünü neden tarafıma geri gönderdikleirni., dün neden E. Hanım'ın beni arayarak, savunmanın tamamlandığı yalanını söylediğini sorduğumda ise bir şey demiyorlar.

    Garanti firmasının "tamam" dediği süreci bile uzatan, D&R firması var karşımda.

    Edit 3: Multimedya Firması ürünün fotoğraflarına bakıp da, ürünün tekrardan taraflarına gönderilmesini rica ettiler. Tekrardan inceleme yapacaklarmış. D&R müşteri hizmetlerini aradım biraz önce... Durumu anlattım. Ürünün ellerinde olduğunu, Multimedya firmasına tekraradan göndermelerini rica ettim incelenmek üzere... Ama bana, ürünün THH'den kaynaklı savunmasının devam ettiğini, bu süreçte herhangi bir işlem yapamayacaklarını söylediler. Ben de kendilerine, madem ürünün savunması devam ediyor neden savunması devam eden ürünü bana tekrar gönderdiklerini sorduğumda, o konuda bilgi sahibi değiliz diyorlar. Resmen dalga geçiyorlar. Ek olarak da madem savunma sürecinde, neden beni dün arayıp da telefonda iadenin kesinlikle mümkün olmadığını, savunmanın bu yönde olduğunu sorduklarımda ise, süreç böyle işliyor beyefendi diyorlar.

    Edit 2: Forumdan 1-2 arkadaşın yorumuna dayanarak, Plantronics firmasının resmi internet sitesinden Türkiye Distribitörü olan Multimedya firmasını aradım. Aynı zamanda ürününüm garantiye gönderildiği bir firma... Kendilerine üründe neden hasar olmadığına dair bir sonuç paylaştıklarını sordum. Onlarda, "Çalışanların öyle uygun gördüğünü; ama Whatsapp üzerinden ürünün ayıplı olduğuna dair fotoğraflarını tekrardan yollarsam, yine bir inceleme yapacaklarını söylediler." Beklemedeyim.

    Edit 1: Konunun gündemde kalmasını sağlayan herkese çok teşekkür ediyorum. Evet, belki D&R bu konunun varlığından haberdar olmayacak, belki ürünün iadesi yönünde olumlu bir etki yaratmayacak bu konu ama... Hem çoğu insana ulaşması hem de benim içimin rahatlaması adına önemli. Teşekkür ediyorum.


    İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü
    İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü
    İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü
    İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gereqsiz -- 21 Temmuz 2018; 23:12:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Tüketici hakem heyeti kararını bekleyin. Konu gündeme gelse bile sonuç değişmez. Apple bile ücret iadelerinde yan çiziyor. Neyse ki tüketicinin her zaman yanında olan hakem heyetleri var. Aslında bir yasa çıkaracaksın THH başvuruları olumlu sonuçlanırsa şikayet edilen firmaya 1000 TL ceza vereceksin. Bak bakalım bir daha müşterileri THH ile uğraştırıyorlar mı. Firmalar nasılsa THH'den karar geç çıkar, uğraşmazlar diye kendi bildiklerini okuyorlar. Peşini bırakmayın.
    Hocam 14 yıldır DH de olup nasil bile bile lades oluyorsunuz. Neredeyse her ay bir dnr konusu açılıyor. Daha önce onlarca başlık açıldı. Hiç mi akillanmadiniz yoksa haşin olücülüğünuzle ürünü ucuza getirdiginiz için mi aldınız? Umarım ikincisidir. Eğer bile bile aldıysanız adminler arkadaşı uzaklaştirsin forumdan lütfen
    Hocam kutuya açarken videoya aldınız mı? Böyle şeyler önemli, özellikle böyle belli bir meblağ üstünde aldığınız ürünleri kurye önünde açamıyorsanız bile evde kendiniz kargo kutusunu açarken jelatini çıkarırken ve ürünü incelerken denerken videoya alın. Ürün sağlam çıkarsa videoyu silersiniz, ürün ayıplı çıkarsa sağlam bir kanıt olur elinizde.
    Belki biraz uzun olabilir bende başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.

    gittigidiyor.com dan selfie çubuğu almıştım. Çubuğu yanlış almışım gelir gelmez kargoya teslim ettim. Firma gg ile iletişim kurarak tüketici ürünü kırık olarak iade etmiştir' demiş. Bunun üzerine 'ürünü kırık göndermediğimi geldiği gibi kargoya teslim ettiğimi' söyledim. GG satıcıya 'kırık olduğuna dair rapor tutturdunuz mu' diye sordu. Hayır denilince, kontrol edip rapor tutturmanız gerekirdi. Müşterinin yapabileceği bişey yoktur'' diyerek para iadesi sağlamıştı.

    Bir diğer olay ise;

    22 yıllık bir arkadaşım n11 üzerinden bisiklet kaskı satın almış. Kask 5 gün boyunca gelmemiş. sonra bir bakıyordu kargo başka yerlerde dolanıyor. kargo firmasıyla görüşüyor firma bizlik bir durum değil diyerek satıcıya sallıyor. Satıcıyla görüşüyor kargo firmasının hatası onlarla görüşün diyor. Her iki tarafla görüşerek 5 gün daha zaman kaybediyor. En sonunda yoruldum artık diyerek n11 ile iletişime geçiyor ve yaşadığı problemi anlatıyor.

    N11 size en kısa zamanda dönüş yapacağız diyerek konusmayı sonlandırıyor. aradan 3-4 saat geçiyor. kaskı satan firma arkadaşı arayıp yaşanan sorun için özür diliyor ve hemen yeni bir kask göndereceklerini söylüyor.

    1 saat sonra n11 müşteri hizmetleri arkadası arıyor ve sorununuz çözüldü mü diye soruyor. Çözüldü diyerek konusmayı sonlandırıyor.

    (n11 satıcıya ne dedi nasıl tehdit etti bilmiyoruz. lakin satıcının bi anda 180 derece dönmesi ilginç)


    bir diğer olay ise;

    hepsiburadadan tplink modem aldım. garantinin bitmesine 1-2 ay vardı modem arızalındı. Tplink ile görüştüm bize gönderin ama kargo masrafı size ait olacak dediler. Nasıl olur efendim garanti kapsamın müşteriye hiç bir şekilde ücret yansıtılmaz dedim. Efendim bu şirketimizin almış oldugu bir karar dediler. Şirketiniz ne zamandan beri yasa dışı kanun dışı kararlar alarak yasaları kanunları çiğniyor diye sordum. Cevap veremediler ve müşteri hizmeti konuşmayı sonlandırdı.

    Bunun üzerine hepsiburada ile iletişime geçtim. Ürünü bize gönderin biz hallederiz dediler. ürünü gönderdim. 15 gün gibi bir sürede ürün değiştirilmiş olarak bana ulaştırıldı ve cebimden 1 kuruş para çıkmadı.

    Diyeceğim şu ki; D&R gibi yerleri boşver. Hata yapmışsın. ama bilemezdin tabi. GG,N11,hepsiburada gibi yerlerden alışveriş yap. En azından benim arkamda durdular.
  • D&R'dan niye alışveriş yapıyorsun dostum?
  • Tüketici hakem heyeti kararını bekleyin. Konu gündeme gelse bile sonuç değişmez. Apple bile ücret iadelerinde yan çiziyor. Neyse ki tüketicinin her zaman yanında olan hakem heyetleri var. Aslında bir yasa çıkaracaksın THH başvuruları olumlu sonuçlanırsa şikayet edilen firmaya 1000 TL ceza vereceksin. Bak bakalım bir daha müşterileri THH ile uğraştırıyorlar mı. Firmalar nasılsa THH'den karar geç çıkar, uğraşmazlar diye kendi bildiklerini okuyorlar. Peşini bırakmayın.
  • Aynısı gg de başıma geldi para havuzda idi onaylamıştim.Gizli ayıplı ürün satmışlar silikonu çıkarınca anladım.Geri yolladım 1 gün kullandım diye kabul etmedi.Durumu gg ye anlattım 5 dakika sonra değişim yapalım beyfendi demişlerdi.İlla ki uğraş hocam hakkını al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takipte olacağım. Aslında buraya yazmamın bir nedeni de birileri görsünler bu firmanın dolandırıcı olduğunu.



    Gerçi sikayetvar.com adresinde yüzlerce benzer mağduriyeti yaşayan var.



    Evet, THH kararını bekleyeceğim. Muhtemel olumlu sonuçlanacak. 3-5 ay da sürse...



    Bu tarz firmalardan alışveriş yapmayı bırakamıyoruz nedense. Müşteri memnuniyeti sıfır olan bu firmadan sorun yaşayanlar bir daha alışveriş yapmayıp, çevresindekileri bilinçlendirseler...



    Zarara uğrama, müşteri kaybetme derdi yok ki firmanın. Ne de olsa unutuyoruz yaşandığımız sıkıntıları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R'dan en azından internet sitesi üzerindek gram bir şey satın almam. Bir kitap sipariş vermiştim 20 Gündür sipariş hazırlanıyor dendi bende siparişi iptal edip ücret iadesi istemiştim. İnternet hizmetleri çok kötü. Kullanmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uplayalım bi yararımız dokunsun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Updurrahman

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R'ın Allah belasını versin.

    2 yıl önce paramı zor kurtardım bende.Duvar takvimi siparişi vermiştim.Baktım sebepsiz yere iptal edilmiş.1 ay sonra yatırdılar parayı.
    Maillerin,mesajların hiçbirine cevap vermiyorlar.Sosyal medyada çok şikayet var bunlarla ilgili.Gelmeyen ürünler,yatmayan paralar... gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 18 Temmuz 2018; 18:5:10 >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up
  • Kulaklıktaki açıklık da şu şekilde:





    İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gereqsiz -- 18 Temmuz 2018; 2:8:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cogu kisi thh ile ugrasmak istemedigindem veya bilmediginden firmalarin isine geliyor hakkinizi arayin hocam bu kan emici firmalara daha fazla para kaptirmak yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 14 yıldır DH de olup nasil bile bile lades oluyorsunuz. Neredeyse her ay bir dnr konusu açılıyor. Daha önce onlarca başlık açıldı. Hiç mi akillanmadiniz yoksa haşin olücülüğünuzle ürünü ucuza getirdiginiz için mi aldınız? Umarım ikincisidir. Eğer bile bile aldıysanız adminler arkadaşı uzaklaştirsin forumdan lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 330 TL’ye hizlial.com adresinde vardı. Buradan 400 TL’ye satın aldım, bir sorun olursa iade ederim diye.



    İnanın D&R konusu görmedim daha önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&r dan alisveris yapilirmi hate senin onaylama sistemi olan gittigidiyor n11 hepsiburada gibi siteler neyinize yetmiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • D&r PİŞMANLIKTIR! 1200 lira değerinde beats kulaklık 2 ay geçti değişim olmadı iade olmadı hakkım olmasına rağmen 4 kere garantiye gitti yine iade olmadı ve şuanda evde kutusunda duruyor kullanamadığım için D&r sakın!
  • THH’ye neden başvurmadınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.