Şimdi Ara

İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
4
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
718 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwes

    D&R kadar kurumsallıktan uzak bir yer yok klavye almıştım 2 sene önce internet üzerinden aldıktan bir hafta sonra iade etmek istedim beğenmediğim için ürünü D&R kabul etmedi,aral game ile görüştüm aral game kabul etti iadeyi ama D&R bir türlü kabul etmiyordu en sonunda aral game faks çekmişti D&R'a anca öyle iade kabul oldu. Birde sonra paranızı veremeyiz hediye kartı verebiliriz dediler. Thh yoluyla para hesabıma yatırttım. Bir daha da klavyede D ve & yi bir arada kullanmadım ta ki bugüne kadar.
    Aral Game dediğiniz tedarikçi firması mı almış olduğunuz klavyenin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Milletin parasında gözleri var pis dolandırıcılar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Evet D&R'a tedarik eden aral gamedi satın aldığım klavyenin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwes

    Evet D&R'a tedarik eden aral gamedi satın aldığım klavyenin.
    Peki nereden öğrendiniz aracı firmayı? Bendeki faturada, sipariş detayında yazmıyor da herhangi bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Judoo

    Aynısı gg de başıma geldi para havuzda idi onaylamıştim.Gizli ayıplı ürün satmışlar silikonu çıkarınca anladım.Geri yolladım 1 gün kullandım diye kabul etmedi.Durumu gg ye anlattım 5 dakika sonra değişim yapalım beyfendi demişlerdi.İlla ki uğraş hocam hakkını al.
    Gg için müşteri yanlısı

    N11 içinde satıcı yanlısı diyolardı doğru galiba

    Ayrıca gg'nin indirimleride n11 i katlar geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Klavyenin kutusundan garanti etiketi çıkmıştı orada yazıyordu. Dikkat ederseniz zaten ürünlerin garantisini D&R vermiyor üreten firma yada distributoru veriyor. Ama bu zaten sizi ilgilendiren bir durum degil siz paranizi D&R'a verdiniz sizin muhattabınız D&R.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki biraz uzun olabilir bende başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.

    gittigidiyor.com dan selfie çubuğu almıştım. Çubuğu yanlış almışım gelir gelmez kargoya teslim ettim. Firma gg ile iletişim kurarak tüketici ürünü kırık olarak iade etmiştir' demiş. Bunun üzerine 'ürünü kırık göndermediğimi geldiği gibi kargoya teslim ettiğimi' söyledim. GG satıcıya 'kırık olduğuna dair rapor tutturdunuz mu' diye sordu. Hayır denilince, kontrol edip rapor tutturmanız gerekirdi. Müşterinin yapabileceği bişey yoktur'' diyerek para iadesi sağlamıştı.

    Bir diğer olay ise;

    22 yıllık bir arkadaşım n11 üzerinden bisiklet kaskı satın almış. Kask 5 gün boyunca gelmemiş. sonra bir bakıyordu kargo başka yerlerde dolanıyor. kargo firmasıyla görüşüyor firma bizlik bir durum değil diyerek satıcıya sallıyor. Satıcıyla görüşüyor kargo firmasının hatası onlarla görüşün diyor. Her iki tarafla görüşerek 5 gün daha zaman kaybediyor. En sonunda yoruldum artık diyerek n11 ile iletişime geçiyor ve yaşadığı problemi anlatıyor.

    N11 size en kısa zamanda dönüş yapacağız diyerek konusmayı sonlandırıyor. aradan 3-4 saat geçiyor. kaskı satan firma arkadaşı arayıp yaşanan sorun için özür diliyor ve hemen yeni bir kask göndereceklerini söylüyor.

    1 saat sonra n11 müşteri hizmetleri arkadası arıyor ve sorununuz çözüldü mü diye soruyor. Çözüldü diyerek konusmayı sonlandırıyor.

    (n11 satıcıya ne dedi nasıl tehdit etti bilmiyoruz. lakin satıcının bi anda 180 derece dönmesi ilginç)


    bir diğer olay ise;

    hepsiburadadan tplink modem aldım. garantinin bitmesine 1-2 ay vardı modem arızalındı. Tplink ile görüştüm bize gönderin ama kargo masrafı size ait olacak dediler. Nasıl olur efendim garanti kapsamın müşteriye hiç bir şekilde ücret yansıtılmaz dedim. Efendim bu şirketimizin almış oldugu bir karar dediler. Şirketiniz ne zamandan beri yasa dışı kanun dışı kararlar alarak yasaları kanunları çiğniyor diye sordum. Cevap veremediler ve müşteri hizmeti konuşmayı sonlandırdı.

    Bunun üzerine hepsiburada ile iletişime geçtim. Ürünü bize gönderin biz hallederiz dediler. ürünü gönderdim. 15 gün gibi bir sürede ürün değiştirilmiş olarak bana ulaştırıldı ve cebimden 1 kuruş para çıkmadı.

    Diyeceğim şu ki; D&R gibi yerleri boşver. Hata yapmışsın. ama bilemezdin tabi. GG,N11,hepsiburada gibi yerlerden alışveriş yap. En azından benim arkamda durdular.




  • Plantronics kulaklık almışsın bi daha alırsan ondan alma bence. aslında plt nin kendi sitesinden şikayet et bunları yada direk distribitör ile görüş yenisini iste amerikan markası bildiğim kadarıyla sorun çıkarmaz.
    Bende de plt nin bluetooth kulak içi kulaklığı var 300 olan modeli çok pişmanım aldığıma.şimdiki aklım olsa anker filan alırdım.
    Amerikan malları garanti konusunda çok iyi nite ize dan bir ürün almıştım tr distrübütörü sorgusuz sulasiz, kullanıp beğenmediğim ürünü geri almıştı.plt de amerikan ürünü onlar da sorun çıkarmaz direk distrübütör ile irtibata geçersen yenisini yıllarlar bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • +1

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusurlu malı alıp yeniden mi satış yapacaklarmış da hijyen kuralından bahsediyor? Öyle sor onlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xeraw3, dikkate alacağım.



    @dracarys41, bakıyorum hemen resmî sitesine markanın. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iCrush

    Gg için müşteri yanlısı

    N11 içinde satıcı yanlısı diyolardı doğru galiba

    Ayrıca gg'nin indirimleride n11 i katlar geçer.

    Alıntıları Göster
    N11'den orijinal olmayan fakat çok orijinaline çok yakın bir ürün almıştım. (Xioami'nin son çıkan metal hibrid kulakiçi modeli) 150 terine 90tlye falan sip. etmiştim ve olumlu feedbackli bir ilandı.



    Aynı anda satıcıya ve n11e mesaj attım ve aynı anda konuştum. Satıcı başta orijinal olduğu konusunda diretti fakat fazla zorlamadan iadeyi kabul etti. Burada iadeyi kabul etmesinde n11in etkisi var mı ya da etmeseydi ne olacaktı bilmiyorum.



    Ama aynı anda n11le de görüşmelerim sürdü (Hep aynı bayanla görüştük). Onlara ürününü orijinal olmadığını şiddetle düşündüğümü, ilanı kaldırtmalarını tavsiye ettim. O vakitten sonra birkaç gün (hatırlamıyorum kaç gün) 3-4 kere telefonda konuştuk n11 ile. Benden orijinal olmadığımı düşünmeme sebep olan şeyleri sordular ve tüm fotoğraflarla, yerli yabancı linkleri maille ilettim. (Hatta ilk yollayışımda mailin boyutu yüksek olunca yollanmadı uyarısı vermişti, ben de üşendim yollamadım. Ertesi gün arayıp ulaşmadığını, tekrar yollamamı istediklerini söylediler.)



    Bir ekip var galiba bu orijinal, replika durumunu teyit eden. Onlardan sonuç bekledi anladığım kadarıyla.



    Sonuç olarak iade vs tamamlandıktan sonra tekrar aradı hanımefendi. Ürünün incelendiği, haklı bulunduğum, ilanın kapatıldığı ve zaten iademin de tamamlandığını söyledi teyit etti. Teşekkür ettim kapadım. Ben de baktım ve ilan kapalıydı.



    Bana güzel bir deneyim yaşatmaları ve olayın peşini bırakmamaları benden bayağı yüksek not almıştı, her ne kadar bir miktar zamanımdan olsam da.



    Bu sebeple anlatmak istedim. Sizin yorumdan sonra GGyi de indirdim. Biraz da onu deneyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Friedrich0 -- 18 Temmuz 2018; 10:53:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    Kusurlu malı alıp yeniden mi satış yapacaklarmış da hijyen kuralından bahsediyor? Öyle sor onlara
    Anlasalar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Damada şikayet et.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam bende bu DR'den enpara kk kampanyası olduğu için Blue.hoparlör almıştım, aynı şeyler benimde başıma geldi, aldığım ürünü 1 gün sonra iade etmek istedim kutusu açılan ürün iade olmaz gibi kanunsuz gerekçelerle ret edildi ve buraya konu açtım ama sanki suçlu benmişim gibi mesajlar vardı ve konu mod tarafından silindi. Son cümlemde şu olmuştu DR dan ilk ve son alış verişim diye

    Aslında bu konularla ilgili forumda özel bir bölüm oluşturulmalı ve bu konular silinmemeli.
  • qarakedi kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Peki süreç nasıl işledi? Ücretinizi iade aldımız umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala hijyen diyorlar demek ki kusurlu kulaklığı üreticiye yollamak yerine başka birine satacak gerizekalılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucukyenici

    Damada şikayet et.
    :)



    Gülüyoruz ağlanacak halimize...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Updullah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.