Şimdi Ara

İKİ AYLIK KÂBUSUM CİTRÖEN C4 GRAND PİCASSO (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
2
Favori
71.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: asterixia

    ben de citroen almak için bayiye gitmiştim. aklımda bir kaç seçenek daha vardı bi araştırayım bakayım dedim. bilin bakalım nasıl bir sonuca ulaştım.
    evet arabalarla ilgili sorunlar oluyor. pek çok marka ile ilgili şikayettte var ama şikayetlerin niteliklerine bakınca çoğu araçla değilde servisle ya da satışla ilgili şikayetler ama citroen ile ilgili şikayetlerin çoğu aracın stop etmesiyle ilgili.

    pek çok araçla ilgi pek çok şikayet vardır ama citroenin genel şikayeti stop etmesi.
    bu benim şahsi araştırmam ve vardığım sonuç.

    ben citroenden vazgeçtim. o kadar para sayıp da sonra kafamı duvarlara vurmak istemem doğrusu.

    bakın citroen ne kadar müşteri kaybetmiş

    Nereye bakalım ve bize ne citroen kullanıcısı olarak ben kafamı duvarlara vurmuyorum ve yakıtından ve yolda bırakmayan hayatımı kolaylaştıran aracımdan memnunum.
    Birde size sormak isterim araç kullanmak için ehliyetiniz varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.T.A -- 10 Ekim 2011; 2:11:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz-siyah


    quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    citroen pejo renault bu markalar alınmaz,parayı sokakta bulmuyoruz. bedava verseler yine kullanmam gider satarım.

    bir zamanlar bende senin gibi saçmalıyordum...

    iyi sen saçmalamaya devam et,bu markaların ne kadar sorunlu olduğunu küçük bir araştırmayla anlayabilirsin.

    Küçük araştırma konusunda bana'da yardımcı olurmusun güzel kardeşim.




  • Bi isler biraz sans isi. Ayni marka, ayni model iki aracin teki hic sorunsuz, teki full sorunlu cikabiliyor. Aslinda haklarimizi pek bilmiyoruz. Bir aracta fabrikasyon ve duzeltilemeyen bir hata var ise bu arac iade edilir. Eger duzeltilmis fakat ayni sebepten 3 kereden fazla hata verirse yine iade edilir. Araba denilen seyin kaputunun altindaki neredeyse tum mekanizma hareket eden bir olusum. Hreket eden bir aksamda ariza yapma, arizali cikma gibi durumlar pek muhtemel. Onemli olan ariza cikmasindan ziyade arizalarin giderilebilitesi bence. Tabii kimse o kadar para verip aracinda ariza ciksin istemez ama demem o ki her aracta ariza cikabiliyor. Hatta yuz milyonlarca dolarlik ucakta bile cikabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemci54

    Bi isler biraz sans isi. Ayni marka, ayni model iki aracin teki hic sorunsuz, teki full sorunlu cikabiliyor. Aslinda haklarimizi pek bilmiyoruz. Bir aracta fabrikasyon ve duzeltilemeyen bir hata var ise bu arac iade edilir. Eger duzeltilmis fakat ayni sebepten 3 kereden fazla hata verirse yine iade edilir. Araba denilen seyin kaputunun altindaki neredeyse tum mekanizma hareket eden bir olusum. Hreket eden bir aksamda ariza yapma, arizali cikma gibi durumlar pek muhtemel. Onemli olan ariza cikmasindan ziyade arizalarin giderilebilitesi bence. Tabii kimse o kadar para verip aracinda ariza ciksin istemez ama demem o ki her aracta ariza cikabiliyor. Hatta yuz milyonlarca dolarlik ucakta bile cikabiliyor.
    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    arardım servisi kardeşim adamın kafasını bozmayın uzun bir yola çıkmışım zaten gecenin bir yarısı ıssız bir dağ başında 130 km hızla giderken aracım stop etti çabuk buraya gelin dellendirmeyin beni derdim..o dağ başının hangi dağ başı olduğunu söyler bilmiyosam tarif ederdim.. bu arada böyle bir olayın başınıza gelme ihtimali sadece fransız arabalarına has bir durum değil 4 teker üzerinde giden mekanik parçalardan oluşan genelde fosil yakıtların yanmasıyla ortaya çıkan enerjiyle hareket eden metal yığını insan yapımı her marka araçta başınıza gelebilir...valla bak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    arardım servisi kardeşim adamın kafasını bozmayın uzun bir yola çıkmışım zaten gecenin bir yarısı ıssız bir dağ başında 130 km hızla giderken aracım stop etti çabuk buraya gelin dellendirmeyin beni derdim..o dağ başının hangi dağ başı olduğunu söyler bilmiyosam tarif ederdim.. bu arada böyle bir olayın başınıza gelme ihtimali sadece fransız arabalarına has bir durum değil 4 teker üzerinde giden mekanik parçalardan oluşan genelde fosil yakıtların yanmasıyla ortaya çıkan enerjiyle hareket eden metal yığını insan yapımı her marka araçta başınıza gelebilir...valla bak...

    Onu diyorun ya bende.. Ucaktada olabiliyor bu durum. Ustelik o adam ne yapsin? Yerden yuzlercw feet yukarida motor susuyor.. Servisi arama sansi da yok:)) ne dicek ki ?

    -usta 1500 feetteyim benim motor sustu bi cekici gonderiver:)




  • Konu epey eski ancak yeni gordum ve yazayim dedim. 2010 yilindan bu yana ayni araci kullaniyorum ve 3 cocuklu bir aile icin gayet kullanisli ve defalarca uzun yola gittim. Bu sure zarfinda bi sikinti yasamadim ama 2003 yili sonunda aldigim sifir cillop Renault Megan 2 yeni kasa konuyu acan arkadas gibi benide canimdan bezdirmisti. Uzun uzun yazmayacagim ama araci 2,5 yil kullandim ve bu sure zarfinda garantiden 23 bin tl lik mekanik parca degisti, reno levent merkez servisi ve tepretoglu ikinci is yerim oldu diyebilirim zira her ay en az bir hafta serviste geciyordu zaman. Levent merkez servis ucretsiz arac tahsis bile ediyordu birdo bir clioyu her goturdugumde. Enteresan olan aractaki neredeyse mekanik parcalarin tamami 2 defa degistikten sonra bi daha o parcada sorun cikmiyordu. Guya kanunen ayni parcanin 3 defa degismesi durumunda aracin iade alinmasi veya yenisiyle degismesi gerekirmis, bana BEDAVA bir yil daha garanti verdiler bende araci uce bese bakmadan sattim bu yuzden test edemedim o kanunu :-)) anlasilan bu araba isi biraz sans isi. Araci sattiktan 5 ay sonra sirket bu dega bize bu meganlardan aldi 1,5 yil kullandim tik etmedi. Nasip isi buna ikna oldum. Bu sorunlari mercedes veya bmv sahipleri yasamiyor bu markalarda musteri memnuniyeti politikasi inanilmaz isliyor, en azindan cevremde yasanan bir kac olayda bunu gordum, bi arkadas volvoyla yasamisti ikiletmeden degystiler gemde oyle 5-10 defa sorun yasamasina gerek olmadan....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz-siyah


    quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    citroen pejo renault bu markalar alınmaz,parayı sokakta bulmuyoruz. bedava verseler yine kullanmam gider satarım.

    bir zamanlar bende senin gibi saçmalıyordum...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı

    Size Citroen alıp denemenizi ve deneyimlerinizi aldıktan 1 yıl sonra burada paylaşmanızı öneriyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı

    Size Citroen alıp denemenizi ve deneyimlerinizi aldıktan 1 yıl sonra burada paylaşmanızı öneriyorum.

    Alıntıları Göster
    3 gün önce 5 kişilik den aldım. bakalım hayırlısı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    3 gün önce 5 kişilik den aldım. bakalım hayırlısı

    Alıntıları Göster
    2007 de c4 dizel almıştık bugünde aracı sattık 88850 km de iken inanın 2007 den beri 1 kere ne yolda bıraktı ne başka sorun o yüzden bu arıza olayları şans işi kesinlikle marka vs hikaye sanki mersoda bmw de yokmu bu arızalar açın okuyun şikayetvar.com u ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    2007 de c4 dizel almıştık bugünde aracı sattık 88850 km de iken inanın 2007 den beri 1 kere ne yolda bıraktı ne başka sorun o yüzden bu arıza olayları şans işi kesinlikle marka vs hikaye sanki mersoda bmw de yokmu bu arızalar açın okuyun şikayetvar.com u ..

    Alıntıları Göster
    konu 2007 de açılmış ee tabiki her araç ilk çıktığında böyle sıkıntılar olabilmekte.. c4 picasso kendini ispatlamıştır 7 yıldır piyasada ve hala türkiye şartlarında 5008 den başka rakibi olmayan bir araçtır.. (dizel otomatik 1.6 ve 7 kişilik)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vessam

    konu 2007 de açılmış ee tabiki her araç ilk çıktığında böyle sıkıntılar olabilmekte.. c4 picasso kendini ispatlamıştır 7 yıldır piyasada ve hala türkiye şartlarında 5008 den başka rakibi olmayan bir araçtır.. (dizel otomatik 1.6 ve 7 kişilik)

    Alıntıları Göster
    konu hortlamış. işin ilginci arkadasın o zamanki sorunu bunca zamandan sonra ne oldu acaba. bir bizi aydınlatsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    konu hortlamış. işin ilginci arkadasın o zamanki sorunu bunca zamandan sonra ne oldu acaba. bir bizi aydınlatsa

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu grand picassoların 2. eli varmıdır. elimizde patlarmı almayı düşünüyoruz_?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanery_2

    arkadaşlar bu grand picassoların 2. eli varmıdır. elimizde patlarmı almayı düşünüyoruz_?

    Alıntıları Göster
    benzer bi sorun bendede oldu ama nedenini hemen anladım. aldığım dizel kirliydi. şu anda şehirde sadece 2 benzinci temiz dizel satıyor başka yerden alamıyorum mecburi başka markalardanda, yakıt pompamı şişirdi bi kere, beni hiç yolda bırakmadı buna rağmen.. citroen kaka pejo kötü demek yanlış, olay kesinlikle kullanıcıda ve verdiğimiz yemde bitiyor özelikle bu hatalar için.. mesela eski arabam 307 idi beni 1 kere olsun yolda bırakmadı akü hariç, enişteme sattım, öyle bir kullandıki devir saatini sona vurmalar,alt takımı yerinden oynatmalar felan. ee haliyle enişteme bayağı bi sorun çıkardı, o yüzden kesinlikle kullanımlada alakası var. Derseniz tamam şu marka dayanıklı anlarım ama , siz onu sevmezseniz o da sizi sevmiyor bunu bilin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı

    Size Citroen alıp denemenizi ve deneyimlerinizi aldıktan 1 yıl sonra burada paylaşmanızı öneriyorum.

    hocam siz de sanırım citroen aldınız, şimdi fikirleriniz değişti mi? ( yanlış anlamayın, ben de grand picasso ya da toyota verso düşünüyorum, siz ikisini de kullandınız, objektif yorumlara ihtiyacım var ).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BENL!


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga735

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arıza tabiiki her araçta çıkabilir. Ancak Picasso'larda şikayet edilen kablo demeti kaynaklı stop etme işi kronik sorun ise buna ne demeli?

    Uzun yola çıktınız, gece yarısı ıssız bir dağ başında araç 130 ile giderken stop etti.

    Ne yaparsınız?

    dağ başında 130 mu? çok değil mi? hem de gece yarısı

    Size Citroen alıp denemenizi ve deneyimlerinizi aldıktan 1 yıl sonra burada paylaşmanızı öneriyorum.

    hocam siz de sanırım citroen aldınız, şimdi fikirleriniz değişti mi? ( yanlış anlamayın, ben de grand picasso ya da toyota verso düşünüyorum, siz ikisini de kullandınız, objektif yorumlara ihtiyacım var ).

    Siz talep etmeseniz de ben genellikle objektif cevap vermeye çalışan biriyimdir. O yüzden rahat sorabilirsiniz.

    Verso neden tercih edilmeli:
    1- Toyota servislerinin duyarlılığı, iş bitiriciliği, araca tam manasıyla sahip çıkmaları.
    2- Sağlamlığı ve sorunsuzluğu.
    3- MPV olmasına rağmen sedan araç kadar yol ve viraj hakimiyeti.
    4- benzinli olsada az yakması, bakımlarının az masraflı oluşu.
    5- Daha geniş ve ferah olması.

    Picasso neden tercih edilmeli:
    1- Servisleri maalesef tam Fransız. Bunun dışındaki olumlu yönleri, en ince ayrıntıya dahi önem verilen Avrupalı mantığıyla üretilmiş bir araç ve her türlü konfor düşünülmüş.
    2- Asfaltta süzülerek gidiyormuşçasına mükemmel yol konforu.
    3- MCP vitesin rahatlığı.
    4- motor çekişinin mükemmel oluşu.
    5- Verso'da olmayan bir takım extra ince donanım özellikleri.
    6- cam tavan ve büyük ön camla üstü açık araca yakın sürüş keyfi.

    Ben gerçekten Citroen'i kurumsal olarak sevmeyen biriyim. Ancak Picasso konforu mükemmel. Eğer para sorun değil rahatım önemli diyorsanız benim gibi Citroen macerasını bir deneyin. Belki şansınız yaver gider sorun yaşamazsınız.

    Karar sizin.




  • dhkn kullanıcısına yanıt
    cevabınız için teşekkürler...
    tabi ki rahatlık da önemli ama bizim gibi memur adam için ekonomi daha da önemli, o yüzden versoya bir adım daha yakınım galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verso benzinli olmasın rağmen benzerlerine göre çok ekonomik bir araçtır. Benzinli araç alacaksanız Verso'yu tavsiye ederim.

    Sakin kullanımda Yazın 7.2, kışın 8.3 yakarsınız.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.