Şimdi Ara

İADE D&R’IN TÜM ENGELLEMELERİNE RAĞMEN OLACAK-DOLANDIRILDIM | D&R(Turkuvaz Müzik)-Çözüldü (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
4
Favori
6.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
718 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    kapanıcaktı. kapanmıştır muhtemelen.
  • Bu firma birilerine satılmamış mıydı?...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Turkuvaz Medya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çorbaya tuz...D&R out👎🏼

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • turkcell bayiden 8 plus aldım kamerada toz çıktığı için 6 saat sonra geri götürdüm değişim ve iade kabul etmediler. turkcell platinum müş. hiz. apple müş. hizmetleri değişim veya iade yapın demesine rağmen. bayi sıfır cihazı garantiye gönderdi garantide ise hoparlör değişimi yapılmış kameradaki toz aynı şekilde duruyor. bende mahkemeye verdim. ay sonu bilir kişi inceleyecek. 14 gün koşulsuz şartsız değişim ve iade hakkını bayi uygulamadı artık mahkemede görüşeceğiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeganeCC M kullanıcısına yanıt
    Size de geçmiş olsun.



    Ben sarı kutu puanı kullanarak 100 TL indirim ve kulaklık hediyesi kampanyası ile iPhone 6S Plus satın almıştım Turkcell’den.



    Puanımı kullandılar. İndirim yapmadılar. Kulaklık hediyesini vermediler. Ne zamanın BİMER’i ne de THH çözüm bulabildi.



    Öylece kaldı.



    Ben ne yaptım? 1998 yılından itibaren kullandığım Turkcell GSM operatörünü o gün değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.D&R en azından elektronik cihaz alınmaması gereken bir yer diye düşünüyorum. Tabi bu benim kanaatim. Zamanında Ucuz olduğu için kendilerinden jbl kulaklık aldım ki ucuzda değildi. 1 senesi geçmeden bir tarafı bozuldu. D&r a gidip durumu ifade ettim. Faturasını bulamadım yardımcı olabilecekmisiniz diye sordum. Aynı aldığım çocuk abi yollarız bir işe yaramaz zira faturayı bizde tutmuyoruz bulamayız dedi. Aynı gün merak ettim media martk nasıl yapıyor acaba diye sorayım dedim.Orada kaydım vardı. Sadece sormak için gittim. bir ürünü alıp almadığını sormaya gittim. Yani herhangi bir cihaz sorunu olmadan. Oradaki arkadaş bulamadı ki oradan bahsettiğim ürünü almamışım. Sonradan gittim kendisinden özür diledim. Ama O bayan bulana kadar fatura isminden telefon numarasından hatta babamın ismine kadar araştırdı ve sorun olması ve faturanın bulunamaması durumunda kendilerinin yardımcı olacaklarını ifade ettiler. İşte iki satıcı farkı varın gerisini siz düşünün.




  • abdullahors84 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R Enteresan bir yer
  • “Dr ye gitmeyin asla gitmeyin” gibi ibarelerle yazılı ve görsel medyada paylaşım yaparsan haklıyken haksız duruma düşersin.Sana karşı dava açarlar firmalarının kötülenmesinden dolayı.

    Uyandırayım dedim yinede sen bilirsin ben senden yanayım.

    Bir arkadaşım uzun uğraşlar sonucu ayıplı mal olarak çıkan ford kuga aracını sıfırı ile değişimi başardı.Ama sosyal medyada hiç paylaşım yapmadı.şakası yok bu işlerin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konunun varlığını D&R firmasına da bildirdim. Almış olduğum ürün ile alakalı, satan firma ile alakalı her türlü yorumumu küdür içermeden yazabilirim diye düşünüyorum.

    Buraya açmamın nedeni belirttiğim gibi iade sürecinin hızlanması değil, sadece bilinçlendirmek tüketicileri. Aynı zamanda da beyin fırtınası gerçekleştirmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Dostum bende geçen aylarda oyun aldım. Tek taraflı iade yaptılar. Göndermediler. Stokta yok gerekçesi ile. Ancak aynı ürün farklı fiyattan satışta idi. Hali hazırda Tüketici Hakem Heyeti devam ediyor. Umarım istediğin şekilde çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    “Dr ye gitmeyin asla gitmeyin” gibi ibarelerle yazılı ve görsel medyada paylaşım yaparsan haklıyken haksız duruma düşersin.Sana karşı dava açarlar firmalarının kötülenmesinden dolayı.

    Uyandırayım dedim yinede sen bilirsin ben senden yanayım.

    Bir arkadaşım uzun uğraşlar sonucu ayıplı mal olarak çıkan ford kuga aracını sıfırı ile değişimi başardı.Ama sosyal medyada hiç paylaşım yapmadı.şakası yok bu işlerin.
    O zaman şikayet var sitesi neden var hocam. Eğer ki arkadaşın bahsettiği gibi bir durum var ise karşı taraf şikayetçi olsa dahi madur olan durumu ifade eder ve istediği yere sınırları aşmadan şikayetçi olabilir.

    Tabi abartanlar var ama uyarmak iyidir.
  • iaaynaci kullanıcısına yanıt
    Ben bu ürünü aldığımda baktım 8 gün geçmesine rağmen “Sipariş Hazırlanıyor” diyor, aradım kendilerini.

    Stokta olmayan ürünü neden satıyorsunuz dedim. Ben satın alırken 5 tane stokta göründüğünü, ben ödeme yaparken onların benden önce satın alanlara gönderildiklerini söylediler. Nede olsa yalan söylemek çok kolay...

    O aşamada tekrardan sepete 49 tane ürün ekleyip 3D aşamasına kadar geldim ödeme ekranında.

    Karşımdaki müşteri temsilcisine de maden stokta yok, neden 49 tane satın almama izin veriyorsunuz dedim. Ee madem stokta var, ben neden bekliyorum dedim.

    İnanın kem küm... Öte bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R pişmanlıktır. 10 kitap, 2-3 kırtasiye malzemesi almıştık. sağolsunlar 1 tane kitabı göndermemişler.
    D&R aradğımda kurye tarafından eksik teslimat tutanağı tutulmadığı için bize inanmadılar.
    Hangi kurye paketin açılmasını bekliyor?? olay 20 tl değil daha pahalı bir malzeme de çıkmayabilir.
    bundan sonra asla alışveriş yapmam
  • uppidi
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yaklaşık 2 hafta önce küçük çocuğuma kitap aldım, kitap kullanılmış yıpranmış belli ki teşhir ününü göndermişlerdi, hemen mesaj atıp iade gönderdim 10 gün sonra paramı zor kurtardım.

    arada alıyorum bende ama belli bir rakamı geçmemeye çalışıyorum.
  • D&R dan Online alışveriş yaparak en büyük hatayı yapmışsın. 2 defa yaptım bilmiyordum böyle olduklarını. İkisinde de stokta olmayan ürünü sattılar bana. Günlerce beklemek zorunda kaldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.