Şimdi Ara

İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
8.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üzücü bir durum umarım yasal yollardan sonuca ulaşırsınız



    Zamanında sanırım 2017 mart ayında wd blue 1 tb hard disk almıştım incehesaptan



    Normalde hdd gibi kargo esnasında aldığı darbeden hasar görmeye çok müsait düşmeye veya darbeye gelmeyecek bir ürün için netten sipariş mantıklı değildi ancak fiyatı uygun diye aldım



    Neyse ürün bana geldi test için çalıştırdım %20 civarı bad sector çıktı aradım müşteri hizmetlerini bana dediği doğrudur ürünü siz bize gönderin değişim veya para iadesi yaparız kargoda ödemezsiniz dediler



    Gönderdim, mail geldi durum sonuçlandı değişim raporu doğrultusunda ürün size teslim edilecektir dedi ertesi gün Arena bilgisayar irsaliyesi ile hava baloncuklu naylona sarılmış yeni hdd geldi ve bad sector vb sorun çıkmadı şükür



    Kısacası dünya para led tv de sorunu kabul etmeyen incehesap n bende 200 liralık hdd de sorunu direk 2 3 günde çözmesi sizin adınıza beni de üzdü keşke sizde de aynı prosedürü uygulasalarmış,



    Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnternetten tv alınmaz yazın bende gittigidiyordan alıp 3 kere değiştirmek zorunda kalmıştım rezaletin son perdesi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mvlt42 kullanıcısına yanıt
    Çoğu yer kutusu açılmış ürünü 14 gün içinde iade olarak kabul etmiyor ben bu ürünü nasıl satıcam diyerek,gidin thh başvurun diyor o da en az 4 ay sürüyo malum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Siz yazdıklarımı okumamışsınız. Kurulum gerektiren ürünleri açarsanız zaten garanti dışı kalıyor. Ürünü açmayacaksınız. Yapmanız gereken kutuda darbe, hasar olduğunu şartlı teslim alacağınızı söylemek. Ve tutanak ile kargonuzu teslim almak. Bu durumda eğer üründe kırık varsa sorumluluk kargoda oluyor.



    Geçen samsung tv aldık. Kutuda hasar olunca bu şekilde teslim aldık. Allah'a şükür sağlam çıktı ürün.



    Eğer kutuda hiç bir darbe yoksa ama ürün kırık çıkarsa bu durumda hasarı firma üstlenir. Servisten aldığınız rapor ile cihazının sıfırını almanız sağlanır.


    Siz herhangi bir tutanak vs. Olmadan ürünü kargodan teslim aldıysanız ürünün hasarsız, eksiksiz olarak teslim aldığınızı kabul etmiş oluyorsunuz.

    Bu durumda kargocular olayın farkında olsalar bile. Çamura yatıyorlar malesef. Türkiye'de bu işler böyle. Çok yaşadığım için biliyorum.

    Allah yardımcınız olsun. Ben tutanak ile kargoya başvurursanız sonuç alacağınızı düşünüyorum.

    Size verilen cevaplara bakıyorum. Yüzde 90 ı sallama ve uydurma. Ben bu tip bir durumdan 2 kere mahkemeye çıktım. İkisini de kazandım. Tüketici kanunu vs. yi defalarca okudum. Dediğim gibi sormak istediğiniz bir nokta varsa buradan yada pm den sorabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 25 Ekim 2018; 13:22:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Kutuyu servis açtı. Sizce bunun durumda para iademi alabilir miyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Hocam kutu açıldı diye ürünün iade edilemez diye birşey yok. Bunu satıcılar uyduruyor. Laptop alıyorsun kutuyu açtın diye iade almıyorlar. Bu durum yasal değil. Fakat sizin durum daha farklı. Üründe kırık var. Thh ye 14 gün iade için başvursanız, bilirkişi inceleme yapsa karar aleyhinize çıkar cihazda hasar olduğu için. Siz cihazı kargo ile iade etseniz Bu sefer onlar kargoya cihaz kırık geldi diye tutanak tuttururlarsa işiniz yine çıkmaza girer. Siz acil kargoya gidip durumu izah edin. Tanzim tutanağı tutmak istediğinizi bildirin. Bir taraftanda ince hesabı taciz edin. Incehesap istese ürünü sizden alıp kargodan parasını alabilir. Onların tanzimi size yani kullanıcıya göre çok kolay oluyor. Incehesap müşteri memnuniyeti konusunda Türkiye ortalamasının üstünde bir firmadır. Onlarla da sıkı sıkıya görüşün. İnşallah sonuç alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 25 Ekim 2018; 13:54:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma ile yine görüştüm sorun kargo firmasında deniyor. Ticaret Odasına da şikayet etmek farz oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    "Ne yapman gerektigini bilirsen", "cahilligin kurbani olmussuun" :-)



    2-3 bin TL'lik bir mali birilerinin saglam gondermesini ya da saglam getirmesini temenni etmek ne kadar cahillikse ben de o kadar cahilim :-)))



    Ondan sonra gelir bin bir turlu aglarsiniz internetin her kosesinde.



    Vatan bilgisayarda 800 TL fark varsa piyasada sadece o yok . Kimse arastirmadan ilk girilen magazadan al cik demiyor. Demek ki ilk girilen magazalardan baya almissiniz ki onlar hala icinizde ukte :-)



    Ne diyeyim herkes ozgur istedigi yerden alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mekatronikçi kullanıcısına yanıt
    Sana bir soru: magazadan urunu aldin ve yarim saat sonra servis geldi. Kutuyu acti ve bi baktin urun sikintili. Ayni gun icinde belki de degisebilirsin. Ama internetten aldin, o mal ilk once geri gitcek, incelenecek. Sadece gonderme, cevap bekleme suresi en az 10-15 gun tutuyor. Cevap olumsuz gelirse THH'de en az iki ay surun ve sonra parami aldim diye sevin.



    Giderim 100-200 neyse veririm de bu rezilligi cekmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Yuksek bir meblag verip aldiginiz urunun fos cikmasi ve sizi en az 2-3 ay ugrastirabilecegi ihtimalini goz ardi edebiliyorsaniz diyebilecegim bir sey yok. Ugrasin durun napayim.



    Bu devirde bu kargolar varken, bu saticilar varken nasil guveniyorsunuz aklim almiyor.



    2013 te samsung smart led aldim magazadan. Arastirdim ettim en ucuzu oydu ve aldim. Beraber servis arabasina bindik ayni gun kurulum hizmeti aldim. Ne kutuyu ben actim ne de tv yi baskasi getirdi. Her sey tamamen onlarin sorumlulugunda.



    Internetten sipariste sorumlulugu kimse ustune bile almiyor. Mahkeme lehinizde karar verirse ancak 2-3 ay sonra magduriyetiniz gideriliyor. Bu mudur hizmet ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    Ne guzel ozetlemissin ise. Her seyi servis yapiyor ve tum sorumluluk onda. Kimseye derdini anlatmak zorunda kalmayacagin bir durum :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zero Degrees kullanıcısına yanıt
    Ben mi izah edemiyorum. Ürünü alıp ta takır takır kullananlar var fiyatı benzer teknik özelliklerine göre çok çok daha uygun. Senelerdir internetten sipariş ediyorum perakende satışa göre çok çok daha uyguna geliyor. Sizi bilemem ama benim ortaya saçacak fazla param yok.

    Ben ne anlatıyorum sen ne anlatıyorsun burda?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Diyorum ki: internetten aldigin ve 1-2 k belki de daha fazla para verdigin bir malin seni ugrastiracagi ihtimalini goz onundu bulunduruyorsun. Sonrasinda basina boyle bir sey geliyor ve uzulen sen oluyorsun. Bu kan emici firmalarin ekmegine yag suruyorsun.



    Bu ihtimal son 3 yildir ulkenin gercegi haline gelmisken parayi sokaga atmiyorum demek ilginc bir ironi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada dan alsaydın böyle olmazdı

    Bende de kırık ürün geldi hepsiburada 3 günde değişim yaptı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rakuy -- 5 Mayıs 2021; 2:7:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zero Degrees kullanıcısına yanıt
    Kargodan ürün alma prosedürünü bilmiyorsanız yada öğrenrmiyorsanız mağazadan almak daha iyi olabilir. Ama ciddi bir ekonomik kayıp olacaktır.

    Olayın temenni ile alakası yok. Kutuda hasar varsa tutanak ile alınacak. Hasar yoksa zaten sorumluluk servise aittir. Bunu yapmak zor diyorsanız tercih sizin.


    Üstte yine yanlış bilgi vermişsiniz. Mağazadan aldığınız ürün hasarlı ise ve kutuda ezikler varsa konu sahibi ile aynı duruma düşersiniz. Hiç kimse size yeni ürün vermez. Kargo bu durumda muhatap bile değildir.

    Defalarca yazdım ama anlamak istemiyor kimse. Kutuda hasar yoksa ürününüz servis sorumluluğunda değiştirilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 25 Ekim 2018; 19:19:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo ile görüştünüz mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Görüştüm ürünün kutusunu açtık kırık gördük,kutuda hasar var diye tutanak verdiler. Ama iş sahtekarlığa giriyor çünkü kutuyu servis açtı. Hakem heyetine servis raporunu verdik. Sadece kargo tutanağını versem seri numarasından servis geldiğini ve raporu göreceklerdi. Kargo kutu kapalı hasarlı diye rapor vermedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akbaba89 -- 25 Ekim 2018; 20:22:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Bugün Alo 175 tüketici şikayet hakkını aradım. Ürün servis gelene kadar ister hasarlı,kırık olsun sizi ilgilendirmez iade ve değişim yapabilirsiniz dedi. Cayma hakkınızı kullanan dilekçe ile geri gönderin dediler. Firma kabul etmez ise THH'ye gidin para iadenizi alacaksınız dediler.

    Aynı cümleleri Tüketici Hakem Heyeti ve Vestel müşteri hizmetlerinde ki kullandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akbaba89 -- 25 Ekim 2018; 20:43:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Magazadan alinca kargoyla niye ugrasayim ki zaten. Kendileri getiriyor kendileri kuruyor.



    Bakin benim demek istedigim su: Suan ortalik cakal kayniyor. Hukuk islemez durumda resmen ve bu adamlarda bunu bilerek her turlu pislige yatiyor. Bu ulkede internet uzerinden elektronik esya siparisi tamamen kumar.



    Kargo alma prosedurunu bilsen bile bozuk urun geldiginde seni en az 20 gun ugrastiracaklar. Buda en iyi ihtimal yani. Ne gerek var abi buna. Paranla rezil olup stres yasiyorsun. Internette bin tane ornegi var bunun. Herkes sikayetci butun sitelerden. Su durumda siparis edenlere tek diyebilecegim sey "rastgele".

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.