Şimdi Ara

İKİ AYLIK KÂBUSUM CİTRÖEN C4 GRAND PİCASSO

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
133
Cevap
2
Favori
71.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Bu derdimi Türkiye’deki otomobil tutkunları ile paylaşmak istedim. İstedim çünkü sizlerde bu tarz sorunlarla karşılamayın diye. Haziran ayıyıydı yeni bir araç almaya karar verdim yoğun bir araştırma sonucunda ve açıkçası aracın gösterişine aldanarak 29.06.2007 tarihinde Citroen C4 Grand Picasso marka otomobili satın aldım.
    Yeni bir araç alıyorsunuz düşünün büyük bir hevesle uzun süre servis derdi olmadan rahat sürebileceğiniz bir araç. Neyse hemen konuya döneyim aracı aldığım gün çocuklara bir sahil turu attırayım mutlu olsunlar diye etiler sahilinde seyir halinde araç istop etti ve yol ortasında kaldım. Yol yardımı istedim 45 dakika geçmesine rağmen gelen olmadı. Bu süre içerisinde yol ortasında trafiği açmak için trafik rehberliği yapıyorum tabiî ki. Tekrar aracı çalıştırmayı denedim araç çalıştı. Aracı kenara çekip biraz bekledim sonra pek önemsemedim normaldir dedim. 06 07 2007 günü seyir halindeyken tekrardan aynı arızayı yaptı ve yol ortasında kaldım. Yol yardımı istedim servis geldi ve bilgisayar marifeti ile arıza silindi ve yoluma devam ettim. 07.07.2007 tarihinde aynı arızayı yaptı. Ancak; bu sefer 10 dakika sonra aracı çalıştırdım ve servise götürdüm. 19.7.2007 günü aracı servisten aldım ve yapılan işlem faturasında aracın eksantrik devir alıcısı ve krank devir alıcısı değiştirildi. Bir gün sonra yani 20.7.2007 günü seyir halindeyken aynı arıza ile istop etti ve tekrar yol ortasında kaldım. Yol yardımı istedim, çekici geldi aracı tekrar servise götürdüler 04/08/2007 tarihinde aracın enjeksiyon devri değiştirilerek ve enjeksiyon hesaplayıcısına bilgi yüklemesi yapılarak tarafıma teslim edildi. CİTROEN maceramız bitmedi tabii biz bu arada 23 TEMMUZ 2007 günü noter aracılığı ile ayıplı ve kusurlu bu aracın değiştirilmesi yönünde BAYLAS otomobile ihtarnamemizi çektik. 19.8.2007 günü sabah araca bindim bu sefer araç yerinde çalışmadı yol yardım istedim, bilgisayara bağlandı Enjeksiyon beyninde ve motor devir sinyali hatalı ve eksik sinyal diye arıza verdi. Arıza bilgisayar marifeti ile silindi ama PAZAR günü servis kapalı olduğu için servise gidemedim. 20.08.2007 tarihinde servise gitmek ürere yine aracın yanına gittim ancak yine çalışmadı tekrar yol yardımı istedim. Servis geldi makineye bağlandı motor dağıtım kutusu hesaplayıcısı can ağı üzerinde sessizlik arızası veriyor tespiti yapıldı ve arıza yine silindi, araç çalıştırıldı ve aynı gün aracı servise götürdüm.
    Bugün ayın 30’u yani 30 AĞUSTOS 2007 Aracım halen serviste bu konuda kanuni haklarımı
    Kullanmadan önce BAYLAS OTOMOTİVİ AYIPLI VE KUSURLU bu aracı değiştirmeleri yönünde duyarlı olmaya çağırıyorum. TÜKETİCİ HAKLARINI hiçe sayamazsınız. SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞINI benim gibi mağdur olan insanların mağduriyetlerini gidermeleri yönünde göreve çağırıyorum. Bağımsız TÜRK BASINI’NIN tüketici haklarının korunması, takibi ve kamuoyunun bilgilendirilmesi konusunda duyarlı olmalarını bilakis rica ediyorum.


    Yukarıdaki yazıyı bir çok siteye, gazetelere gönderdim. Gazetelerden biri bu konuyu haber yaptı.
     İKİ AYLIK KÂBUSUM CİTRÖEN C4 GRAND PİCASSO



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarman61 -- 31 Ağustos 2007; 11:53:32 >







  • arkadaşım bence çok iyi yapmışsın hakkını sonuna kadar ara
  • yeni çıkan bi araçta çoğu zaman yaşanan parça uyum sorunları bu ve benzeri durumlara yol açabilir...ama siz şikayetinizde sonuna kadar haklısınız...servisin bilinçsizliği,arızayı gideremeyişi anlaşılır gibi değil... aracı değiştirmeye pek yanaşacaklarını sanmıyorum...bu konuda çok ağzı yanan var ve siz kötü bi örnek teşkil edebilrsiniz böyle bi durumda...
  • Öncelikle dava için servis geçmişini ve yapılan işlemleri tek tek alıp tamamen kanuni haklarınızı kullanınız.

    Bir de gidilen servisin nerede oldugu ve nasıl hizmet ettiği de önemli.

    Ki kimi Citroen servisleri, kazancı kurtarsın diye renault a da, peugeot a da hatta volvo' ya bile bakıyorlar el altından.

    Yani öncelikli olarak Baylas' tan evvel Bayi firma ve Servisçi firma ile muhatap edilirsiniz.

    Bayi firmanın bu husustaki tepkisi ne oldu ?
  • Arkadaşlar gazetede çıkan bu haber sayesinde Baylas otomotivin bağlı olduğu Bayraktar Holdingden şahsımla irtibata geçildi. Haftaya pazartesi birşeyler olacak galiba.

    Bu arada mahkemeye vermeyi düşündüm zaten ilk aklıma gelen buydu ama avukat bu dava için 10 ila 12 bin ytl arası bir para istiyor 50 bin ytl lik araç için bu kadar para vermek akıl karı değil. Yani bu olayların normalde mahkemeye verilmeden çözülmesi gerekiyor. İnsanlar malı satayım gerisi önemli değil gözüyle bakıyor yanlış. Benim çevremdeki insanlar benim yaşadığım sorun yüzünden şüpheyle yaklaşıyor artık citröne bu firmanın başına gelebilecek en kötü olay olsa gerek. Ama baylas kendi tutumu yüzünden bu duruma geldi olay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarman61 -- 1 Eylül 2007; 10:18:23 >
  • çok geçmiş olsun.
  • 10-12 bin neymiş yahu. bu avukatlar çıldırmış.
    vaktiniz varsa siz kendiniz uğraşınız. Kendiniz de mahkemeye verebilirsiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C4 picasso vs 5008
    geçen hafta açıldı
    Daha Fazla Göster
  • geçmiş olsun hocam. inşallah en kısa zamanda sorununuz çözüme gider.
  • O yüzden de açlıktan nefesi kokuyor birçoğunun.
    Hocam geçmiş olsun bu arada.Ah Citröen ah.Benim ilk arabamdı ve neler çektiğimi bir ben bir de Allah bilir.Yemin ediyorum ne olursa olsun binilecek bir araba değildir Citröen.Satana kadar göbeğim çatladı ama sonunda kurtuldum ondan.Hiçbir avanajı yok bu markanın.Servisi çok çok pahalı,parçaları çok çok pahalı,2.el piyasası yerlerde sürünüyor yüzüne bakan yok vs vs herneyse ya aklıma geldikçe cinnet geçiriyorum.Allah kurtarsın hocam.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafam

    10-12 bin neymiş yahu. bu avukatlar çıldırmış.
    vaktiniz varsa siz kendiniz uğraşınız. Kendiniz de mahkemeye verebilirsiniz.




  • büyük geçmiş olsun. umarım örnek niteliğinde bir karar çıkar
  • İşalla istediğiniz gibi bir sonuç alırsınız.Her ne kadar adalet çok yavaş tecelli etsede.Gerçi bu kadar soğuduktan sonra aynı ya da benzer bir araca tekrardan nasıl binilir o da ayrı bi konu.Allah sabırlar versin.
  • Dostum gerçekten senin adına çok üzüldüm. Aynı şey bizlerinde başına gelebilir. Arkadaşın dediği gibi avukatla muhatap olmana gerek yok. Mahkeme dışındaki tüm alternatif yolları kullan. Tüketicici mahkemelerini, medyayı. Şu da varki çözülmeyecek problem kesinlikle yoktur. Senin problemini çözmek zorundalar. Bende Citroen kullanıyorum ama bu senin %100 haklı olduğun gerçeğini kesinlikle değiştirmez.

    Umarım başın ağırmadan problemini ciddi olarak ele alıp, gerekiyorsa ayıplı olan o aracı değiştirip seni rahatlatmak zorundalar.
  • bu forumda o kadar çok citroen şikayeti duydumki gidip hyundai aldım sonunda..yazık arkadaş ya dünya kadar para veriyor bu insanlar...
  • Yalnız benim aklıma dün akşam bir konu takıldı ve senin yazdıklarında çok paralel bir durum.

    1 ay önce beni servise çağırdılar. YBX kodlu bir kampanya yani bir nevi geri çağırma gibi söyleyebilirim.

    Değişen parça krank devir algılayıcısı kablo demeti. Değişme nedeni bu kablonun (yani değişen kablonun) korozyona tabi olduğundan değişmesi gerektiği. Tabi ben aklıma gelen tüm soruları sordum, uygulama yapılırken aracın başından hiç ayrılmadım. Bu kablo işlevini yitirdiğinde devir algılayıcısı çalışmıyor ve araç stop ediyor. Yeni kablo demetinin izolasyonu diğerine göre kat kat iyi ama açıkçası eski kablo demeti de pek sorun yaratacak gibi değildi.

    Netice olarak aklıma gelen şuydu. Acaba sizde problem olan C4 Picasso.daki krank devir algılayıcısı kablo demetinden mi kaynaklanıyordu? Sizde böyle bir uygulama yaptılar mı? Durup dururken niçin bazı serideki C5.leri de krank devir algılayıcısı kablo demeti değişimi için geri çağırdılar.




  • geçmiş olsun
    hayırlı bir soonuç olur kısmetse
  • bu yazıyı okuduğum iyi oldu.Demekki fransızlardan uzak durmak lazım.Fransız araba=arıza

  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bell-mere -- 9 Nisan 2021; 17:13:4 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    Yalnız benim aklıma dün akşam bir konu takıldı ve senin yazdıklarında çok paralel bir durum.

    1 ay önce beni servise çağırdılar. YBX kodlu bir kampanya yani bir nevi geri çağırma gibi söyleyebilirim.

    Değişen parça krank devir algılayıcısı kablo demeti. Değişme nedeni bu kablonun (yani değişen kablonun) korozyona tabi olduğundan değişmesi gerektiği. Tabi ben aklıma gelen tüm soruları sordum, uygulama yapılırken aracın başından hiç ayrılmadım. Bu kablo işlevini yitirdiğinde devir algılayıcısı çalışmıyor ve araç stop ediyor. Yeni kablo demetinin izolasyonu diğerine göre kat kat iyi ama açıkçası eski kablo demeti de pek sorun yaratacak gibi değildi.

    Netice olarak aklıma gelen şuydu. Acaba sizde problem olan C4 Picasso.daki krank devir algılayıcısı kablo demetinden mi kaynaklanıyordu? Sizde böyle bir uygulama yaptılar mı? Durup dururken niçin bazı serideki C5.leri de krank devir algılayıcısı kablo demeti değişimi için geri çağırdılar.




  • Arkadaşım 20 günlük bir Grand C4 sahibi olarak başına gelen bu talihsizliğe çok üzüldüğümü belirteyim.. Umarım Citroen bu ayıbını güvenilir olma konusundan herhangi bir taviz vermeden halleder. Bu konuda net üzerinden senin için yapabileceğimiz konularda destekçin olduğumu bilmeni isterim..
    Konunun bir an önce gönlünce çözülmesini diler, geçmiş olsun dileklerimi sunarım..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kaan_G

    her fransız araba eşit deildir arıza [ör: xsara]

    geçmiş olsun abi



    +99999999...tebrikler
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.