Merhaba, 2019 yılından bu yana, şahsım, işletmem ve çevrem için incehesap.com üzerinden alışveriş yapıyorum. Tercihim, fiyatlardan ziyade işletmenin hızlı kargo hizmeti ve sorunsuz işleyen sitesinden dolayı. Ancak son yaşadığım durum beni oldukça üzdü. 7 Kasım 2024, saat 15:25’te Asus rog Hyperion GR701 BTF Edition ARGB USB 3.2 Tempered Glass Full Tower Gaming Kasasını satın aldım. Kargo firması ürünü şehre ulaştırdı ve büyük ve ağır bir paket olduğu için dağıtıcı arkadaşın taşımasını istemedim; ürünü şubeden teslim almayı tercih ettim. Şubeye gittiğimde kutuda hafif yırtılmalar ve eziklikler vardı, ancak ürünün zarar görmediğini düşündüğümden üzerinde durmadım. Daha sonra, aslında yanlış bir ürün aldığımı fark ettim. "BTF" özelliğini tam olarak bilmediğimden, bunun bir oyun sürümü olduğunu varsayarak seçimi yaptım ve keyfi bir alışveriş olarak en yüksek fiyata sahip olan BTF sürümünü aldım. Sonrasında yaptığım araştırmalarda, bu özelliğin uyum sorunu yaratabilecek farklı bir teknoloji içerdiğini öğrendim ve kutuyu açmadan cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim. Ürünü hediye çeki talebiyle iade ettim. Ürün işletmenin eline ulaştığında sisteme giriş yapıldı ve bazı fotoğraflar yüklendi. İşlemin sonuçlanması için 24 saat bekledim. Fakat bana, ürünün kargo sırasında ciddi hasar gördüğü ve kurumsal fatura kesilen alımlarda cayma hakkı olmadığı gerekçesiyle iade talebimin reddedildiği bildirildi. Yasal haklarımı arayabileceğimi söylediler. Rakip e-ticaret sitelerinden de alışveriş yapan biri olarak daha önce böyle bir tavırla karşılaşmadım. İşletmeler genellikle iade faturası düzenleyerek sorunları çözmeye yardımcı olurken, burada kutudaki hasar bana mal ediliyor. Kutu hasar resimlerine bakarsanız kargo firmasının itiraz kayıt belgesi de yırtılmış. Yani ben sorunsuz kutu vermişim, taşıyıcı arkadaş çekip taşımak istersen ağırlıktan dolayı kulpu yırtmış. Diğer zararlarda taşıma esnasında oluşmuş. Bunu anlamak hiç zor değil. Bir teknoloji şirketi sahibi olarak her zaman yerli işletmelerden alışveriş yapmayı ve paramın ülkemde kalmasını istedim. Ancak bu deneyim beni hayal kırıklığına uğrattı ve yabancı sermayeli şirketlere yönelmeyi düşünmeye başladım. Ürünün fiyatı yaklaşık 20.000 TL ve fiyatından ziyade, böyle gereksiz bir konuda sorun yaşamak ve yıllardır alışveriş yaptığım firmayla karşı karşıya kalmak beni üzdü. Bu içerik, diğer tüketicileri bilinçlendirmek amacıyla paylaşılmaktadır. |
incehesap.com ile yaşanan üzücü deneyim
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
İncehesap Cekmekoy de hocam yazacaktım ki zaten eklediğiniz görselde yazıyormuş.
Gecmis olsun
Tüketici hakem heyetine başvuracak mısınız?
-
Selamlar,
Başvurdum hocam.
-
Sonucu bu konudan paylasır mısınız? Teşekkür ediyorum ilginize
-
Uyum sorunu yaratabilecek bir durumu yok ki. Gizli konnektör desteği var, normal anakartlar takılabiliyor. İade etmenize gerek yoktu.
-
Güncelleme
İşletme iade faturası kesmemi isteyerek ürünün cayma hakkımı kullanarak iade edilmesine karar verdi.
Bilgilerinize sunarım.
-
Geçmiş olsun hocam
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X