Şimdi Ara

İade/Değişim kararı çıkmış Sinerji'nin tutumu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MogoLKhan

    Bu sinerji çöp bir firma buradan alacağınıza 50₺ fazla verin Hb den alın.

    Onlar daha kötü

  • sanirim bu olay uretici ve distribütör yuzunden olmakta. firmalari savunmuyorum ama bu kadar firmanin ayni sekilde davranmasi dikkat cekici.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katates Pızartması

    Onlar daha kötü



    Alıntıları Göster

    şimdi Hb de keyifi bile iade edebiliyorsun sinerjiden geçen yıl iki tane ekran kartı aldım müşteri hizmetlerini arayıp ekran kartında çok anormal sıcaklıklar gördüm diyelim kartı iade edebilirmiyim diye sorduğumda aldığım cevap hayır oldu, yine geçen yıl arkadaşa sistem toplarken çoğu parçayı oradan almıştık pc si kapanıyordu oyundayken, 14 gün içerisinde güç kaynağını değiştirmek yerine birşey yok deyip geri gönderiyordular tabi 2 3 kez her gittiğinde pc parçaları serviste 15 gün kalıyordu ortalama. en son arkadaş oradan aldığı güç kaynağını çöpe attı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MogoLKhan

    şimdi Hb de keyifi bile iade edebiliyorsun sinerjiden geçen yıl iki tane ekran kartı aldım müşteri hizmetlerini arayıp ekran kartında çok anormal sıcaklıklar gördüm diyelim kartı iade edebilirmiyim diye sorduğumda aldığım cevap hayır oldu, yine geçen yıl arkadaşa sistem toplarken çoğu parçayı oradan almıştık pc si kapanıyordu oyundayken, 14 gün içerisinde güç kaynağını değiştirmek yerine birşey yok deyip geri gönderiyordular tabi 2 3 kez her gittiğinde pc parçaları serviste 15 gün kalıyordu ortalama. en son arkadaş oradan aldığı güç kaynağını çöpe attı.



    Alıntıları Göster




  • Benzer durumu geçen yıl yaşadım sinerji ile, hazır sistem toplattim ekran kartında coilwine vardı, aradım arena ile görüşün dediler ,ürünü gönderdim arena sorun yok deyip geri gönderdi aradım video da çekip gönderdim arena sizi neden bize yönlendiriyorlar ürün fabrikasyon hatalı aldiginiz yer muhattabiniz uğraşmayın dediler ,sonra sinerji ile diyaloglar müthiş ,ısrar edince ürünü kabul ettiler karşı ödemeli gönderdim, 2 gün sonra İstanbul daki kargo çalışanı aradı kendi cebinden , ürünün kargo ücreti ödemiyorlar diye, kapat donucem biraz bekle dedim ,aradım sinerji yi bir bayan çıktı neden almıyorsunuz ürünü diyorum kargo ücretini biz odemeyiz dedi (ilk 15 gün iade olursa kargoyu oduyorlarmis 1-2 ay arena ile kendileri ugrastirdilar beni), beni oyalayip durmayın 4.000TL ye ürünler almışım 7TL den mi kacicam ama iş gurur meselesine döndü kargo orada ister alın ister almayın, ürün gelirse hakem heyetine gidicem haklarımı biliyorum deyince biraz beklemeye aldı bir yanlışlık olmuş arkadaşlar kasayı gönderdiniz sanmislar ürünü alıyoruz dediler ,sanki ekran kartı büyüklüğü ile kasanın büyüklüğünü ayırt edemiyor arkadaşları, sonra ürünün yenisini gönderdiler konu kapandı , 2 aya yakın kasayı kullanamadik ama olan zamana oldu, iade ürünlerde kargo gibi masraflar satıcıya aittir tüketici haklarında açıkça yazıyor, bu ülkede yaşıyorsanız haklarınızı bileceksiniz satıcıların insafına göre yaaayamazsiniz, şahsen bir daha sinerjiden kesinlikle ürün almam, fabrikasyon hatalı ürünlerde sizi servislerle ugrastiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu ne abi sadece birkaç günde DH'de açılan teknik servis-distribütör-iade/değişim sorunu içeren 4-5 konu gördük. İnventus, İtopya, Sinerji Bilgisayar vs. Demek ki Amazon'dan başkası yalan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugunlerde bu tarz cok fazla konu acildi acikca ve kendilerincekuru bahane ederek degisim veya muadil urun vermeye yanasmiyor sirketler.Ck guvendigimiz guvenerek alisveris ysltigimiz cogu yerde synsiini yasamaaya basladik.Birkere daha tuketici olmanin hakkini kullanamamak,magdur edilmek turk insaninin kaderi oldugunu yasiykruz hep beraber

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kurun sürekli değişmesi tüketiciyi ilgilendirmez; ilgilendirmemeli. Kaldı ki ekran kartlarının fiyatlarının bu kadar yükselmesi döviz kurundan ziyade piyasadaki arzın talebi karşılayamamasıyla ilgili. Aldığı ürünün fiyatı isterse 5 katına çıksın, satıcı müşteriye aldığı malın muadilini vermek zorunda. Muadili derken de fiyat olarak değil, özellik olarak muadili. Örneğin Mercedes 500 SEL alıyorsunuz, farı arızalanınca yetkili servise gidiyor, servis de size "abi bu tamir olmaz, biz bunu alıyoruz, sana para iadesi yapacağız ya da muadilini vereceğiz. Döviz kuru yükseldiği için sana vereceğimiz muadili araç da 300 S." diyor. Böyle bir şey olabilir mi? Tabii bizim çakal esnaf ekran kartını hazır sistem içinde 29.000 TL'ye satacakken, 20 gün önce aynı ekran kartını 20.000 TL'ye alan müşteriye muadilini vermek istemiyor; onun yerine zorla ücret iadesi yapıyor. İnsanlar artık ekran kartını garantiye/tamire göndermeye korkuyor çünkü firmanın "bu arızalı, onarılamıyor, muadili elimizde yok, ücret iadesi yapacağız" diyip de karta mafyavari çökme ihtimali var. Sonra aynı kartı hazır sistem içinde satıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 12 Haziran 2021; 12:1:36 >




  • Uzak durulması gereken firmalar çoğalıyor: İtopya, İnventus, QP Bilişim, Sinerji. Bu firmaların müşterilerine tutumunu asla unutmayın. Kendi topuklarına sıkıyorlar fakat farkında değiller.

  • Bu fiyat farklarının aşırı arttığı dönemlerde firmaların rezillikleri bir bir dökülmeye başlamış gerçekten çok üzücü... Yok mu bir babayiğit toplu bir konu açsa alışveriş yapılmayacak siteler olarak listeyi tam olarak görsek.. A firması rezillikleri link link link B firmasında yaşanan sorunlar link link vs. diye süper olmaz mı?

  • Bu sinerji bilgisayarın üsküdar'daki kendi yerinden arkadaşlarla sistem toplamaya gittik. Sistemi seçtik ekrandan gösterdiler tamam dedik adam siparişi oluşturuyorum dedi tamam dedik ilerle ilerle bastı son ekranda bize fiyat değişti diyor.Kardeşim şu kadar fiyat dedin tamam dedik heves ettik dalga mı geçiyorsunuz? Adamlar o kadar tok ki fiyat verdiği okeylettiği şeyden cayıyor. Yapabileceğimiz bir şey yok diyor.

  • türkiyede büyük küçük esnafın %90 ı çöptür. çöp olmayan %10 un %5 i yeni açılmıştır ileride batacaktır. %5 ini de arayıp bulacaksınız,kolay gelsin.


    ne hikmetse hazır sisteme kart var tek almaya yok. btc bahane vurgun şahane.

  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt

    sırf o değil. hiç bir eşyayı garanti süresinde tamire gönderemiyorsun. ütü, blender, su ısıtıcı .... ne gönderirsen kullanıcı hatası deyip başlarından savıyorlar.

  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt

    hahaha ciddi misin sen ya ?

    HEPSİBURADA 1400 tl beni kazıkladı üstüne üstlük dalga geçer gibi ürünü iade almıyorlar:D

  • Ekleme;1 aylık geçen sürede herhangi bir görüşme veya gelişme olmadığı için 8 Temmuz tarihinde telefonla irtibata geçip durumu aktardım biraz konuştuktan sonra bana internet sitesinde sattıkları ürünlerin linklerini göndermemi istediler , bende muadili ve üst versiyonu sayılabilecek ürünlerin linklerini gönderdim ertesi gün telefonla dönüş sağlanarak Eagle OC ile fark olmamasına rağmen Gaming OC modelini muadili yerine geçtiği için fatura farkından dolayı 750lira karşılığı gönderebileceklerini telefondan ilettiler, 1 ay geçen sürede durum bundan ibarettir


    İade/Değişim kararı çıkmış Sinerji'nin tutumu




  • Gelişme oldu mu hocam ? Aynı durumu vatan şuan yapıyor .7200 TL fatura bedeli olan MSI 6800 serviste iade degisim raporu çıktı. Stok yok diyip 7200 TL lik hediye çeki vericegiz diyorlar. Aynı markanin 6800 Trio x modelini üste 7500 TL farkla verelim diye utanmadan teklif ediyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ekleme; Teklif ettikleri 750TL ücreti beklememek adına birkaç gün sonra kabul ettim , teslim alıp kontrol ettikten sonra başvurduğum yerdeki THH'ne ek dilekçe ile ürünü teslim aldığımı bundan dolayı ek ücret tutarının uyuşmazlık bedeli olarak tarafıma ödenmesini belgelerle birlikte verdim , ilk başvuru yapmamdan 3 ay , ürünü aldığım zamandan 1 ay sonra dava lehime sonuçlanarak 750 TL bedelin tarafıma iadesine karar verilmiştir şuan 15 günlük dava itiraz süresini bekliyorum ücreti almak için, sizinde başınıza bu tarz bir durum gelirse ilk başta yapacağınız şey açıp kanunu okumak olsun yoksa banada ücreti ver boşver uğraşma , THH başvurma o parayı vermezler üstüne borçlu çıkarsın diyenler oldu kulak asmadım kanunu açtım nedir ne değildir araştırdım sonuç ortada.

  • ScHooT_ kullanıcısına yanıt

    Durumunuz ne oldu?

  • dead311 kullanıcısına yanıt
    MSI 6800 founder cihazımı 230$ + KDV ile 6800 gaming x trio ile değişim teklif ettiler kabul etmek zorunda kaldım. Fatura bedelim 7200du çünkü

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.