Şimdi Ara

İmei numarası sim kart seri numarası eşleştirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
42.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçmişte teknosadan almış olduğum telefonu 2017 aralık ayı içerisinde imei numarası klonlanmış olduğu için teknosaya götürüp numaramla eşleştirmiştim. Sonra bu numarayı turkcellden vodafonea taşıdım. 4 ocak günü taşıma işlemi sonuçladı. Yeni sim kartı telefona taktığımda ise çalışmıyor. Taşıma işlemini yapan arkadaşa durumu anlattığımda numara değişmediği için hattın değişmesinin problem olmayacağını söylemişti. BTK ve Teknosa ile durumu görüştüğümde imei numarasının hali hazırda telefon numarasıyla eşleşmiş olduğunu yapılması gerekenin operatör tarafından imei numarası ile sim kart seri numarası eşleştirmesi olduğunu söylüyorlar. Vodafone ise telefonu bizden almadığınız için işlemi biz yapamıyoruz diyor. Sonuç olarak çözümsüz bir şekilde imei numarasıyla eşleşmiş telefon numarası olan hattımı bu telefonda kullanamıyorum. Sizce cözüm için ne yapmam gerekiyor? Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    IMEI Numarası ve SIM Kart Seri Numarası Eşleştirme

    IMEI (Uluslararası Mobil Ekipman Kimliği) numarası, benzersiz bir cihaz tanımlayıcısıdır ve her cep telefonuna atanmıştır. SIM kart seri numarası ise benzersiz bir şekilde SIM karta atanmış bir diğer benzersiz tanımlayıcıdır.

    Hat Eşleştirme Nedir?

    Hat eşleştirme, IMEI numaran ile SIM kart seri numaranın BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) tarafından eşleştirildiği bir işlemdir. Bu eşleştirme, cihazının çalıntı veya kayıp olmaması durumunda cep telefonu şebekesi üzerinden herhangi bir işlem yapmana olanak tanır.

    BTK Hat Eşleştirme

    Türkiye'de hat eşleştirme işlemleri BTK tarafından yapılmaktadır. Yeni bir SIM kart aldığında veya cihazını değiştirdiğinde, IMEI numaran ile SIM kart seri numaranın eşleştirilmesi gerekir. Bu işlem, BTK'nın web sitesi üzerinden veya yetkili bir bayii aracılığıyla yapılabilir.

    Hat Eşleştirme Yapamıyorum

    Bazı durumlarda, hat eşleştirme işlemi yapılamıyor olabilir. Bunun nedenleri arasında şunlar yer alabilir:

    • Cihazının çalıntı veya kayıp olarak bildirilmiş olması
    • IMEI numaranın veya SIM kart seri numaranın hatalı girilmesi
    • Cihazının veya SIM kartının yurt dışından getirilmiş olması

    IMEI - Cep Telefonu Numarası Eşleştirme Nedir?

    IMEI - cep telefonu numarası eşleştirme, IMEI numaran ile cep telefonu numaranın BTK tarafından eşleştirilmesidir. Bu eşleştirme, cihazının çalınması veya kaybolması durumunda cep telefonu numaranın kötüye kullanılmasını önlemeye yardımcı olur.

    IMEI Hat Eşleştirme

    IMEI hat eşleştirme işlemi, yeni bir SIM kart aldığında veya cihazını değiştirdiğinde otomatik olarak yapılır. Bu işlemin manuel olarak yapılması gerekmez.

    IMEI numaran ve SIM kart seri numaranın eşleştirilmesi, cihazının güvenli bir şekilde kullanılması ve çalınma veya kaybolma durumunda kötüye kullanımının önlenmesi için önemlidir. Bu nedenle, hat eşleştirme işleminin yapıldığından emin olmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • www.turkiye.gov.tr
    IMEI - Cep Telefonu Numarası Eşleştirme
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-imei-cep-eslestirme


    şunu bi dene istersen




  • Teşekkürler. BTKyı denedim onlar da bana sorunu vodafoneun çözeceğini söylüyorlar fakat vodafone numaranız faturalı olduğu için biz çözemeyiz diyorlar. Muhattap bulamıyorum kısacası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the bip T kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözdünmü bilemedim amaizah edeyim.cihazın fiyatı çok önemli değil ama enayi yerine koyulmak istemediğimden tam 4 aydır bu işle uğraşıyorum...İmei klonlanmasıyla alakalı mesaj geldikten sonra servise gittim ve beyanname doldurdum ( bu işlemi edevlet sitesinden kendinizde yapabilirsiniz) akabinde sorunsuz kullanmaya devam ettik falat bir süre sonra farklı bir numara üzerinden kullanmak istedim ve aynı prosedürü tekrarladık ( imei klonlanmasıyla alakalı belirlediğiniz tek bir gsm numarasıyla kullanabiliyorsunuz) fakat bu sefer bu işlem başarılı olamadı.Cihaz servise gitti geri geldi sim kartıyla geri yolladım gene geri geldi tekrar gene yolladık bir daha geri yolladılar ve hiç bir şekilde sorunla alakalı bir sebep söylemiyorlar.Sonunda BTK ile görüştüğümde ( 02.03.2018) telefonun seri numarası operatör tarafından sim karta işlenmesi gerekiyormuş.Vodafone ile görüştüğümde bu işlemin ana bayi tarafından yapılması gerektiği söylendi "ANA BAYİ" Şuan saat 00:29 öğlen vakti vodafone ana bayisine gidip bu işlemi yaptırıp telefonu kullanılır duruma getirmeye çalışıcam.Sonucu gene paylaşırım.saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vaktinde benimde başıma böyle bir olay geldi, numaramı turkcell ve avea ya taşıyıp sorunsuz kullanırken vodafone a taşıyınca kullanamıyordum imei numara eşlenme klon hikayesinden, saçmalık her işlerinde olduğu gibi bu olayda da vodafone da hiç uğraşma yol yakınken diğer operatörlere taşı kurtul, sorunun bugün çözsen bile zaten bir kaç ay sonra yine seni sinir edecek başka bir saçmalık yaratacaklar...
  • Hocam nasıl cozdunuz . Aynı durum başıma geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba kardeşim Teknosa ya işlettikleri kaç gün sonra şebeke geldi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Paypal Telefon Numarası Sorunu
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lütfen cevap verirseniz çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 2 aydır bu işle uğraşıyorum samsunga dilekçe verdim numara eşleştirme için ama 1 aydır eşleşme olmadı samsungu iki günde bir arıyorum ne zaman eşleştireceksiniz diye her defasında en kısa zamanda diyorlar en iyisi hiç uğraşmamak telefona imei attırmak. Hattım Vodafone voltenin çektiği yerde telefonu kullanabiliyorum ama volte olmayan yerde telefonda yalnızca acil çağrılar yazıyor böylede ilginç bir durum var ne samsung ne btk ne de vodafone bu durumu açıklayamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.