Şimdi Ara

İBB Başkanı İmamoğlu, yeni taksi sisteminde şoförlere verilecek maaşı açıkladı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
1
Favori
10.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
67 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MarionCobretti kullanıcısına yanıt

    emanet hadepe oylarının diyetidir + ne zaman ibb ye bağlı birseyde ariza çıksa taksi üzerinden propaganda yapiyor ekrem halbuki iett otobüsleri duman çıkartıp yolda kalıyor vatandaş itekliyor, suya zam vs derdi siyasi rant elde etmek 1 gram İstanbulluyu düşündüğü yok.

    3. senesine doğru yol alırken trafik için ne yaptı derdi kaos. Trafik düzeltilmeden 5 bin yeni arac sokmak ve bunu maasa bağlamak neye çozum getirecek ;

    yazardan alıntı

    " Öyle ya, para kazanma hırsları törpülenmiş ve maaşını zaten alacak olan şoförler, kendilerine en çok ihtiyaç duyulan saatlerdeki trafik çilesine girmeyi tercih etmezlerse ne olacak? "




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi retro61 -- 27 Ekim 2021; 11:23:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bambi789 B kullanıcısına yanıt

    Sabah kaç defa denedim. itaksi'den gideceğin yere bakıp iptal ediyorlar. Çoğunlukla da taksi bulunamıyor.


    Birde trafik için ne yapılmasını bekliyorsunuz merak ediyorum. Bir şehre 20 milyon insan sığdırılmaya çalışılıyor. Hala da kanal istanbul falan yapıp nufüs çekiyorlar. Metro ve Tranvayı heryere taşımaktan başka trafik için yapılacak birşey yok. Metrolar içinde uğraşılıyor zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkantipi -- 27 Ekim 2021; 11:50:59 >
  • 300 adet otobüs alamayanlar, 5000 taksiyi nasıl alacaklar. Farzedelim bu sistem geçti. Sadece taksisiyle bitmiyorki. Bunun işletmesi, kontrol mekanızması, bakım ve temizlik tesisleri, zor arkadaşım. Nur topu gibi yeni mağduriyet doğurmaya çalışıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B.AYAR kullanıcısına yanıt

    300 otobüsü alamama sebepleri nedir hocam tam olarak, konuyu bilmiyorum da?

  • derlemeler kullanıcısına yanıt
    Baban şöförlük mü yapıyor yoksa plaka sahibi mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şöför. Plaka sahibi olsak direkt ailecek zenginiz. Kaymağını araç ve plaka sahibi yiyor...

  • Olamaz veya imkanı yok diyenler; sarayın ve yandaşlarının, onun akrabalarının ve çevresinin yediği, yemediği, kenara biriktirdiği, haksız kazançların toplamı zaten ülkede yapılacak olan hizmetlerin kat kat kalitesini arttırdığı gibi ekonomiyi de döndürmeye yeter de artar bile. O kadar çok yiyorlar ki, insanlar artık ölümü görüp sıtmaya razı olur hale geldi. Kafayı kaldırsalar, verilen ücretlerin, sosyal hakların nerelere varabileceğini ve insanların refahının nasıl arttığını görecekler ama, nerdeee... Hep bana hep bana.

  • volkantipi V kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı şeyden bahsediyorum. İBB uygulamayı taksicilere zorunlu tutsa, iptal edildigi zaman yaptırımlar uygulasa ve uygulamanın reklemini yapıp müşterileri bilinclendirse düzelir çünkü ortada hazır bir sistem var zaten. Üşenmeyin instagrama gidin itaksi diye aratin. İtaksinin sayfasına bile 2019 dan beri dogru düzgün post atılmamış. Hic yatırım yapılmıyor atıl vaziyette duruyor. itaksi su an berbat durumda zaten ben de bundan bahsetmiştim.

    Ben trafik icin İBB'yi suçlamadım. Trafigin sebebi nufus patlaması ve ne yaparsak yapalım düzelmeyeceğini düşünüyorum. Ancak olası bir istanbul depremi (allah korusun umarım olmaz.) ile sehirden dışarı göç olabilir.Dolaşıma 5000 tane 7/24 aktif yeni araba sokmak mangala benzin dökmek olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • retro61 R kullanıcısına yanıt

    Bir de koyu yazmışsın. Tam tersi. Taksiler zaten sürekli izlenecek. Asıl, parasını çıkarmak zorunda olan şöförler trafiğe girmek istemiyor. Annemi karşıya diye taksiye bindirdim. Marmarayın orada durup "teyze sen buradan karşıya geç, ben o trafiğe giremem" demiş mesela. O koyuladığın yer asıl mevcut sistemin en büyük sorunlarından biri.


    Yahu trafikte beklemek demek para kaybetmek demek şöför için. Maaşı zaten yatan adam neden girmesin. İşini yapar, maaşını alır.


    Ümmet neden İmam etrafında toplanıyor iyice anlıyorum. Günde en çok metro yapılan il olma rekorunu kırdı dünyada. Hem çalmıyor, hem çalışıyor maaşallah. Tütütütü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 27 Ekim 2021; 19:11:28 >
  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    O zaman iş ilanına mazoşist olma şartıda yazılsın. Kim ister Allah aşkına akşam saati köprü trafiğine girmek. Ekstra prim yada ceza mekanızması olmazsa hiçbir şoför silkeleseler kendi isteğiyle köprü trafiğine girip, sol ayak kası yapmaz. Ayrıca sürekli izlenecek demişsiniz. İsterseniz hemen rastgele bir hattan bir otobüs seçip 153 e saatle şikayette bulunun, size vercekleri cevap sistemden göremiyorum, sorun var. Siz plaka yada numarasını verin inceleyelim olacaktır. Yani otobüsleri kontrol edemiyenler o kadar taksiyi nasıl kontrol edecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası özellikle Almanya'da taksici olmak o kadar zor ki.. Tüm özel kurumları ve hastaneleri ezbere bilmek zorundasin caddeleri sokakları ezbere bilmek zorundasin.. Bizde abi buraya gidicem diyorum ben bilmiyorum orayı diyor.. Bahanesine mi yapıyorlar bilmiyorum ama böyle olunca da bir sürü yanlış yola giriliyor.. Şayet bir standart getirilirse isterse 10 bin TL maaş versinler ama yeterki her taksici bilgi sahibi olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • B.AYAR kullanıcısına yanıt

    İş bu yahu iş. Bu işsizlikte sol ayak filan demek de ne bileyim.

  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    Kendisi müşteri seçen, yol seçen taksiciler var diyenleri yalancı troll ilan ediyorken şimdi bunları yazması aslında ne kadar samimiyetsiz olduklarını net gösteriyor.

    Fanatizm ve çıkar birleşince ortaya çok kötü bir zihniyet ortaya çıkıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Do Bemol Kerim kullanıcısına yanıt
    Bu üye algı yaparak chpyi suçlamaya çalışmış gene ama olay ibbnin 300 otobüs almak için cumhurbaşkanlığından onay beklemesi. Yani sorumlu kişi başka.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dilerim muvaffak olur ancak yeterli gelecekmiş ya da sektörün sorunlarını çözmeye yetecekmiş gibi gelmiyor bana. İşin maliyet, külfet kısmı nasıl olacak onu da bilemedim.

  • captain_turkiye kullanıcısına yanıt

    İmamoğlu 5000 taksi için iki vardiyadan 10000 kişilik iş ilanını versin

    yüzbin kişi başvurur, çoğu da mevcut taksilerde çalışanlar olur.


    Sol ayak kası yapmak kim ister diyor bir de

    Herkes sanki pamuklara sarılıp çalışıyor. Gecenin bu saatinde eşşek gibi çalışıyorum. İş bu yahu. En komiği de gençler iş beyenmiyot deyip duranlar güzergah beğenmiyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 27 Ekim 2021; 22:9:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    Çarpıtma lafı, ne demek istediğim açık. Kimse bile isteye trafiğe girmek istemez dediğimi, heleki bunu maaşla çalışan birinin açık yol varken trafiğe girip, kendine işkence yapmayacağını her aklı başında insan anlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B.AYAR -- 27 Ekim 2021; 22:20:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B.AYAR kullanıcısına yanıt

    Tam tersi. Maaşla çalışan adamın büyük bir kaybı yok.

    Trafikte beklemek para kaybı anlamına geldiğine göre, asıl maaşla çalışmayan, günlük kirasını çıkartmak zorunda olan adam o trafiğe girmemek için her türlü numarayı yapar.

    Bakınız senin sözlerin. Ayak kasıymış da bilmemne.

    Ağır yakalandın, artık çevir dur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 27 Ekim 2021; 22:30:27 >
  • akıncı017 A kullanıcısına yanıt

    öyle bi yazdınız ki sanki taksiler bedava insan taşıyacak? ona göre para kazanacak taksiler zaten kazanıyorlar da hatta daha fazlasını kazandıklarından eminim.

  • cemsinan kullanıcısına yanıt
    Ne yazdıysam yukarıda, sen ve senin akıl hocanın oyunları bana sökmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.