He ya illuminati |
İBB Başkanı İmamoğlu, yeni taksi sisteminde şoförlere verilecek maaşı açıkladı (8. sayfa)





-
-
Bunların asıl zihniyeti bu. İşlerine gelmediği zaman saldırı durumuna geçip hakaret ediyorlar. Dediğim gibi o üye bu şekilde çok kişiye ağır hakaret dahil laf ediyor.
Cevap veremediği zaman blokladığı için ben soramıyorum ama sen bu çelişkinin nedenini sorabilirsin, tabi cevap gelmez.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2015 yılında İstanbul Küçükçekmece ilçesinde 950bin tl ye 4x 90mt2 lik daire alıyordum. Bunun yerine 900 bin tl ye plaka alıp (%50hisse) yatırım yaptım.
Günümüz tarihinde aynı il, ilçede 4x ev fiyatı 3milyon tl kira getirisi 9-10bin tl.
Güncel %50 hisse plaka fiyatı 1milyon 170bin tl. Aylık kira ise 4.500tl
Şimdi sen ve senin gibiler kalkmış plaka sahipleri kaymağını yiyor bedavadan para kazanıyor öyle haksızlık böyle şerefsizlik nidaları atıyorsunuz.
Arkadaşlar, Burada bir yatırım söz konusu, vahiy yoluyla gökten inmedi bu plakalar. Benim gibi alın teri birikimini bu sektöre yatırmış insanlar var. Plaka mafyalarına istediğinizi söyleyebilirsiniz ama genelleme yapamazsınız.
Bugün İBB tüm plakaları toplayıp kendi bünyeme alıyorum dese seve seve götürürüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Devletin en başta plakayı böyle bir değer haline getirmesi saçma idi. O yüzden hiç belli olmaz. Her an yanabilirsiniz.
Elinizdeki değer tamamen devletin yarattığı bir değer ve size verilmiş "taksi plaka sayısını arttırmayacağım" diye hiçbir söz de yok.
Elinizde, böyle bir sözleşme varsa gösterin.
Sadece Türkiye değil aşağı yukarı tüm liberal ve demokratik dünyada geçerli olan bir gerçek vardır: "Devletin ipiyle kuyuya inilmez. Türkiye'de hiç inilmez."
Devletle uzun vadeli (10 yıl, 20 yıl) iş yapılmaz mesela. Nihayetinde ağır kazık yersin. 🙂
Biz memleketimizde 700 hemşehri birleştik, içlerinde gariban insanlar da var. Danasını, tavuğunu satıp hisse alan var. Gerçek anonim şirket kurduk. Bu şirket bir yap işlet devret hidroelektrik santral kurdu. Yap işlet devret yasasına göre devlet sermayemize %15 kâr garantisi veriyor. Santral devreye alınırken ek protokol imzalanıyor. Bu ek protokole örnek bir maliyetler tablosu. Altında "bu tablo her yıl bir önceki yıl gerçekleşen maliyete göre güncellenir" yazıyor. Herifler 20 yıl güncelleme yapmadılar. Sadece enflasyona göre maliyeti büyüttüler, onu bizim maliyetimiz saydılar. Ama bu süreçte asgarî ücret 130 dolarlardan 470 dolarlara kadar çıktı. Nihayetinde, memleketin suyunu, devlete beleşe peşkeş çekmiş olduk. Halkımız hiç kâr edemedi. Sıfır. Çok güzel bir "devletin iki ile kuyuya inilmez" örneğidir. Devlet bir söz veriyor. Sonra Ali Cengiz oyunu çevirip sözünü tutmuyor. Sözünü tutmadığı şirket de o bölgenin köylüsü üstelik. 4000 nüfuslu kasabadan 700 kişi.
Sizin durumda devletin verdiği bir söz de yok.
Devlet o plakaya böyle bir değer en baştan atfetmemeli idi.
Ben yönetici olsam düzeni en baştan şöyle kurardım: "60.000tl teminat mektubu (veya tapu ipoteği) koyacaksın. Kuraya katılacaksın. Kurada çıkanlara plaka vereceğim. Kiraya veremezsin. Plaka sahibi olarak sen taksicilik yapacaksın. 24 saate tamamlamak için şoför çalıştırabilirsin. Ama ana şoför sensin. Birden fazla plaka alamazsın. Şikayet sebebi ile müşteriyi haklı bulursam, gerekirse plakanı alırım. 60.000tl teminatını iade ederim."
Mis gibi taksi düzeni. Ben en baştan böyle yapardım. İtlik eden olursa, teminatını iade et. Şutla. Sırada bekleyen diğerine ver. Sık sık denetlememi yapardım. Plaka sahibi ne yapıyor, nerede falan bakardım. Bitti gitti.
Bu pislik en baştan yaratıldı ise, devlet eli ile yaratıldı. Size verilen bir söz de olmadığına göre, devlet yeni plaka basıp dağıtırsa size karşı bir sözünden dönmüş olmayacaktır. 🙂
------
Benim şahsi yöntemim, bu iş çözülene kadar taksiye binmemek şeklinde mesela.
Basit, net... Belki sizi biraz sinir edeceğim ama, korsan taksiye de pek karşı değilim hatta.
Havaalanına gitmek dışında hiç binmedim; ama fikren karşı değilim. Böyle durumlarda biz tüketicilerin de bir çeşit sopaya ihtiyacımız var. Ne yapalım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
5bin trafik magandası istanbula hayırlı olsun o zaman. Rant için perişan edecekler vatandaşı. Şahsi araçlarınızla trafiğe çıkmayın bu uygulamadan sonra.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayrica garanti yatirim diye bir sey mi var? Her yatirim risk icerir.
1 milyona hisse senedi alsan, degeri dusunce ne yapacaksin, hakkim yendi mi diyeceksin.
Taksi plakasi ozel emeklilik mi.
Kaldiki sen 2015 de UBER gibi yeni olusumlar heryeri sararken bu ise girerek en buyuk riski almissin, suanda tamamen hukumetin plaka agalarina yaranmak icin ben yasakladim bitti tutumundan dolayi firmalarin onu kesildi.
Ozaman satan adamlar belki de akillilik yapti plaka isinin 3-5 seneye kalmayacagini onceden gorerek.
Belediye uygulamasi falan istemiyorum. Uber gelsin , XL de degil normal uber. Diger rakip firmalarda girsin piyasaya. Hersey daha kontrollu , daha verimli ve daha guvenli.
-
Hocam yanlız bu film o film değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
" Elinizdeki değer tamamen devletin yarattığı bir değer ve size verilmiş "taksi plaka sayısını arttırmayacağım" diye hiçbir söz de yok.
Elinizde, böyle bir sözleşme varsa gösterin. "
O zaman nasıl tahditli plaka çikardıysa aynı usülde ihale etmesi gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değişimin gelişimin karşısında kimse duramaz.
100 kere daha reddetseler eninde sonunda bu önerge geçecek, insan gibi davranan konuşmayı bilen taksiciler göreceğiz, en azından bu yeni taksilerde.
-
yurt dışında plakalar 1-5 yıl arası veriliyormuş bizde ömürlük. mafya yı savunuyorlar resmen.
daha iyi kaliteli hizmet alıcan hemde para halka belediyeye kalacak bunlar gene istemeyuzzz. neden çünkü jehape
-
Bugünkü ukome toplantısında, oylama öncesi ukome başkanının konuşmasında bir araçta 4 şoför çalışacağı söylendi ve bir şoförün maliyetinin 11 bin tl. olacağı yönündeki iddiayı yalanlamayıp onayladı. Ortalama 25 bin kadro. Meselenin ne olduğu az çok anlaşılmıştır sanırım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mafyayı savunuyorlar çünkü kendileri de mafya zaten. Götünün üstünde oturduğu ve yattığı yerden emekçinin paralarını söğüşlüyor (kazanıyor demiyorum) elindeki plaka sermayesinin erimesini istemiyor bu eşkıya-mafya çetesi. Cehape filan hikâye. Hatta cehape bunları savunsa cehapeden iyisi olmaz bunlar için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taksi plakasının ne kadar olduğu niye birilerine bu kadar batıyor anlamış değilim. Mesele hazımsızlık galiba. Onun var, benim niye yok meselesi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İmamoğlu istifa etmelidir!
Taksiciler bu ülkenin ileri gelen bilim insanlarından oluşmaktadır. Ülkemizin gelişmesi için elzem sebeptirler.
Turistler sırf taksilerimize tekrar tekrar binebilmek için ülkemizi ziyaret etmektedirler.
Ayrıca taksilerimiz muhteşem sürüş teknikleri ile diğer şoförlere örnek olmaktadırlar.
Havaalanı saldırısında insanların yürüyerek tehlikeden uzaklaşmaları için muhteşem bir gayret göstermiş oldukları da unutulmamalıdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç şaşırılmasına gerek yok. Neyin ne olduğunu herkes biliyor.
Rantçı şeytanlar lafta Müslüman zalim zenginlerin iktidarı AKP ye güveniyor. %22 oyu kalmış, Muhafazakarların, Kürtlerin desteğini kaybeden, Gençlerin hiç bir desteğini alamayan AKP ye.
Her vatandaşa hizmeti reddediş için 1 sene hapis yatacak, bu kararı verenler etkisi olanlar. Bu iş mahşere kalmaz.
İbb her zaman dediğim gibi Kürt aşiretler ve Tarikatları kullanmalı, plaka sahiplerine ve bunlara bağlı olan kapı kullarına. Ateşe ateş.
O plakaları PAŞA PAŞA BELEDİYEYE VE RE CEK Sİ NİZ.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne kadar cahil olduğunuz yorumunuzdan belli. Farkındaysanız zor durumda olan söförler var .Sizde cahilce ve korkakca ( ŞEREFSİZ ) Diyerek ne kadar kaliteli bir insan olduğunuzu ortaya koydunuz. Kötü söz sahibinindir...
Böyle şeyleri üstünüze alıyorsanız ve cığırtkanlık yapıyorsunuz demekki sizde bir günah çıkarma hissi var. Gidin başka yerde günah çıkartın, burası günah çıkartma yeri değil. Plaka sahipleri ciddi paralar kazanıyor. Kazanmıyor demeyin sakın. Sokaktaki 10 yaşındaki cocuğa sorsanız buna inanmaz boşuna salya saçmayın buralarda cahilce...
Demekki taksiler ibb ye bağlansa size batacak iyice... Plaka sahipleri kazansın, rent a carlar kazansın, Rantcılar kazansın ama Taksiciler kazanmasın Afedersinde bu neyin kafası.
Gerçi boşuna size yorum yapmak. O rant sahibi tipler varken sizde bu sistemi destekliyorsunuz. AYNI KAFA YANİ...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derlemeler -- 28 Ekim 2021; 15:57:2 > -
Allah daha çok versin. Mesela adeletsizlik. Cidden işini düzgün yapan insanlar gerçekten zor geçiniyor. Tam 6 ay araç sahibi klima takmadı araca, babam yazın sıcağında 6 ay kan ter içinde çalıştı. Ciddi sıkıntı tipler cogu mal sahipleri. En sonda bıraktı babam işi yeni gelen arkadaşada öyle yapmışlar. Bazı mal sahipleri var görmen lazım özellikle ev sahipleri nasıl olsa kiraya veririm kafasıyla ahır gibi ev veriyorlar insanlara. Ahlak ve inançsızlık sıfır bu tiplerde. UMARIM ANLAMIŞSINDIR ?
İyi insani şartlar olsa, taksiciler sigortalarını kendileri ödemese, adam akıllı maaş alınsa bu şekilde olmaz. Adam akıllı hizmet verirler...
-
toplaya toplaya 20 adam topladılarsa taksicilerde istemiyor artık bunları demekki.
İBB’nin önerisine karşı çıkan taksiciler “İmamoğlu istifa” ve “Recep Tayyip Erdoğan” sloganları attı. İBB AKP’den gidince uzun bir aradan sonra Türkiye’de bir protesto düzenlenebildi, üstelik protestocular bir siyasiye istifa çağrısı yapabildi.
Nezih Onur Kurutwitter
“İBB’nin önerisine karşı çıkan taksiciler “İmamoğlu istifa” ve “Recep Tayyip Erdoğan” sloganları attı. İBB AKP’den gidince uzun bir aradan sonra Türkiye’de bir protesto düzenlenebildi, üstelik protestocular bir siyasiye istifa çağrısı yapabildi. https://t.co/0ifbXSnIAa”https://twitter.com/NOnurkuru/status/1453673798457335812 -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X