Şimdi Ara

İKİ AYLIK KÂBUSUM CİTRÖEN C4 GRAND PİCASSO (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
2
Favori
71.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    Verso benzinli olmasın rağmen benzerlerine göre çok ekonomik bir araçtır. Benzinli araç alacaksanız Verso'yu tavsiye ederim.

    Sakin kullanımda Yazın 7.2, kışın 8.3 yakarsınız.

    2.0 dizelini tavsiye etmiyor musunuz? vergi dışında bi dezavantajı var mı? bir de corolla versoyla düz versonun ne farkı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizelide iyidir. ancak benzinli yeterlidir. temiz, masrafsiz, sorunsuz, bandrol dusuk, yakit pis derdi yok.
    dizelin tek avantaji roket gibi giden motoru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşanmış, gerçek, deneyim!

    2008 model C4 Picasso mu sıfır aldım.
    Tam 4 yıl zevkle bindim.
    185.000 km de sattım.
    130.000 km de debriyaj [yarı otomatik araç] baskı balata değişti.
    Bunun dışında 150.000 km de vites arızası verdi, ancak sadece sigortası atmış, 20 TL ye hallettik.
    Satarken zorlandım, fazla km olduğu için şüpheyle yaklaştılar.
    Alan kişi ile halen görüşüyorum, araç 220 bine yaklaşmış, tık yok.
    100 TL MAZOT koy şehir içi 400, şehir dışı 500 km yol yap.
    Budur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataagin

    Yaşanmış, gerçek, deneyim!

    2008 model C4 Picasso mu sıfır aldım.
    Tam 4 yıl zevkle bindim.
    185.000 km de sattım.
    130.000 km de debriyaj [yarı otomatik araç] baskı balata değişti.
    Bunun dışında 150.000 km de vites arızası verdi, ancak sadece sigortası atmış, 20 TL ye hallettik.
    Satarken zorlandım, fazla km olduğu için şüpheyle yaklaştılar.
    Alan kişi ile halen görüşüyorum, araç 220 bine yaklaşmış, tık yok.
    100 TL MAZOT koy şehir içi 400, şehir dışı 500 km yol yap.
    Budur.


    Doğrudur hocam ama ben olsam 185binde dizel c4 almazdım gerçekten, tamamen şans işi, satan adam ne kadar doğru söylese de insanın içinde hep bir şüphe olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    kimse yoğurdum ekşi demez.
    sonuçta ben kişisel görüşümü söylüyorum fanatiklik yapıp zafira alın demiorum. hdi/tdci arasından tdci yı multijet/cdti arasındanda cdtiyın daha sorunsuz ve kaliteli olduğunu çok iyi biliorum. 1.6 dizel alacaksam kesinlikle cmaxi tercih ederim. touranda da yeni 1.4turbo motor varmış oda çok mantıklı olabilir. sonuçta dizel zafira bu araçlara göre biraz vergiden kaybediyor. ancak zafiradaki active select otomatik gibiside anca touranda vardır oda varsa 1.4 motorda. bir full zafirayı bir full c4 picassoya tercih ederim tabi 1.9cdtiın vergisi olmasa. onun yerine bir cmax her zaman gözüme picassodan daha şık ve alınması daha mantıklı gelmiştir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece

    motordan bahettiğiniz için aynı olduklarını hatırlatma gereği duydum,meknik ve elektronik aksam olarak tabikide farklılar.
    onca teknolojik özellik elektronik olmadan olurmu sizce?
    fordun sorunsuzluğu konusunda ise basit bir önerim olacak,c-max topiğinde hepsi yazıyor,zahmet olmazda bir göz atarsanız,sorunsuzluk eğilimde olan aracın ne gibi sorunlar yaşattığı konusunda bilgi sahibi olursunuz.
    citroen in elektronik aksamı fazla olduğu kesin,ancak promleri fazla olan bir araç olmadığı da kesin.
    yargılarımızı bir kenara bırakarak hareket etmemiz daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
    sevgiler



    ya bu cmax fanatikliğini anlamadım gitti (arkadaşım sadece senin için demiyorum) her c4 arızasında yada tartışmasında cmax övgülerle döşeniyor,

    dayımda cmax vardı, dayımın şu ifadesine yıkılmıştım zamanında "artık servis ve sanayideki ustaları iftara çağırmaya başladım, okadar samimi olduk ki" adam sonunda sattı arabayıda kurtuldum ve neredeyse bir araba parası verdim tamirine dedi, şimdi opel e geçti,
    çalıştığım pasajda bir abimiz var ford focusu vardı, oda aynen illahlah etti sürekli sorunundan,
    bende sorunsuz denilen toyota var, bende bu araçla yoldada kaldım arızada verdi, günlerce serviste beklediği de oldu
    bundan önce polo vardı onunda hız göstegesi vs arıza yaptı kaç kere, sıfır araç içene su alıyordu

    vs.vs.
    her markanın forumuna girin yüzlerce şikayet vardır,
    birde biri gelmiş şikayetvar dan citroen şikayetlerini toplamış link koymuş buraya,
    ya arkadaşım bunu yaparken hiçmi aklına gelmedi diğer markalara bir bakayım şikayet vardı demek?

    velasıl her markada hata kusur mutlaka oluyor, bu iş birazda şans işi bence,
    yoksa alırsan ford olursun lord, alırsan honda kalmassın yolda vs. vs. yapmanın bir alemi yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı



    harbiden ya, neyse çekici de 130 la gelir 10 dk. bekleyin siz merak etmeyin
  • dhkn kullanıcısına yanıt
    sanırım toyota nın sorunsuzluk şehir efsanesi "Picasso neden tercih edilmeli: " başlığı altında 5. maddede yazıyor.

    2006 coralla hb aracımı değiştirmek için 1 senedir yeni aurisi bekledim mal gibi, yıl 2013 dizel diye araca cc koymamışlar, bu mantıkla bakarsanız bizim 90 model şahin vardı ben daha bir kere elektronik arızası verdiğini görmedim

    toyoto nın prensibide bu sanırım ne kadar az donanım o kadar az sorun
  • 2012 model aracimi c3 , 2011 ekimde almistim sifir olarak. Sorunsuz bir sekilde kullaniyorum ama yazin bir kaza yaptim beni 1 ay deli ettiler. Tatilde oldugum icin corluda ki citroene gonderdik kasko ile. Ben o sirada canakkaledeydim. Neyse arabam yapildi aldim sonra geri donerken canakkaleye yazliga, yolda kaldim. kaza aninda kirilan samandirayi degistirmemisler falan filan. Velhasil halletik mevzuyu memnunum arabamdan gayet. Citroen in tek sikintisi kendi aracim icin konusuyorum gerci butun citroenlerde var amortisorler cok ses veriyor iceri bunu herkes bilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her markanın bü tür sorunları çıkabiliyor ama Grand Picassoyu kullanan bilir.
    7 kişilik, 2000 litre bagajlı, otomatik dizel, geniş, cam tavanından elektronik park frenine kadar herseyi olan başka araba varsa soyleyin alalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: BENL!


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı

    Size Citroen alıp denemenizi ve deneyimlerinizi aldıktan 1 yıl sonra burada paylaşmanızı öneriyorum.

    hocam siz de sanırım citroen aldınız, şimdi fikirleriniz değişti mi? ( yanlış anlamayın, ben de grand picasso ya da toyota verso düşünüyorum, siz ikisini de kullandınız, objektif yorumlara ihtiyacım var ).

    Siz talep etmeseniz de ben genellikle objektif cevap vermeye çalışan biriyimdir. O yüzden rahat sorabilirsiniz.

    Verso neden tercih edilmeli:
    1- Toyota servislerinin duyarlılığı, iş bitiriciliği, araca tam manasıyla sahip çıkmaları.
    2- Sağlamlığı ve sorunsuzluğu.
    3- MPV olmasına rağmen sedan araç kadar yol ve viraj hakimiyeti.
    4- benzinli olsada az yakması, bakımlarının az masraflı oluşu.
    5- Daha geniş ve ferah olması.

    Picasso neden tercih edilmeli:
    1- Servisleri maalesef tam Fransız. Bunun dışındaki olumlu yönleri, en ince ayrıntıya dahi önem verilen Avrupalı mantığıyla üretilmiş bir araç ve her türlü konfor düşünülmüş.
    2- Asfaltta süzülerek gidiyormuşçasına mükemmel yol konforu.
    3- MCP vitesin rahatlığı.
    4- motor çekişinin mükemmel oluşu.
    5- Verso'da olmayan bir takım extra ince donanım özellikleri.
    6- cam tavan ve büyük ön camla üstü açık araca yakın sürüş keyfi.

    Ben gerçekten Citroen'i kurumsal olarak sevmeyen biriyim. Ancak Picasso konforu mükemmel. Eğer para sorun değil rahatım önemli diyorsanız benim gibi Citroen macerasını bir deneyin. Belki şansınız yaver gider sorun yaşamazsınız.

    Karar sizin.

    1- Picasso neden tercih edilmeli başlığına olumsuz bir şey yazmışsının, ilginç.
    2- Yol konforunda süzülerek gitmek neye göre kime göre?
    3- MCP vitesin diğer viteslere göre ne rahatlığı var anlamadım.
    4- 0-100 değeri 15 küsür saniye olan aracın "motor çekişinin mükemmel oluşu"nu anlayamadım?
    5- Bir takım ince donanım özellikler ne Allah aşkına?
    6- Cam tavanın yaz aylarını da bir anlatsanız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    Her markanın bü tür sorunları çıkabiliyor ama Grand Picassoyu kullanan bilir.
    7 kişilik, 2000 litre bagajlı, otomatik dizel, geniş, cam tavanından elektronik park frenine kadar herseyi olan başka araba varsa soyleyin alalım

    Hem 7 kişilik hem de 2000 litre bagaj mı var? 7 kişi binince kaç litre oluyor? Galiba sıfır. Hatta 7 kişi ile gezeni de görmedim, belki bakkala kadar 7 kişi ile gidilebilir.

    Bu Picasso fanatiklerini de anlayamıyorum.

    İşte sözün bittiği yer.

    Saygılarımla.
  • alimdemir kullanıcısına yanıt
    7 kişi değil 9 kişi de çok bindik.

    Bu formu tamamen okudum. Fransız hayranı hiç değilim. sevmem de.

    Citroenin başka modelleri için bişi diyemem . bilmiyorum. Ama şu sıralar yollarda çok gözüktüğüne göre
    ya çok ucuz, ya çok kaliteli. neyse
    ben kendi aracım için 7 kişilik yeni kasa için yazıyorum.

    - Bu araçı tercih etmek tamamen zevk işi. Aynı paraya volvo binek modellerini alabiliyordum.
    - Elektronik merakım var. c4 picasso da yok yok.
    - *** denilebilir ki ne kadar elektronik o kadar çoook sorun. Çok doğru.
    - Yeni çakan bir çok araç elektronik çeşitliğine gidiyor. gitmek zorunda.
    - Şu sıralar google amcanın test ettiği sürücüsüz araçlarda ki elektroniği düşünsenize.

    -----
    - GERÇEK. Ne kadar elekronik o kadar sorun demektir.
    - Citroen elektroniği çok kullanan bir firma. İlk zamanlarda hatalar oturana kadar çok sorunlar yaşanmış.
    - Citroen dışında bir çok araç navigasyon görselliği dışında pek elektronik kullanmamış.
    - Yakın gelecekte bütün araçlar full elektronik olacak.
    - 23 yıllık bilgisarcıyım. sorun çıkarmayan windows istiyorsanız bilgisayarınızın açmayacaksınız.
    - Elektroniği çok kullanan , ilk kullanan citroen bu işten uzun vadede
    - DAHA karlı çıkacak. Çünki yeterli oranda bilgi , deneyim ve tecrübeyi edinmiş olacak.




  • - 23 yıllık bilgisarcıyım. sorun çıkarmayan windows istiyorsanız bilgisayarınızın açmayacaksınız.

    Mükemmel. Bu yazıya hak veriyorum. Çalıyorum yorumunuzu :)
  • Yıllar önce açtığım konu nasıl oldu da ben bu olayı unuttum anlamadım. Biraz şey gibi olacak yıllar sonra kendisine ulaştık gibi bir haber olacak.

    Öncelikle arabayı sattık. Artık bir CİTRÖEN kullanıcısı değilim diğer kardeş markası olan Peugeot 5008 kullanıcısıyım. Bayraktar holding bizimle irtibata geçti ama hiç birşey yapmadı. Onarmaya çalışalım gibi klasik şeyler söyledi daha sonra bir Citröen yetkili servisteki bir usta ben sorunu çözerim diyerek ten aracı istedi kendisine getirdik ve 1 hafta sonra sorun çözülmüş olarak bize teslim etti. Sorun yakıt sensörü araç giderken sallantıda bağlantı kopukluğu sorunu oluşturuyor ve araç kendini kapatıyordu. Basit bir sorun ama sorunu bilmediğinde ne kadar basit olursa olsun büyük bir sorun oluyor işte. Eskiden araçlar çalışmadığında bujide, kayışta yada filtre vs. sorunlar olurdu artık sorunlar insanların değil makinaların çözebileceği durumlara geldi. Aracın stop ettimi servisi arayacaksın kendim yapayım diye kaputu açtın mı kapalı motor hiç birşey anlamıyorsun öyle garip garip bakıyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philpo

    7 kişi değil 9 kişi de çok bindik.

    Bu formu tamamen okudum. Fransız hayranı hiç değilim. sevmem de.

    Citroenin başka modelleri için bişi diyemem . bilmiyorum. Ama şu sıralar yollarda çok gözüktüğüne göre
    ya çok ucuz, ya çok kaliteli. neyse
    ben kendi aracım için 7 kişilik yeni kasa için yazıyorum.

    - Bu araçı tercih etmek tamamen zevk işi. Aynı paraya volvo binek modellerini alabiliyordum.
    - Elektronik merakım var. c4 picasso da yok yok.
    - *** denilebilir ki ne kadar elektronik o kadar çoook sorun. Çok doğru.
    - Yeni çakan bir çok araç elektronik çeşitliğine gidiyor. gitmek zorunda.
    - Şu sıralar google amcanın test ettiği sürücüsüz araçlarda ki elektroniği düşünsenize.

    -----
    - GERÇEK. Ne kadar elekronik o kadar sorun demektir.
    - Citroen elektroniği çok kullanan bir firma. İlk zamanlarda hatalar oturana kadar çok sorunlar yaşanmış.
    - Citroen dışında bir çok araç navigasyon görselliği dışında pek elektronik kullanmamış.
    - Yakın gelecekte bütün araçlar full elektronik olacak.
    - 23 yıllık bilgisarcıyım. sorun çıkarmayan windows istiyorsanız bilgisayarınızın açmayacaksınız.
    - Elektroniği çok kullanan , ilk kullanan citroen bu işten uzun vadede
    - DAHA karlı çıkacak. Çünki yeterli oranda bilgi , deneyim ve tecrübeyi edinmiş olacak.



    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarman61

    Yıllar önce açtığım konu nasıl oldu da ben bu olayı unuttum anlamadım. Biraz şey gibi olacak yıllar sonra kendisine ulaştık gibi bir haber olacak.

    Öncelikle arabayı sattık. Artık bir CİTRÖEN kullanıcısı değilim diğer kardeş markası olan Peugeot 5008 kullanıcısıyım. Bayraktar holding bizimle irtibata geçti ama hiç birşey yapmadı. Onarmaya çalışalım gibi klasik şeyler söyledi daha sonra bir Citröen yetkili servisteki bir usta ben sorunu çözerim diyerek ten aracı istedi kendisine getirdik ve 1 hafta sonra sorun çözülmüş olarak bize teslim etti. Sorun yakıt sensörü araç giderken sallantıda bağlantı kopukluğu sorunu oluşturuyor ve araç kendini kapatıyordu. Basit bir sorun ama sorunu bilmediğinde ne kadar basit olursa olsun büyük bir sorun oluyor işte. Eskiden araçlar çalışmadığında bujide, kayışta yada filtre vs. sorunlar olurdu artık sorunlar insanların değil makinaların çözebileceği durumlara geldi. Aracın stop ettimi servisi arayacaksın kendim yapayım diye kaputu açtın mı kapalı motor hiç birşey anlamıyorsun öyle garip garip bakıyorsun.

    Ancak yıllar önce açmış olduğunuz bu konuda şikayetinizin durumuna göre geri bildirimde bulunmanız gerekirdi.




  • sarman61 kullanıcısına yanıt
    O halde birazda 5008 maceranızdan bahsedermisiniz? valla merak ettim.
  • honda61 kullanıcısına yanıt
    vallahi arkadaş kaçmış ama çavuşun kardeşine yakalanmış .........
  • Kısaca MUTLU SON :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Sarman yaşıyor mu?
    Yaşıyor ise konuyu nihayete erdirmeli! Böyle olmaz

    ..
    En kötü film bile bir SON bulur...

    Ps: fena hortlattım konuyu
    Neredeyse 6 yıl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pompera -- 17 Mayıs 2016; 2:28:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.