Arkadaşlar istanbul bilişimden bugun bir lcd aldım.yarın kargoya verecekler.Tv elime ulaştığında teşhirdeki ürünü gönderip göndermediklerini nereden nasıl anlayabilirim acaba?Aldığım lcd LG 42LD450 modeli.Firmadaki yetkili üründe herhangi bir sorun olup olmadığını anlamak için(ölü piksel vb..)açıp bir kere çalıştırıp kontrol edip o şekilde gönderdiklerini söyledi.Bende açıkcası bu noktadan sonra şüphelendim.Acaba bana gönderilen tv teşhir ürünü olabilir mi?İsterseniz hemende alabilirsiniz aşağıda depoda var demişlerdi bende o an için taşıyamayacağım için kargo ile göndermelerini talep etmiştim.Yardımcı olabiliecek daha önce alış veriş yapmış yada LD450 tvlerin kullanım saatine nereden bakabileceğimi söyleyebilecek forumdaşlardan yardım bekliyorum...
bende bugün başka bir yerden philips lcd aldım benimde süphelerim var. Kurulum için geldiklerinde cihazın çalışma süresini görmek istiyorum diye bastıracam eğer yanaşmazsa geri iade vericem.
Sizin konunuz ile dogrudan alakasi yok ama ben de Istanbul Bilisim ile ilgili tecrubemi paylasmak istiyorum.
Yaklasik 3 sene once ben de LCD TVmi illa o modelde direttigim ve baska yerden bulamadigim icin IB'den aldim. Nefesimi tutup 4650 lirayi havale ettim ve TV elime 3. gun ulasti. Kargo sirketi odama kadar cikardi. Ertesi gun ben TVyi kurmus olmama ve ucretsiz kurulum hizmetinden yararlanmak istemedigimi belirtmeme ragmen servis geldi, tesekkur ederek kapidan dondurdum.
Yaklasik 1 sene sonra korktugum basima geldi ve TV bozuldu. IB'i aradim, onlar da servisi aradilar ve ertesi gun servis evimdeydi (Ankara'da oturuyorum). TV'yi alip gittiler. Paralel ithalat bu nasil olacak nasil bitecek vs. diye kara kara dusunurken 1.5 hafta sonra TV yapilmis olarak bana teslim edildi. Su an sorunsuz sekilde 1.5 senedir kullaniyorum. Acikcasi korka korka aldim ama magdur olmadim. Artik sans mi yoksa IB hakikaten de vadettigi kadar ilgili bir firma mi sizin takdirinize birakiyorum...
Deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler.Umarım serviste dediğiniz gibidirler...Ancak benim asıl merak ettiğim konu teşhir olup olmadığını nasıl anlayacağım konusu bu konuda alan arkadaşlar aldıklarında kutu vs nasıldı?
quote:
Orijinalden alıntı: atalay3650
Deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler.Umarım serviste dediğiniz gibidirler...Ancak benim asıl merak ettiğim konu teşhir olup olmadığını nasıl anlayacağım konusu bu konuda alan arkadaşlar aldıklarında kutu vs nasıldı?
Arkadaşım kendini hiç kasma. Tv yi kurmaya geldiklerinde görmek istediğini söyle. Aksi takdirde İB merkezi arayıp bu isteğini belirt ve bu isteğine yanıt verilmediğini söyle.Yardımcı olur illa ki birileri.
Teşekkürler...Servis gelince dediğiniz şekilde bir talepte bulunurum .
Teşhir malı tekrar ambalajlandığı için önce kutuyu kontrol edin.Ambalajlama işlemi üstün körü yapılmış olabilir.Ayrıca tv kasasının üzerini inceleyin.Teşhir malında mutlaka çizikler olur.En son seçenekte servis menüsünden tv nin ne kadar süre çalıştığını görmektir.
arkadaşlar bugün ürünün iadesini gerçekleştirdim ama stresi bile insana yetiyor. Bu sabah phlps destek hattıyla görüştüm durumu anlattım yetkili servisin kurulum için geldiğinde gerekli işlemleri gerçekleştireceğini belirttiler.Hemen arkasından bmks çağrı merkezini aradım kısa biir süre ! (13 dk) bekledikten sonra telefona çıkan hanım efendiye kutunun üzerindeki bantların yırtık olduğu belirttim.Bana teşhir ürünü alıp almadığımı sordu.Kesinlikle teşhir ürünü almadığımı isterlerse fatura nosu ve cihaz seri numarasını verebileceğimi söyledim.Bir sürü şey saydı vs. vs. bende teşhir ürünü almadığımı bildiğim için phlps servisinin cihazı kontrolünden sonra eğer teşhir ürünü çıkarsa servisten yazılı belge alacağımı ve cihaz kullanım süresini belgeledikten sonra onlara noterden ihtarname çekeceğimi söyledim bunu dememle birlikte herşey birden bire değişti. Hanım efendi servisin cihazda bir kusur bulması durumunda bizi tekrar arayın yada ürünü teslim aldığınız mazağayla görüşün her türlü yardımcı olurlar dedi. Neyse uzatmıyım bugün geldiler kurulum için cihazın içindeki parçaların ambalajın yırtıldığını gördüm ve panelde bir kaç tane çizik vardı.Yani teşhir ürününü satmışlar.Cihazı aldığım gibi bmkse hiç sorun çıkarmadan paşa paşa aldılar ama ben para iadesi istiyorum adam muadili verelim diyor.Peki bir sorun bakalım aynı cihazın teşhirde olmayanı varmı? dedim ; merak ettim ne yapacak.Bir yerleri telefonla aradı Satıcı yaptığı telefon konuşmasında aynen şunları söyledi:-Bakarmısın bu 32PFL8404 modelinin kapalı kutusu varmı? Hadi ya...Kapalı kutu olacak...Hımm...Çift bant istemiyorum...tek bant olacak...kapalı...tamam o zaman... Dönüp bana birde size başka modelini versek olmaz mı? - yok olmaz ben para iadesi alayım. -tamam efendim. sonrası malüm. (Bu arada hakkını vermek lazım satıcı gerçekten çok iyi davrandı,küstah küstah davransaydı bu akşam nezarethanedeydim herhalde,çünkü direkt terso davranacaktım) Teşekkürler bmks bana sıfır panel diye çizik,kutusu açılmış,içi dışı kurcalanmış mal sattığınız için...
Bu başlık altındaki diğer bir konuda geçen konuşmalarımızı aktarıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: atalay3650
quote:
Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim
quote:
Orijinalden alıntı: atalay3650
quote:
Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim
@atalay3650 Teşhirdeki ürünleri web sitemizde tanıtıp merkez mağazamızda kusurlarını anlatarak satıyoruz. Siz sıfır cihaz aldıysanız herhangi bir şekilde size teşhir cihazı gönderilmez. (Bunu açıklamaya gerek görmemiştik.) 32" ve üstündeki modellerde altın uçlu HDMI kablo ile Duvar askı aparatı hediye edilmektedir. Navlunu büyük cihazların taşıma esnasında hasar görme riski yüksek olduğu için yurtdışından gelen tüm televizyonlar stoğa girer girmez kontrol edilir. Müşterilerimizi mağdur etmeme adına stoğa geldiği şekli ile müşteriye gönderilmez.
Teşekkürler aynı açıklamayı personelinizde yapmıştı.Servis geldiğinde kullanım saatinede baktığımda içim iyice rahatlamış olarak kullanacağım lcd yi...
Cihazın işlemlerini merkez magazadan yaptı iseniz oradaki arkadaslar size gonderilecek cihazı kutudan cikartıp test etmenizi sağlayabilirler. Seri numarasını da alıp ertesi günü size gelen cihazı kontrol edebilirsiniz.
Bu durumdan haberim yoktu keşke daha önce bilgim olsaydı dener öyle alırdım...Ama sağlık olsun verdiğiniz cevaplar tatmin edici teşekkürler.Bugun tv nin gelmesini bekleyeceğim artık...
Verilen cevap ve yaklaşım şekli içimi rahatlatmaya yetti açıkcası.Umarım tv yi aldığımdada aynı şekilde içim rahat eder...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme