Arkadaşlar merhaba, Vodafone Red tarifemi daha az ücret ödemek için daha alt bir tarife olan "devreden tarifeye" geçiş yaptım. 35 TL fatura gelmesi gerekirken 101.20 TL tarife ücreti tarafıma yansıtıldı. Daha düşük tarifeye geçmemize rağmen Vodafone Red + devreden tarife ikisini birden yansıtmışlar. Müşteri hizmetlerini aradım ve problemimi ilettiğimde fatura kesildiğinde arayın düzeltiriz denmişti. Aradığımda en kötü müşteri hizmetleri ile karşılaştım. Tam bir facia. Herhangi bir yardımı dokunmadı. Sürekli aynı kelimeleri tekrarlayıp duruyor. Bant kaydı mı müşteri hizmetleri mi anlayamadım. Konu ile ilgili 1-1822396893213 numara ile şikayet açtım. Faturamın düzeltilmemesi durumunda hattımı Turkcell e geçiş yapacağım. En azından bir problem olduğunda sahip çıkan, ilgilenen birileri var.
Vodafone pişmanlıktır, Vodafone hizmet edemeyen müşteri hizmetleridir, Vodafone faciadır,
Aklınıza ne geliyorsa okuyunca o dur. Uzak durun, tarife değiştirirken ikisini birden ödeme saçmalığı sadece burada vardır herhalde.
Benim Bildiğim doğru fiyatlandırma şöyle olur. A paketinin ücreti kullandığın güne bölünür. B paketin de aynı şekilde olup toplanır. Ama Vodafone'nun, ikisini tam fiyattan katması benim borum öter burada sen de kimsin demektir.
Vodafone öyle. İlk faturanın tamamını, diğerini de gün üzerinden ekliyor çakallar
Bu ay çıkma kararı aldım vodafone dan. Gelemiyorum üçkağıtçıların işlerine.
Tarifeye anlık geçiş yaptırdıysan vodafone yaptığı normal bişeydir, ama yeni tarifen fatura kesim tarihinden hemen sonra devreye girmişse ve iki tarife ücreti yansıltılmış ise bu sistemsel hatadır ve vodafone bunu düzeltir.. Umarım anlık geçiş yapmamışsınızdır