Şimdi Ara

İç tesisat kablosunu nasıl ve kime değiştirebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, sorun yaklaşık 2- 3 ay önce başladı. İlk başta hız yavaşladı. Belli bir süre idare ettim. Sonra kopmalar başladı. Ve bu hafta artık kullanılamaz hale geldi. İnternetim ciddi ciddi 0.13 mbpslerde geziyor. İnternete giremiyorum adeta. Superonline' ı aradım, birkaç kere arıza kaydı oluşturdular, hepsinde de apartmana gelen sinyalde sıkıntı yok, iç tesisat kablolarınızı kontrol edin dediler. Şimdi bu durumda ne yapmam gerekiyor? Apartman girişindeki port kutusundan evime gelen kablolarda mı bir sıkıntı var? Ve bunu herhangibir elektrikçi halledebilir mi? Başına böyle bir şey gelmiş olan veya bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Mobil verimi kullanmaktan, faturamı şişirmekten gına geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Modem hat değerlerini görmeden kimse yorum yapamaz.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Göstereyim, nasıl yapabilirim? Lakin aradığım müşteri hizmetleri zaten görüp bana bunu dediler de, sizde görmek isterseniz paylaşayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciri kullanıcısına yanıt
    modeminiz marka modelini google'da yazıp aratabilirsiniz.
  • Sıkıntı olduğu belli ya operatörler verileri görüp öyle söyledi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superonline ile aynı sıkıntıyı ben de yaşadım. elektrikçi çağırıp yeni kablo çektirin bizlik sıkıntı yok dediler, en son direttim ve birini gönderdiler gelen adam ankastreden bişeyler yaptı kablo değiştirmeden sorunum çözüldü. servis ücreti 50 tl ama faturana 30 yansıtcam dedi:) ve sıkıntım çözüldü
  • conqueror0619 kullanıcısına yanıt
    Ne diyipde adam çağırdınız peki, bende aynı adımları yapayım 10 kere aramışımdır hepsinde elektrikçi çağırın diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciri

    Ne diyipde adam çağırdınız peki, bende aynı adımları yapayım 10 kere aramışımdır hepsinde elektrikçi çağırın diyorlar.
    hocam superonline ın sitesinde şikayet kısmı var ordan yazdım, aradılar arayan kadın ekibimiz var ücretli onu yönlendireyim bizlik sıkıntı yok dedi ben de kabul ettim randevu alıp ertesi gün geldi birisi halletti gitti. böyle durumlarda mh nin size dönüş yapması daha sağlıklı sizi arayan ekipler daha bilgili
  • conqueror0619 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Deneyeceğim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.