Şimdi Ara

İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
4
Favori
6.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
718 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamer777

    D&R benim de paramı gasp etti ! 1 aydır iade yapmıyor süreci şikayetvar.com da anlattım müşteri hizmetleri sadece laf kalabalığı ve vakit kaybı adamlar paramı gasp etti çaldı resmen geri vermiyorlar



    https://www.sikayetvar.com/d-r/d-r-iade-islemini-suruncemede-birakiyor
    Geçmiş olsun çok. Aslında en mantıklısı ilk adım olarak sanırım THH'ye başvurmak. Sonrası beklemek...
  • Gecmis olsun diyeyim oncelikle



    Ben de d&r dan bluetooth kulaklik aldim ama ben salaklik yapip magazasindan aldim. Baktim kulaklikta sorun var. Aldiktan 40 dakika sonra hemen geri goturdum. Dedim boyle boyle. Adamlar dedi ki urun paketi acilmis hijyenden dolayi degistiremeyiz.



    Ben de tuketici hakem heyetine basvurdum bir umut.



    3 ya da 4 ay sonra sonuc aciklandi: TALEBINIZ REDDEDILDI.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fakirdepocu

    Gecmis olsun diyeyim oncelikle



    Ben de d&r dan bluetooth kulaklik aldim ama ben salaklik yapip magazasindan aldim. Baktim kulaklikta sorun var. Aldiktan 40 dakika sonra hemen geri goturdum. Dedim boyle boyle. Adamlar dedi ki urun paketi acilmis hijyenden dolayi degistiremeyiz.



    Ben de tuketici hakem heyetine basvurdum bir umut.



    3 ya da 4 ay sonra sonuc aciklandi: TALEBINIZ REDDEDILDI.
    :/

    Geçmiş olsun... Sanırım artık 14 gün cayma hakkına sahip olduğumuz sürece internetten yapmak gerek alışverişlerimizi.
  • Bende hepsiburada ' dan çalışma masası sipariş etmiştim. Vidalar eksik ve masa ile alakası olmayan vidalar vardı. Satıcı ile görüştüm vidaların çok pahalı olmadığını söyleyip vida ölçülerini verdiler. Kapatıp hepsiburadayı aradım. Şikayet talebinizi oluşturuyorum gün içinde tarafınıza dönüş sağlanacaktır dediler. 1 gün sonra satıcı vida gönderdi yanında anahtar ile ne söylediler hiç bir fikrim yok. Ama o günden beri her şeyi hepsiburada dan sipariş ediyorum
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Iade etme hakkiniz(cayma) yok. Garantisi elbette var. "ZZ beni dolandirdi" demeniz bile bir davaya ve maddi tazminata soz konusu. karsinizda ticari bir firma var derken bundan bahsediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 18 Temmuz 2018; 12:59:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle gecmiş olsun.Umarım hakkınızı geri alırsınız.

    Dolandırıcı gibi başlık açarak karsı tarafa dava hakkı sunuyorsunuz.Biraz daha ılıman bir şekilde davranırsanız yararınıza olur her zaman.Ufak davalarla uğraşacagını sanmam bir firmanın ,lakin olurda daha sonuçlanmamıs bir sorun üstünden dolandırıcı yaftası yapıştırmak suç teşkil eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Iade etme hakkiniz(cayma) yok. Garantisi elbette var. "ZZ beni dolandirdi" demeniz bile bir davaya ve maddi tazminata soz konusu. karsinizda ticari bir firma var derken bundan bahsediyorum.
    Ürünü kullanmadım ki ben... Bozuk ürün satıp da beni garanti ile uğraştırmazlardı etik değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lithran

    Öncelikle gecmiş olsun.Umarım hakkınızı geri alırsınız.

    Dolandırıcı gibi başlık açarak karsı tarafa dava hakkı sunuyorsunuz.Biraz daha ılıman bir şekilde davranırsanız yararınıza olur her zaman.Ufak davalarla uğraşacagını sanmam bir firmanın ,lakin olurda daha sonuçlanmamıs bir sorun üstünden dolandırıcı yaftası yapıştırmak suç teşkil eder.
    Teşekkür ederim.



    Süreç D&R’a göre sözde sonuçlanmış. Dün beni E. Hanım müşteri temsilcisi olarak aradı ve iadenin kesinlikle mümkün olmayacağını söylediler.



    Bu nitelikli dolandırıcılık. Ürünü bozuk satıp, kulaklık bu hijyen kuralları gereği iade almıyoruz demeleri dolandırıcı oldukları yönünde hissiyat oluşturur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Bak DR avukati degilim. Avukat bile degilim. Seni iyi niyetli uyariyorum. Her sorun yasayan XXX Firmasi Hirsiz YYY Firmasi Dolandirici ZZZ Firmasi Katil gibi suclamalar yaparsa sadece kaos olur. Karsinda ticari ve kurumsal bir firma var, Avukatindan Pazarlamasina kadar bir cok departmani olan bir firma. Yaptigin konuda seni uyariyorum.





    DR ile SORUN yasiyorum yazabilirsin, Kulakligimda sorun var nasil tekrar garantiye gonderip degisim talep edebilirim yazabilirsin. Ama Direk olarak nitelikli dolandirici gibi bir karari sen degil mahkeme aciklar. Dikkatli ol. Umarim problemin cozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Bak DR avukati degilim. Avukat bile degilim. Seni iyi niyetli uyariyorum. Her sorun yasayan XXX Firmasi Hirsiz YYY Firmasi Dolandirici ZZZ Firmasi Katil gibi suclamalar yaparsa sadece kaos olur. Karsinda ticari ve kurumsal bir firma var, Avukatindan Pazarlamasina kadar bir cok departmani olan bir firma. Yaptigin konuda seni uyariyorum.





    DR ile SORUN yasiyorum yazabilirsin, Kulakligimda sorun var nasil tekrar garantiye gonderip degisim talep edebilirim yazabilirsin. Ama Direk olarak nitelikli dolandirici gibi bir karari sen degil mahkeme aciklar. Dikkatli ol. Umarim problemin cozulur.
    Uyarın için teşekkür ederim. İyi niyetin için de...

    Ama kaos olmasın; tartışma olmasın diye de yapılan haksızlığı, daha güzel adlandıramam.

    Bakın TDK dolandırıcı için ne tanım yapmış...

    Dolandırıcı: isim Birini aldatarak mal veya parasını alan kimse, ayyar, tokatçı
    "Tükürük müfettişi meğer meşhur bir dolandırıcı imiş." - B. Felek




  • If you my star kullanıcısına yanıt
    Peki firma haklı olduğunda ne olacak ? Hakem heyetleri firma haklı olsa bile tüketici lehine karar veriyor. Firma mağdur oluyor. Firmalardan gelen savunma yazılarını okuduklarını bile düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Kanunlar TDK sozlugunden daha ust seviyede hukuk olarak.



    Ben senin yerinde olsam, sorunu aciklayarak bir defa daha garanti servisine kusuru mumkunse fotografli ve yazili olarak belirten bir yazi ile gonderirdim. 3 defa ayni sorundan gonderildiginde, iade ya da degisim hakkin zaten oluyor.
    Ya da THH'de cozum olabilir tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 18 Temmuz 2018; 13:8:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Bak DR avukati degilim. Avukat bile degilim. Seni iyi niyetli uyariyorum. Her sorun yasayan XXX Firmasi Hirsiz YYY Firmasi Dolandirici ZZZ Firmasi Katil gibi suclamalar yaparsa sadece kaos olur. Karsinda ticari ve kurumsal bir firma var, Avukatindan Pazarlamasina kadar bir cok departmani olan bir firma. Yaptigin konuda seni uyariyorum.





    DR ile SORUN yasiyorum yazabilirsin, Kulakligimda sorun var nasil tekrar garantiye gonderip degisim talep edebilirim yazabilirsin. Ama Direk olarak nitelikli dolandirici gibi bir karari sen degil mahkeme aciklar. Dikkatli ol. Umarim problemin cozulur.
    Böylesi uyarıya hiç gerek yok.

    Türkiye de firmalrın çoğu finans güçlerinin eline geçiyor,
    bu firmalarda ajanslarla çalışıyorlar ( trendine başladığım yolu gibi ) burada uzun uzun yazmıyacağım ama abudik,kubidik işler oluyor.
    Bu şirketler zaten ücret iadesi yapacaklarını biliyorlar ( Tüketici kanunu çok güçlü ) ama 3-4 ay sonra dava bitene kadar bile parayı çevirmeyi kar gören ahlak yoksunları bunlar,kurumsal filen hikaye bunun adı ahlaksızlık..3-4 ay keyfi olarak müiteri mağdur ediliyor ve bunu çok şeytani olarak yapıyorlar.

    Onların kurumlarına sıçam....




  • D&R dan birşey almayın xbox oyun aldık stokta yok dediler o hafta indirim vardı oyunlarda Siparişi kafasına göre hemen iptal etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Kanunlar TDK sozlugunden daha ust seviyede hukuk olarak.



    Ben senin yerinde olsam, sorunu aciklayarak bir defa daha garanti servisine kusuru mumkunse fotografli ve yazili olarak belirten bir yazi ile gonderirdim. 3 defa ayni sorundan gonderildiginde, iade ya da degisim hakkin zaten oluyor.
    Ya da THH'de cozum olabilir tabi.
    Beyefendi, şu an zaten garanti firması kanul etti iade yapacağını. Ama ürün D&R’da ve iade sonuçta onların satışını engelleyeceği için, savunma yapıyoruz, Multimedya firmasına gönderim yapamayız diyorlar. Bu firma ilk olarak sorun olmadığını belirtti. Şimdi ise tamam, ayıplı diyor. Lütfen ana konunun altındaki 4. düzeltmeyi okur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Boyle ucsuz bucaksiz suclamalari ancak bu forumun genc bir kitlesinin davranisina veriyorum.



    Yasiniz 35-40'lara geldiginizde umarim sizlerin de trendinebasladiginyolu gibi firmalariniz olur. Siz de 1.5MilyarTL/YIL Ciro ederken, 300-500TL'lik kulakligin parasini ayirirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RaGoN_

    Peki firma haklı olduğunda ne olacak ? Hakem heyetleri firma haklı olsa bile tüketici lehine karar veriyor. Firma mağdur oluyor. Firmalardan gelen savunma yazılarını okuduklarını bile düşünmüyorum.
    Ülkemizde herkes işini düzgün yaparsa böyle şeylere zaten gerek kalmaz. Firma savunmasının işe yaradığını düşünmediğinizi yazmışsınız. Haklı olabilirsiniz... Ama zaten tüketiciyi kandırmaya yönelik çaba içerisinde oldukları için, THH'de adı üzerinde tüketicileri koruyama dönük çalışmalar yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gereqsiz -- 18 Temmuz 2018; 13:19:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Judoo

    O hybrid pro HD yi ben 72 ye aldım hocam tam ölücü değilsin demek ki. :)
    Orijinal miydi yoksa?? Fiyatı net hatırlamıyorum açıkçası...



    Zamanında 72tlye orijinal bulduysanız link falan atmayın hocam. Gerek yok. Dolar zaten 5 oldu alamam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Friedrich0 -- 18 Temmuz 2018; 13:19:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Siz THH surecini baslattiysaniz, surecin bitmesini bekleyebilir ya da (varsa) sikayetinizi geri cekebilirsiniz. THH sureci boyunca soz konusu urunun ne olacagina ya da uzlasmanin nasil yapilacagina dair bilgiye sahip degilim, yargisiz bir yol ile suclama yanlis bildigim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün elinizde değilse banka ile iletişime geçip ödeme itirazında bulunun. Ürün gelmedi diye, benzer bir olay Hepsiburada'da başıma geldi. THH ile uğraşmadan 1. Ay içinde ödemeyi bankadan aldım. Ödemeyi aldıktan sonra THH ile iletişime geçip talebinizi sonuçlandı olarak kapattırabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.