Şimdi Ara

İNCE HESAP MAĞDURİYETİ ( ÇÖZÜLDÜ ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
5.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • her firmada böyle sorunlar olmuyor sorunlu olan firmalar bellidir bu firmaların başında da incehesap gelir inventus sinerji vb firmalarda böyle sorunlar yaşamazsınız arkadaşın sorunu umarım bir an önce çözülür
  • Ben de hazır sistemde yasadim aynısını. İade kabul etmediler bile hazir sistemde olmaz diye. Kasasi (fanı) ve psusunun fani ayıplı geldi. (Sistemin gelmesi 21 gün sürdü)
    Hemen geri yolladim ayıplı gelen mali onardilar o sadece psu. Kasa fanı duyamadik diye onarmadilar kablosunu söktüm kullanmiyorum.
    Servis süreci de 11 gün sürdü. Binlerce lira verdim bir aydan fazla bekledik anca rezil olduk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • firma sahtekar uzak durun
    https://forum.donanimhaber.com/inci-hesap-dolandiricidir-dikkat-edin--144102155#144102155



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara6655 -- 15 Temmuz 2020; 10:26:4 >
  • Dh forum = her sorunu olanın konu açtığı AĞLAMA DUVARI olarak isim değiştirmeli
  • İncehesap üzerinden aldığım toplama sistemlerde ilk defa sıkıntı çıktı. Adamlar kutunun içine aldığım kulaklığı koymamışlar :D bekliyoruz 3 gündür cevap gelecek diye.
  • Geçmiş olsun.Adamlar ince hesap peşinde badem destek vermeyecekler o zaman satarken belirtsinler garantisiz diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Öncelerden benden online olarak parça siparişi verirdim, çünkü fiyatlar fiziksel mağazalara göre uygundu, ama bu durumları gördükçe sipariş vermiyorum artık, biraz daha fazla ödeyerek gidiyorum fiziksek mağazalardan göre göre alıyorum.

    Böyle karaktersiz online satış firmaları kendi topuklarına sıkıyorlar haberleri yok. Müşteri memnuniyetini hiçe sayan firmalar batmak zorundadır.
  • şams işimi bilmem ama 8-10 siparişim oldu ve hiç sorun yaşamadım. en çok msi monitör almıştım onda korktum açıkçası ama sıkıntısız geldi..belkide mh ye işim düşmediği için düşerse sorun yaşayacağımız kesin gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de beklediğimiz hizmeti alabildiğimiz,müşteri memnuniyetine gerçekten önem veren firma var mı arkadaşlar ?

    Konu özelinde de gerçekten art niyetli olsa incehesap,kasayı siz yamultmuşsunuz da diyebilirlerdi kaldı ki arkadaşın aksini iddia edebileceği bir kanıtta yok sanırım.Muhtemelen iade kararı çıktığı halde yanlışlıkla tekrar kargolanmış geriye.

    Geç kargoya verilme,iadenin geç yapılması,yanlış ürün gönderme falan bunları sorundan saymam ben burası Türkiye.Arkadaşın ki de muhtemelen üretim/nakliye hatası.Farkına varmadan kargolamış incehesapta.Burda bir dolandırıcılık yada artniyet göremiyorum ben
  • Geçmiş olsun. İnşallah kısa zamanda çözüme ulaşırsınız. Klasikleşen İncehesap muhabbeti. Her şey satana kadar. Bunları gördükçe diğer firmaların gözümde değeri daha da artıyor.

    Benim merak ettiğim diğer bir konu var.

    Alınan SSD vb. Parçalarda içinden İthalatçı garanti belgesi çıkıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OssiiE -- 16 Temmuz 2020; 16:3:19 >
  • theblackside T kullanıcısına yanıt
    Var inventus amazon özellikle amazonun kendi sattığı ürünler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İkinci defa gelen kasayi neden tekrardan actimiz peki her zaman firmalarda suc yok arkadaşlar biraz mantik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Osvajac kullanıcısına yanıt
    2. gelen kasayı açtığımı nerede okudunuz ? 2. kasa bana habersiz geldi , şirkete bırakıp gitmiş kargocu. İncehesapla görüşmelerim sonucu kasayı geri aldırttım.
  • İmza atmadiysaniz teslim nüshası olmadığına dair tutanak tutturun. Ben burda o kadar yaygara cikartacak bi durum goremedim tuketici olarak haklarinizi bilin arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Osvajac kullanıcısına yanıt
    Hocam ,

    Size bugün kargo ile ayıplı bir ürün ulaşsın , 40 gün boyunca firma iade yapmasın , sizi 20 iş günü depomuz taşındı , sistem de arıza var kayıtlar gözükmüyor diye bekletsin , üzerine de iade kabul edip ya yerse diye habersiz peşiniz den kasayı geri göndersin ve siz normal karşılayın ... Biz değil de bu firmalar hak nedir bilmiyor !
  • Arkadaşlar , destekleyen ve öne çıkaran herkese tek tek teşekkür ederim. Müşteri memnuniyetini hiçe sayan , satana kadar ortada duran firmalar belki böylece kendilerine çeki düzen verirler.

    Ben bu konu için @incehesap firma yetkilisinden bir cevap bekliyorum. Eğer bu forumda firmayı temsil ediyorsa lütfen geçerli bir açıklama yapsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FDCF59BE8

    Yorumum konuyla ilgili değil.

    Lütfen anlayın artık, bu ve benzeri siteler al-sat yapan siteler. Adam tedarikçiden alıyor sonra size üzerine üzerine kar koyup satıyor. Vatan da çok farklı değil, oda aynısını yapıyor. Sadece yerel mağazaları var. Benzeri bir durumu yerel bir mağazası olan şirketle de yaşayabilirsiniz eğer kutusunu orada açmazsanız. Onların da verdikleri garanti kapıdan çıkana kadar, hatta o kadar bile değil belki. Sizi direkt servisle-tedarikçiyle muhattap ediyorlar onların ağzı ile konuşuyorlar. Şu firma on numara, ne kadar problem yaşadıysam sorunsuz işimi hallettiler diyemezsiniz. Ben bu yüzden ürünlerin kutusunu açarken her daim videoya kaydediyorum. Önce kutuda hasar olmadığını gösterip kutuyu açıyorum %99,9 içindeki üründe de hasar olmuyor. Videoda iyice ürünü kontrol edip sorun yoksa videoyu bitiriyorum. Hatta elektronik bir ürünse videoyu hiç kesmeden ürünü kutusundan çıkartıp test ediyorum öyle bitiriyorum. Bunu bile yapsam sorun yaşadığımda muhattabım servis-tedarikçi. Çok bir şey değişmiyor. Firmalar anca karlarına bakarlar, bu yüzden problemli olmayan ve ucuz olanı tercih edin.
    Bu durum böyle değil lütfen bilmeden insanları yanlış yönlendirmeyin. 2 hafta evvel yaşadığım olay şöyleydi; Mediamarkt'dan 700 liraya aldığım bir kasayı açıp tam kurarken ayaklarından birinin kırık ve parçalarının da kutuda olduğunu gördüm. evden cıkıp mediamarkt'a gittim ve ürünün durumunu anlattım. Tam ben kırmadım diyecekken çalışan personel tamam abi hiç sorun etme yenisi ile değişimini yaparız dedi ve yaptılar da.
    Vatan'dan 3 sene evvel 1 tb hdd almıştım. HDD'yi bilgisayara taktığımda çalışmadı ertesi günü götürdüğümde yeni bir HDD ile doğrudan değişimini yaptılar.
    yani burada söylediğiniz şeyi Vatan ve Mediamarkt'da yaşamadım.




  • crapleo kullanıcısına yanıt
    Mağazasına hatta şubesine göre değişiklik gösterir. Şubedeki adamlar insiyatif kullanmış genelde kullanmıyorlar, direkt size servis yolunu gösterirlerdi normalde. Benzer bir durumu birkaç hafta önce 5700XT 'de ben yaşadım. N11 'den 5700XT aldım, ilk gelen kart bozuk çıktı ve satıcısı MT Bilişim hiç tereddüt etmeden hatta kendilerine gönderdiğim kartı test bile etmeden bana yeni kart gönderdi. Belki X kişisine farklı bir muamele uygulayacaklar bunu bilemeyiz. Genel olarak sistem bu şekilde işliyor, muhattabınız %99,9 servis veya tedarikçi. Satıcı da kendince risk alıyor, belki ben ona gönderdiğim 5700XT 'ye zarar verdim ve servise gönderdiler kullanıcı hatası dediler pat kart adamların elinde kaldı. Bu tamamen insiyatif.
  • Yıllardır inventus çizgisini hiç bozmadı, ürünleri diğer yerlere göre bir miktar pahalı olsada kalitesini hiç bozmadan hizmet vermekte.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.