Şimdi Ara

iCloud Yedekleme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, iOs9'a güncelledikten sonra iCloud'a yedekleme yapmak istediğimde yükleme ibresi sona kadar geliyor ve orada bekliyor saatlerce. Hatta gece yatarken şarjda takılı olarak yedekle diyorum sabaha kadar yedekleme yani yükleme ibresi sonda bekliyor, kalan süre hesaplanıyor yazıyor ve o son bi tık bitmiyor. Böyle bir durumla karsılasanınız var mıdır?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    iCloud Yedekleme Yapmıyor: Sorun Giderme Kılavuzu

    iCloud yedekleme özelliği, iPhone, iPad ve Mac cihazlarındaki önemli verilerinizi yedeklemek için güvenli ve kullanışlı bir yöntemdir. Ancak bazen iCloud yedekleme işlemi düzgün çalışmayabilir ve "iCloud yedekleme yapmıyor" hatasıyla karşılaşabilirsiniz. Bu sorunla karşı karşıyaysanız, aşağıdaki adımları izleyerek sorunu giderebilirsiniz:

    • İnternet Bağlantınızı Kontrol Edin: iCloud yedeklemeleri için güçlü ve kararlı bir internet bağlantısı gerekir. Wi-Fi veya hücresel veri bağlantınızı kontrol edin ve gerekirse cihazınızı yeniden başlatın.

    • Yeterli Depolama Alanınızın Olduğundan Emin Olun: iCloud yedeklemeleri için yeterli iCloud depolama alanınızın olduğundan emin olun. Depolama alanınızı iCloud ayarlarınızdan kontrol edebilir ve gerekirse ek depolama alanı satın alabilirsiniz.

    • Yedekleme Ayarlarını Kontrol Edin: Ayarlar > iCloud > iCloud Yedekleme bölümüne gidin ve iCloud Yedeklemesi'nin açık olduğundan emin olun. Ayrıca, yedeklemek istediğiniz verileri seçtiğinizden emin olun.

    • Cihazınızı Yeniden Başlatın: Cihazınızı yeniden başlatmak, geçici yazılım sorunlarını gidermeye yardımcı olabilir ve iCloud yedekleme işlemini başlatabilir.

    • iCloud Sunucularının Durumunu Kontrol Edin: iCloud sunucuları bazen bakım veya arıza nedeniyle kullanılamıyor olabilir. iCloud sunucularının durumunu Apple Sistem Durumu sayfasından kontrol edebilirsiniz.

    • Ayarları Sıfırlayın: Tüm ayarları sıfırlamak, iCloud yedekleme sorunlarına neden olabilecek hatalı ayarları gidermeye yardımcı olabilir. Ayarlar > Genel > Sıfırla bölümüne gidin ve "Tüm Ayarları Sıfırla" seçeneğini belirleyin.

    • Cihazınızı Güncelleyin: Cihazınızın işletim sisteminin en son sürüme güncellendiğinden emin olun. Yazılım güncellemeleri genellikle hataları giderir ve yeni özellikler ekler.

    Yukarıdaki adımları izlemenize rağmen iCloud yedekleme sorunu devam ediyorsa Apple Destek ile iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel
  • Dns leri güncelleyince düzeldi benim arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dns değiştirmeyi deneyin, olması mümkün.
    Olmuyorsa Zorlu Apple Store'da birini görmüştüm bu şikayet ile gelen, uzman (genius) arkadaş Apple'ı telefonla araması gerektiğini söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonla çok aradım hatta 3-4 defa, her defasında yaptırdıkları şeyler
    *Telefonu sıfırla
    *Ağ ayarlarını sıfırla
    *iClouf hesabına çık gir
    *Yedekten geri yükle
    *Yedeği sil yeniden dene
    *iTunes baglayarak sıfırla vs vs gibi seçenekleri her arayışımda sıraladılar.

    En sonda da işte bıdbıdıbıdı yeni sürüm çıkınca düzelecek vs.. (iOS 9 ilk çıktığından beri her güncellemede denedim olmadı, her seferinde yeniden aradım aynı işlemler ve aynı sonuç) yani arama boşa.
    SOnunda forumlarda inceledim DNS'leri değiştirince düzeldi hersey.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İTUNES YEDEKLEME SAÇMALIĞI
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Belkide 5GB lık kotayı dolduruyodur o sona kadar gelene kadar olan şeyler doldurmuştur icloud.com dan kontrol edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Depolama alanıylada alakası yok arkadasım, 50gb alan almıstım zamanında. Ama yer sorun degil, sorun yedeklememe hatası. Diğer türlü yeri yok derdi zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ne yapayım dns dahil herşeyi yaptım daha bir kere bile telefonu iCloud'a yedekleyemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.