Şimdi Ara

İnadına Türk net

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
2.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • başım dan geçenler çok uzun kısaca
    3 abonelik de türk telekom da iken hepsini türk net e taşıyorum.
    1. sebep
    herkez fazla para öderken etik olmayan bir şekilde bana özel telefon ve internet 41 tl yaptılar.
    2. sebep
    vodafone net kullanmak istedim. port yok gibi bahaneler ile altyapı sağlayıcı olarak engel oldular.
    3. sebep
    başka hizmet sağlayıcılar a geçmek istediğim de açık bir şekilde altyapı bizim islemleriniz uzar . kendi müşterilerimize öncelik veriyoruz.... gibi etik olamayan sözler sarf ettiller.
    4. sebep
    telekom olunca 3 gün de bağladıkları internet i , turk.net diye 2 hafta da baglamayip bir de kablo yu bina ankstre sine bağlamak bizim işimiz değil deyip var olan hattı çıkardılar.
    5. sebep
    vdsl hizmet olan yerde kendi aboneliklerini kapatılıp, turk.net e geçildi diye vdsl de sıkıntı var deyip adsl almak zorunda bıraktılar.
    6. sebep
    istemiyorum bedava da verseler kullanmayacam, huzursuzluk başka birşey değil.

    ya internet kullanmam yada türk net kullanacam.
    1. sebep
    tahattut yok
    2. sebep
    fiyat belli
    3. sebep
    akk karşıtı politika
    4. sebep
    altyapı ne kadar hızlı ise o kadar hız
    5. sebep
    bir kere bile altyapı altyapı firmasina laf etmediler kotulemediler . sanki kendi kabahatleri gibi çözmek için çaba harcayan personeli var. sabırla yardımcı olmaya çalışıyor lar.
    her şeyin başı dürüstlük.
    inadına türk.net


    İnadına Türk net
    İnadına Türk net



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boranet -- 28 Mart 2017; 18:0:27 >







  • 28.12.2018 Tarihine kadar tahahhütünüz var size yüklü bir çıkış faturası çıkaracaklardır.
  • ilk üç ay için fark faturası çıkar. ama inat kısmı burdan geliyor.
  • Ben kurulum olayında şöyle bir durum yaşadım.

    Türk.net e geçtiğim dönemde kuruluna gelen arkadaşla

    Türktelekom a geri döndüğüm arkadaş aynıydı.



    Hiç birşeye bizim işimiz değil diye birşey söylemediler

    Ayrıca superonline ve Vodafone kurulumlarına da gittiklerini söylediler.

    Türk.net i bırakmamın sebebi

    Akk dolmamasına rağmen gün sabahtan akşama kadar normal 5 6. Sonra 4 mbit rkadar düşmesi. Hızım 53. Mbit olmasına rağmen hiç 35 in üzerine çıkmadı.

    Müşteri hizmetlerini aradığımda iç tesisat dediler.

    Fakat aynı tesisat Türk Telekom 45 in altına inmiyor 50mbit paket



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakarqa -- 30 Mart 2017; 20:53:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakarqa

    Ben kurulum olayında şöyle bir durum yaşadım.

    Türk.net e geçtiğim dönemde kuruluna gelen arkadaşla

    Türktelekom a geri döndüğüm arkadaş aynıydı.



    Hiç birşeye bizim işimiz değil diye birşey söylemediler

    Ayrıca superonline ve Vodafone kurulumlarına da gittiklerini söylediler.

    Türk.net i bırakmamın sebebi

    Akk dolmamasına rağmen gün sabahtan akşama kadar normal 5 6. Sonra 4 mbit rkadar düşmesi. Hızım 53. Mbit olmasına rağmen hiç 35 in üzerine çıkmadı.

    Müşteri hizmetlerini aradığımda iç tesisat dediler.

    Fakat aynı tesisat Türk Telekom 45 in altına inmiyor 50mbit paket

    bende aynı sorun var banada aynı bahane uydurdular Turknet iç tesısat da sorun var dıyıp cıktı arkadas dıyorum bır saat once ttnet ınternetı vardı 13 mbit goruyordu ve hep akkn omadıgı vakıt 13 aldım ama sızden 7 aydır akn olmasa bıle 2-10 mbit arası hız alıyorum dedım yapacak bırsey yok teknıkservısımız baktı ıctesısat arızalı deyıp cıktılar lanet tesısat arızalıysa en azından ttnet zamanındakı hızı alayım ona bıle razıyım ama o bıle yok 50mbit diye aldık ama 10 gecen hız yok




  • benim adresime vodafone aboneligimi taşıttır dım. altyapı sıkıntısı ( binaya gelen kablo sayısı yetersiz ) nedeniyle cezasız fesih yaptı. türk.net port olmadığı için bağlayamadı . bende başka bir telekom aboneligimi adresime taşıttır dım. port yok denen adrese 3 gün de internet sağladılar. üzerine türk.net e başvurdum. 4 gün de bağlandı. burda bahsedilen zaten Alt yapı da sıkıntı çıkarmaları, hızı kesmeleri. fakat bunu yapan kişinin hizmet aldığınız firma değil ,altyapıyı elinde tutan firmanın çifte standart uygulaması. sizdeki olay da aynı olmuş gibi. aynı altyapı olmasına rağmen, türk.net e geçince hızınız ı kesmişler. abime de daha fazlasını yaptılar . oda önce aboneliği kapatmıştı. 75mb hizmet alacak iken , bölgede sıkıntı varmış size adsl baglayabilecegiz dediler. oysaki telekom kullanırken sıkıntı yoktu. bölgesel sıkıntılar altyapı nın ortak kullanılması ve çifte standart dan doğuyor. ama abim de inat etti ve yine de geçti.




  • Turk Net'in 1 yıllık kullanıcısıyım. Konuşma süremi doldurmamama rağmen 1 saati geçen (70dk) bir konuşma için 25.9 TL fatura çıkarmışlar. Bu kural yoktu ne zaman çıktı diye sordum. Belirsiz yanıtlar, zaten vardı gibi... İptal edin o zmaan dedim, cevap hay hay şeklinde Bu durumu politika değişimine örnek olarak veriyorum. Bugün 1 saat limit koyar, yarın yarım saate düştü diyebilir. Neden böyle bir gereksinim duyduğunu anlamak mümkün değil ama maalesef belirli bir müşteri kitlesine ulaşan işletmeler Türkiye'de müşteriye yolunacak kaz muamelesi yapmayı görev biliyor. İnadına Türk net




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • karakarqa kullanıcısına yanıt
    Bunu ttnet yapıyor işte hem santral tt ye bağlı olmamalı santral ler ayrı şirket olsa herkese eşit davransa sorun olmaz
  • Aynı şeyi sizede yapmışlar. Türk.net kaynaklı olmadığı bina sorunu demelerinden anlaşılıyor. Etik olamayan bir harekete karşı yalan söylemek doğru olurmu size kalmış ama : Sizde bina içi tesisatiniza ölçüm yaptırdığınız ı sıkıntı olmadığını tekrar bakmalarını talep edin. Benim bu kadar güvensiz olmamın nedeni telefonda açık açık telekom yetkilisinin bizden hizmet almazsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz altyapı bizde demesi.
  • avrora kullanıcısına yanıt
    Size bu konuda katılıyorum. Ben de çok sonradan fark ettim. 60 dk sonrası ücret e tabi imiş. Gerçi hiç kullanmadigim için sıkıntı olmadı. Ama bu kadar iddia li iken böyle birşey i mutlaka belirtmeliydiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boranet

    benim adresime vodafone aboneligimi taşıttır dım. altyapı sıkıntısı ( binaya gelen kablo sayısı yetersiz ) nedeniyle cezasız fesih yaptı. türk.net port olmadığı için bağlayamadı . bende başka bir telekom aboneligimi adresime taşıttır dım. port yok denen adrese 3 gün de internet sağladılar. üzerine türk.net e başvurdum. 4 gün de bağlandı. burda bahsedilen zaten Alt yapı da sıkıntı çıkarmaları, hızı kesmeleri. fakat bunu yapan kişinin hizmet aldığınız firma değil ,altyapıyı elinde tutan firmanın çifte standart uygulaması. sizdeki olay da aynı olmuş gibi. aynı altyapı olmasına rağmen, türk.net e geçince hızınız ı kesmişler. abime de daha fazlasını yaptılar . oda önce aboneliği kapatmıştı. 75mb hizmet alacak iken , bölgede sıkıntı varmış size adsl baglayabilecegiz dediler. oysaki telekom kullanırken sıkıntı yoktu. bölgesel sıkıntılar altyapı nın ortak kullanılması ve çifte standart dan doğuyor. ama abim de inat etti ve yine de geçti.

    Aynen katılıyorum en kısa sürede santral kısmı devlet yöntmesi lazım (ve tabi eşit olması gerekir) araplar değil




  • avrora kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri personelinin ekranda yazan metni okumak dışında hiçbir vasfı yok, bu tüm şirketler için böyle. Ne zaman sözleşme imzaladınız bilmiyorum ama, şu anki sözleşmelerde şu şekilde yazıyor:

    quote:

    Her Yöne 1000 Dakika Konuşma Paketi şehir içi, şehirlerarası,444 ile başlayan numaralar,3 rakamlı özel servis numaraları, Alternatif Telekom Operatörleri, Yurt içi GSM, Uluslararası Kademe 1 ülkeleri sabit numaraları ile yapılan görüşmeleri içermektedir. Tüm yönler için her bir aramada 60 dakikaya kadar ücretsiz konuşulabilir.


    Tabi dediğiniz gibi bu koşulun daha da kötü hale getirilmesi mümkün ama önceden bilgilendirme yapmak zorundalar.

    Sizden 10 dakika yerine 70 dakikayı ücretlendirmişler sanırım, burada bir hata var. btk'ya şikayet etmeyi deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 31 Mart 2017; 10:50:52 >




  • Ben kişisel olarak dayatmalarina kızıyorum. Sıkıntı da yaşasam artık türk.net kullanacağım. Ayrıca takip de ediyorum. Bakalım altyapı kaynaklı daha ne sıkıntılar yaşayacağım. Ama teknik konulara da meraklı olduğum için kimden kaynaklı görebiliyorum. Geçiş yapacaklara tavsiyem geçmeden önce hız testlerinizi yapın bir yerde saklayın. Geçişten sonra sıkıntı yaşadığınız da lazım olabilir. Özellik le vdsl için söylüyorum. Vdsl ise mutlaka modem den dahi değerleri alın.
  • TurkTelecom kullanıcısına yanıt
    Türk.net in omurgasinin yetersiz olduğunu neye dayanarak söylediniz. Tersi yönünde hız testi ve sinyal kalitesi sonuçları var. Hatta altyapı da onlarda ise 100 mb kadar hız ve akk sız hizmet vaat ediyorlar.

    Ayrıca bu test sonuçlarından bende de var. Telekom da 20 mb iken türk.net de 40 mb i gördüm. Ama ilerde telekom ona da bir sıkıntı çıkarabilir.
  • boranet B kullanıcısına yanıt
    Türk.Net zaten taahhütsüz hizmet veriyor.Nakil işlemi yaparak taşıyın eğer sıkıntı yada problem çıkarsa geri Türk Telekom'a geçer.Ayrıca ping değerlerini kıyaslamanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boranet

    Türk.net in omurgasinin yetersiz olduğunu neye dayanarak söylediniz. Tersi yönünde hız testi ve sinyal kalitesi sonuçları var. Hatta altyapı da onlarda ise 100 mb kadar hız ve akk sız hizmet vaat ediyorlar.

    Ayrıca bu test sonuçlarından bende de var. Telekom da 20 mb iken türk.net de 40 mb i gördüm. Ama ilerde telekom ona da bir sıkıntı çıkarabilir.

    Ya onu görmezden gelin trol ün teki
  • TurkTelecom kullanıcısına yanıt
    Öyle diyorsunuz da



    192 tl bağlantı ücreti

    40 tl kampanya katılım ücreti

    10 tl yalın adsl erişim ücreti



    Her ay 45 tl paket indirimi.



    Taahhüt bedelleri ateş pahası. Ttnet in hizmeti güzel olabilir. Ama türk telekom da mukemmel olan hizmet bir anda çok kötü olabiliyor.



    Beş ay mukemmel kullandım. Altıncı ay portumu değiştirdiler. Memnun değilim hizmetten. İptal edeceğim. Efendim İptal ederseniz 800 tl cayma bedeli.



    Bana vadedilen hizi alamıyorum. Efendim paketler de zaten bir hız vadedilmiyor. Tüm paketlerimiz e kadar diye tanilmli.



    Sürekli kopma yaşıyorum. Ev tesisatı ile alakali. Tesisat yeni o zaman modem bozuk.



    Sirf bu yuzden bir cok kisi Turk.net I tercih ediyor. Begenmedin mi mail adresine yolla iptal dilekçesini bitsin.



    Turk telekom da iptal bile ayrı bir olay. Müdürlüğe gidip yalvariyorsun. Sonra seni arıyorlar. Tamam kapattık diyorlar. Altı ay sonra geri açıyorlar. Bir altı ay sonra da icra için arıyorlar. Senin hiç bir şeyden haberin yok




  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Türkcell nasıl mobil'de 1 numara ise her istediği paketi çıkarmasına BTK ve Rekabet Kurulu izin vermiyor bundan dolayı Türk Telekom Sabit İnternette lider olduğundan dolayı 8 milyon aktif abonesi mevcuttur.

    Her ne kadar müşterimizin memnuniyetini istesekte ya dava açılıyor yada BTK ve Rekabet kurulu başvurduğumuz belgeleri iptal ediyor.

    Bu sebeple bu ücretleri almamız gayet normaldir.

    10 TL yalın ücreti ücretsiz denildi ama Bağlantı ücreti şeklinde alınıyor.
  • boranet B kullanıcısına yanıt
    degısrtırdım herseyı yapdım hız olcumunde hat degerı 18mbit/49mbit cıkıyor
  • TurkTelecom kullanıcısına yanıt
    Mobilde turkcell lider olmasından dolayı mobil internet hızlı türkiyede internet neden yavaş sanıyorsunuz sabit internet lider tt olduğu (lider genelde kontrol eder) için yavaş ve yavaşlatıyor hadi bunu açıklayın
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.