Selam arkadaşlar kolay gelsin ilk önce.Toshiba P50 C11 V ile ilgili bir sorum olacaktı.Ben bu ürünü 27.02.2016 tarihinde vatan bilgisayardan aldım.İlk aldığımda bana kullanılmış ürün vermişlerdi direk iade ettim sesleri çıkmadı biliyorlardı herhalde böyle bir ürün olduğunu artık kim kanarsa ona veriririz diye düşündüler galiba.Evet değiştirken sonraki ürün 5 gün sonra touchpad arızası verdi ve ben servise gönderdim ürünü doa kapsamasında değişim istedim aldığım cevap ise ürünü değiştiremiyoruz çünkü donanımsal bir hata yok temazsıklık var denildi touchpad için neyse eyvallah dedik.Ürün aşağı yukarı 15 gün içinde elime geldi.Ürünü aldım geldim eve ne göreyim touch pad yapılmamış aynı değişen bişey yok.Neyse apar topar bidaha yolladım ürünü bu sefer yine doa kapsamında değişim istedim yine kabul etmediler.Yine aynı cevabo aldım donanımsal olarak bir arıza yok diye.Toshibanın internet sitesinden de takip ediyorum bilgisayarı bi baktım touchpa arızası değişim yapılcak yazısı vardı değişim dediğim touchpadi değiştireceklermiş.Bidaha aradım dedim böyle böyle donanımsal bir sorun var ben doa kapsamında değişim istiyorum diye yok biz yapamazyız dediler işe bak ya deli oldum.Bilgisayar 15 güne yakın bir süre sonra tekrar geldi elime bu sefer değişmişler sağolsunlar :)Ama doa kapsamında yine değişim olmadı ben yeni aldığım bilgisayarı kullanamdan 2 kere servise gitti bu canımı çok sıkmıştı.Buraya yazmamın sebebi bilgisayarı alalı yaklaşık bir sene oldu bu işerli pek bilmediğim için tüketici haklarına gitmedim.Elimde servis belgeleri var ben şimdi tüketici haklarına versem haklı çıkar mıyım ve tüketici haklarına vermek için neler yapmalıyım eğer beni aydınlatırsanız çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler herkese iyi forumlar.