Şimdi Ara

İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
8.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero Degrees

    Magazadan alinca kargoyla niye ugrasayim ki zaten. Kendileri getiriyor kendileri kuruyor.



    Bakin benim demek istedigim su: Suan ortalik cakal kayniyor. Hukuk islemez durumda resmen ve bu adamlarda bunu bilerek her turlu pislige yatiyor. Bu ulkede internet uzerinden elektronik esya siparisi tamamen kumar.



    Kargo alma prosedurunu bilsen bile bozuk urun geldiginde seni en az 20 gun ugrastiracaklar. Buda en iyi ihtimal yani. Ne gerek var abi buna. Paranla rezil olup stres yasiyorsun. Internette bin tane ornegi var bunun. Herkes sikayetci butun sitelerden. Su durumda siparis edenlere tek diyebilecegim sey "rastgele".
    Kendileri kurmuyorlar. Siz ödemeyi yapıyorsunuz. Onlar servisi arıyor ve servis ürünü alıp gelip kurulumu yapıyorlar. Mağazada açma şansın yok. Aynı pisliği servis yine yapabilir.

    Kargo ile ürün geldiği zaman tutanak vermiyorlarsa ürünü kabul etmemek gerekiyor.




  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Haklılar, lakin kutuda hasar olduğu için işin içinden sıyrılma ihtimalleri yüksek. Kargoda tanzim formu doldurdunuz mu?

    Kargoda sizi baştan savmasınlar. Israrcı olun, tanzim formu doldurun. Bölge sorumlusunun numarasını isteyin, onunla görüşün. Durumu izah edin. Belki bu şekilde sonuç alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 25 Ekim 2018; 23:40:5 >
  • Eğer kutunun dış kısmında darbe veya hasar yoksa suç gelen yetkili servisindir. Ürünü aldın içinde kırık olup olmadığını bilemezsin. Servis gelir açar bakar. Zaten servisin gelme amacı odur. Ürün sağlam mı değil mi diye. Ama size gelen servis iade veya değişim raporu yazmadan kaçmış sizi mağdur etmiş. Sizin muhatabınız vestel. Ara servisi de ki sizin personeliniz geldi kırık olduğunu görüp rapor yazmadan kaçtılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydınayhan

    bırsey yapamazsın su içip çatlaga bakarak tv ızlıcen kargoyla tv mı getırtılır
    kargoyla niye tv. getirtilmesin ,ben dahil bir çok kişi internetten aldık ,alıyoruz
    mağazada bakıp gözünden bir şey kaçsa hiç de itiraz edemezsin
    kendin taşırken zarar vermeyeceğinin garantisi var mı ?

    buzdolabı ve çamaşır makinemi bile internetten kargoyla getirttim
    buzdolabı kargoda hasar görmüş ,kargo firması abi gelmesen dahi olur biz gereğini yapacağız dedi ve 5 gün içinde param iade oldu
    sonra başka yerden aldım

    özetle :kargo ile her türlü ürün alınabilir ama kritik olan ürünleri teslim almadan önce kutuyu iyice incelemek gerekiyor ,çok kritik ürün olursa kargocuyu bekletip açıp bakıyor ve ondan sonra teslim alıyorum (kargocular bu işten pek memnun olmuyor ama başka çare yok)
    şuan 1 tane yurt dışı , 2 tane yurt içi kargom yolda

    insanın başına bir şey gelecekse istediğin tedbiri al yine gelir ,bu sözümü unutma bir gün mutlaka bana hak vereceksin :)




  • fox5578 kullanıcısına yanıt
    aynen bende öyle biliyorum ,ki bana gelen servisler kutuyu birlikte inceleyelim dediler (samsung servisi,profilo servisi),birlikte inceledik ve kutuda hiç açılma ve hasar yok tamam dediler ,birlikte açtık her şeyini birlikte kontrol ettikten sonra ,sorunsuz teslim edildiğine dair rapor düzenlediler

    diğer türlü açar kendimiz kurarız ,niye servisle uğraşalım
  • Hakem heyeti sonucu gelince güncelleyeceğim. Destek olan herkese teşekkür ederim, firma nuh dedi peygamber demedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Bir şeyi anlamadım. Gittigidiyordan onayladiktan sonra mı yoksa önce mi mail attınız firmaya? Bu tarz durumlarda aklınızda olsun, gg müşteri temsilcisi ile mesajlaşırsanız anında tüm süreç dondurulur. Ürünü iade sisteminden gönderebilir ve satıcıya açıklama yapmak durumunda kalmayabilirdiniz. Satıcı ister onay versin ister vermesin, sistemde ürün satıcıya ulaştığı anda paranızı iade etmek zorunda kalırdı.



    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • chengineer kullanıcısına yanıt
    Onay verilmeden durumu ilettim gg tamamen kayıtsız kaldi duruma. Firmada iade kabul edemiyoruz deyince ve üstüne kargoda daha da zarar görebilir endişesi ile hakem heyetine başvurdum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akbaba89

    Onay verilmeden durumu ilettim gg tamamen kayıtsız kaldi duruma. Firmada iade kabul edemiyoruz deyince ve üstüne kargoda daha da zarar görebilir endişesi ile hakem heyetine başvurdum.
    Hocam direk iade süreci başlatsaydınız keşke. Ben sırf ekranda ışık sızması var diye 4000 liralık bilgisayarı ertesi gün geri yolladım. Satıcı oysa ki servisten belge alın demişti. Sonuç, iadeyi mecbur onayladılar. Normalde elleri mahkum çünkü. Umarım kısa sürede çözülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vay canına sayın seyirciler, Burada incehesap.com 'un müşteriye yaşattığı kallavi bir mağduriyet var ve utanmasalar mağduru suçlayacaklar.. niye efendim kargo ile ekran getirtiyormuş...

    Yasak mı ? Yanlış mı ? Birilerinin beceriksizliği birilerinin dolandırıcılığı ne zamandan beridir müşteriyi suçlu hale getirir oldu ...

    Ben size bir şey söyleyeyim Siz aynı ilden hadi geçtim farklı ilden kargo getirmeye o kadar korkuyorsunuz ki, aslında sizi o kadar çok korkutmuşlar ki. ürün alamaz hale gelmişsiniz..

    Ben aynı ili geçtim , farklı ili geçtim, Farklı ülkeyi geçtim Ulan Farklı Kıtadan sipariş getiriyorum farklı kıtadan kıtalar arası ürünüm sapa sağlam cillop gibi geliyor. 32 '' 38 inc ekranlar.. Ekranı geçtim Kasa getiriyorum her şeyi kurulu.. Amerikadan , fransadan , italyadan , ingiltereden... Niye bir sorun çıkmıyor ? Neden ürünümde kıl kadar bile olsa bir sıkıntı olmuyor ??

    Bırakın firma şakşakcılığını veya internetten ekran alınmaz demeyi.. Azıcık sorgulamaya başlayın.. Siz bu gibi akılsız ve ahlaksız firmalara yaptıkları her şeyi normalmiş gibi lanse ettiriyorsunuz. Onlara bu saygısızlığı bu ahlaksızlıgı normalmiş gibi hissettiriyorsunuz..

    Bunun gibi incehesap.com gibi türevli firmaların başına öyle bir çullanacağız ki bize ürün gönderirken 30 tane kutuya mı koysak diye düşünecekler. Vestelin de incehesap.com'un da köküne kibrit. Adam olmazlar kafalarına vura vura olacaklar ama. Siz de aynı şekilde bunların kafasına vuracaksınız. Mağduriyet yaşan bir insanın hakkını aradığı bu konuya internetten ekran mı alınır diye çıkışırsan sen bu ahlaksız firmalara ortak olursun ! Bu tarz firmaların sahiplerine gidiceksin kafasını o 65 inc''lik ekrana sokup sokup çıkartacaksın. Son diyeceksin senden kaynaklı bu kırıklar senin kafan girmiş bu ekrana diyeceksin. İlle isyan ille kavga dövüş ile mi adam etmek gerekiyor bu ahlaksızca davranışları. ??


    Elin gavuru amerikalısı bana ekranı başka kıtadan taa dubai sonra Türkiyeye getirebiliyorsa sağlam paket yapıp gönderiyorsa sende burnunun ucundaki adrese düzgün göndereceksin. Yok Yapmıyorsan insanları mağdur edip paralarını alıyorsan Biz de paramızın arkasından ümüğünü sıkacağız. ya sosyal medyadan ya hukuki yoldan ya da yakayıp kaba kuvvetle. Ama bir şekilde hesap sorulmalı bu gibi firmalara.

    Yurt dışından 30 adet siparişim oldu daha tek sorun yaşamadım. 1 hafta önce Amazon.com.tr 'den 40 '' TV alayım dedim. TV bozuk çıktı ekranında ölü piksel var. Ha ne oldu dedim böyle böyle panel kontrolü yaptım iade etiketi oluşturdum. Hemen gönderin dediler değişim istedim yok dediler tekrar sipariş verin dediler. Ama daha ucuzdu aldığımda şimdi değişim olmaz ise daha fazla para ödeyeceğim mağduriyet devam ediyor dedim. İşte en güzel cevap aradaki farkı iade edeceğiz merak etmeyin sizi mağdur etmeyiz dediler. Neden çünkü Amazon.com.tr Diğer Amazon'un müşteri memnuniyeti prensiplerinde olmak zorunda. Belki Amazon TR ülkedeki bu mağduriyetlere yeni bir bakış açısı olarak ilaç gibi gelecek diye düşünüyorum.




  • KURSAD. kullanıcısına yanıt
    öyle demeyin ama forumda çok sayıda firma savunucusu var alınabilirler :)

    en son ssd. aldım bunlardan ve ricada bulundum ,dedim acil ihtiyaç var hemen gönderebilir misiniz ?
    havalı şekilde cevap verdiler ,aldığınız ürün 1-3 iş günü ibaresi var diye
    şimdi tam 5 gün geçti yarın 6. gün olacak ,yine mesaj gönderdim niye göndermiyorsunuz diye

    neymiş efendim yoğunluk varmış

    adamlar sanki bedava ürün dağıtıyor gibi birde hep haklılar
    3 iş günü dolmayınca haklılar ,geçince yine haklılar

    bu gün birisi demiş arkadaşlar benim ürünüm sağlam olarak geldi ,biraz sabırlı olun diye akıl veriyor
    yetmiyor istemiyorsan iptal edersin olur biter diyor

    sanki biz bu kadarını bilmiyoruz

    üstelik o zamanlarda başka yerlerde fırsatlar vardı ,şimdi iptal etsem onlar şimdi yok
    bu forumda herkes süper akıllı bir biz safız sanki :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akbaba89

    Hakem heyeti sonucu gelince güncelleyeceğim. Destek olan herkese teşekkür ederim, firma nuh dedi peygamber demedi.
    s.a hocam ne yaptınız son durum nedir. iade edebildiniz mi tv yi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyeti sonucu çıktı 15 günlük itiraz süresini bekleyip,iletişime geçtim kargo kodu verdiler gönderdim iadeyi bekliyorum şimdi.

    Akıllanıp adam, akıllı kendi yaptırmış oldukları sağlam kutunun içine koyup kargolarlar artık yeni ürünlerde.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.