Şimdi Ara

İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
8.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hakem heyetine başvurup kolaylıkla paranı iade alabilirsin ama birkaç ay beklemen lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapmışsınızdır ama yinede söyliyelim hemen hakem heyetine başvurun sorununuz çözülür, herkes baş vurursa daha dikkatli olurlar, kendileri kargodan çıkarsın ne sorunları varsa siz kargocu peşinde koşmak zorunda değilsiniz doğru düzgün paketleselermiş
  • Geçmiş olsun, şöyle konuları gördükçe online alışveriş yapasım gelmiyor bin bir türlü dert eziyet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up ...
  • N11'den Samsung klima aldım.klima çok güzel paketlenmesine rağmen iç ünitenin altında plastikte ufak bir çatlak vardı.servis kuruluma geldiği gün köpüğü açınca gördük ama kullanıma hiçbir etkisi olmadığı için sorun etmedim. Servis görevlisi "kullanıma engel büyük bir şey olsa bizim raporumuzla değiştirebilirsin ama hiç gerek yok" dedi. Yakından bakmasak belli bile olmuyor zaten.o yüzden ben de sorun etmedim.



    Yani kargo tutanağı olmasa bile servis raporu bile yeterli.incehesap niye çamura yatmış anlamak mümkün değil.THH aracılığıyla paranı alacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu foruma yaklaşık 5 yıldır bakıyorum. Neredeyse her gün böyle konular gördüm.

    Yani artık bu bana göre enayilik oluyor kusura bakmayın. Paranızı çöpe atmak size bu kadar basit geliyor derim bu durumda.

    Hele ki şuanki piyasada TV gibi bir elektronik eşyayı insan hangi akla mantığa internetten alır ki ? Yani her gün açılan bir sürü konu var şu oldu bu oldu diye. Almayın kardeşim artık şu internetten mal.

    Ben TV almak isteyeceğim ve görmeden, tutmadan, gerekirse koklamadan o ürünü sipariş edeceğim ? Akıl kârı değil yemin ediyorum.

    16 TL'ye masa vantilatörü sipariş etmiştim 2012 yılında ve bozuk çıkmıştı. O günden beridir internetten hiçbir şey almam. Gerek yok çünkü. Yazık günah. Artık akıllanın. 3-5 kuruş az vericem diye daha fazlasından olmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero Degrees

    Şu foruma yaklaşık 5 yıldır bakıyorum. Neredeyse her gün böyle konular gördüm.

    Yani artık bu bana göre enayilik oluyor kusura bakmayın. Paranızı çöpe atmak size bu kadar basit geliyor derim bu durumda.

    Hele ki şuanki piyasada TV gibi bir elektronik eşyayı insan hangi akla mantığa internetten alır ki ? Yani her gün açılan bir sürü konu var şu oldu bu oldu diye. Almayın kardeşim artık şu internetten mal.

    Ben TV almak isteyeceğim ve görmeden, tutmadan, gerekirse koklamadan o ürünü sipariş edeceğim ? Akıl kârı değil yemin ediyorum.

    16 TL'ye masa vantilatörü sipariş etmiştim 2012 yılında ve bozuk çıkmıştı. O günden beridir internetten hiçbir şey almam. Gerek yok çünkü. Yazık günah. Artık akıllanın. 3-5 kuruş az vericem diye daha fazlasından olmayın.
    Bende mağazadan alıp kazık yiyenleri anlamıyorum. 2010 yılından beri yüzlerce alışveriş yaptım ve sıkıntı yaşamadım. Mağazadan almak zoruma gidiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • İncehesap müşteri memnuniyetini umursamayan sürekli mağduriyet yaratan bir firma. Zamanında aldığım laptop çıplak kutuyla gönderildi. Kutu delikti zor iade ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne demek kutunun içinde, tv'nin arkasında ve önünde koruma için karton/köpük yok? Öyle kargolama mı olur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Küçük şeyler için belki tercih edilebilir internet ama 2-3 Bin TL vereceğim bir şeyi kimsenin vicdanına teslim etmem. Üründe sorun çıksa karşında muhatap bulmak için aradaki farkı ödüyorsun zaten ki aman aman bir fark olsa sizi anlayacağım.

    Mağazadan aldığın malın en azından direk bir muhatabı var. Adamlar kendileri gelip kurulumunu yapıyorlar. Eğer ürün sıkıntılıysa zaten direk işi o anda çözebilirsin. Gerçi mağazadan alınan ürünlerde sorun çıkmayacağı anlamı taşımıyor.

    Bir laf vardır. "kalitesiz elbise giyecek kadar zengin değilim" diye. Bu olaya da uyarlayabiliriz aslında bu lafı. "Kazancımı insanların vicdanlarına emanet edecek kadar zengin değilim."
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Heyetin takdirine bağlı haklı çıkarsanız talebiniz ne ise ona göre karar verirler seçimlik hakkı tercihi size ait. Benim kanaatim ve çalıştığım heyette başvurunuz olması durumunda kabul edilmesi yönünde olurdu.
    Maalesef bu şekilde müdahale etmem söz konusu değildir. Yetkili heyet gereğini yapacaktır.
  • Zero Degrees kullanıcısına yanıt
    İyide mübarek mağazadan aldığın televizyonun kutusunuda açtırmıyorlar zaten sana? Servis gelip kendi açıyor? Ya sağlam kutunun içine kırık ürün koydularsa?
    Kusura bakmada enayi olan sensin. Aynı televizyona Vatan Bilgisayar 800 TL daha fazla para istiyorken kimse kusura bakmasın bence o 800 TL yi veren enayidir.
    İnternetten alışveriş çok güvenli ve risksizdir hatta o kadar abartıyorum ki internetten alışveriş mağazadan aldığın üründen daha risksizdir çünkü koşulsuz şartsız 14 gün iade hakkın vardır.
    Dikkat edilmesi gereken noktalar var sadece bu. Mesafeli satış sözleşmesini ve yasadan doğan haklarınızı bilin. (5-10 sayfa birşey 2 kere okusanız yeter) Satıcıya dikkat et ticari varlığı olsun, faturasız malı alma, teslim alırken kargo kutunu kontrol ederek al. Hepsi bu kadar!
  • İncehesaptan tam 2 yıl önce bir monitör almıştım. Evde ben olmadığım için annem kargoyu teslim almış. Eve geldiğimde Dış kutunun bir büyük bir kısmı simsiyah bir mürekkep dökülmüş. Açmadan önce aklıma farklı faklı sorular geliyordu. Acaba üzerinde hasarlı mı yazıyorduda yazıyı kapadılar? Acaba kargoda başına bir şey mi geldi diye. Çok şanslıyım ki kutuyu açtığımda monitörün hiç bir sorunu yoktu. Ama bu denli bir olayı yaşadığımdan dolayı incehesaptan alışveriş asla yapmam artık. Üzerine senin konuyu görünce bence firmanın sorumlu olduğunu anlıyorum.
  • Daha önce incehesaptan 1-2 alışverişim olmuştu. Satış sonrası desteğe ihtiyaç duymamıştım. Anlaşılan bu firmayı da kara listeye alsak iyi olacak. Satış sonrası destek 10 üzerinden -9 (eksi dokzu). 1 puanı da müşteriye dönüş yaptığı için veriyorum.
  • Zero Degrees kullanıcısına yanıt
    Hocam malesef cahilliğini kurbanısın. İnternetten ürün almak eğer ne yapman gerektiğini bilirsen mağazadan almaktan çok daha güvenlidir. Mesela mağazadan aldığın ürünü iade hakkın yoktur ama internetten aldığın ürünü 14 gün içinde iade edebilirsin. Heralde esnafsınız. Bundan dolayı internetten alışverişi kötülüyorsunuz.



    Mağdur olan arkadaşa üzüldüm. Firmayı suçluyor ama. Öncelikle kendi ihmali ve satıcı firmanın olay ile alakası yok.



    Ürünün geldi. Üzerinde hasar, darbe vs. Var ise kargodan tutanak ile şartlı teslim almanız gerekirdi. Kargocular malesef bunu müşteriye söylemiyor, ondan sonra mağduriyetler oluşuyor. Eğer kutuda hasar yoksa muhatabınız servistir, size kutuda hasar olmamasına rağmen ürünün kırık olduğu şeklinde tutanak verselerdi sıfır ürününüzü incehesaptan alabilirdiniz. Şu aşamada muhatabınız kargo şirketidir. Servisten aldığınız tutanak ile baskı yapıp tanzim tutanagı doldurunuz kargo şirketinde.



    Olumsuz sonuçlanır ise servis raporu ile kargo firmasını thh ye veriniz. Yüzde 90 kazanır fatura tutarınızı iade alırsınız.
    Olumlu olur ise parayı hesabınıza yatırıyorlar. Benim notebook ekranım kırılmıştı UPS kargoda. Konusu da vardır dh de. Onun parasını almıştım tanzim tutanağı ile. Umarım mağduriyetiniz giderilir.


    Kargoya gidip biraz baskı yapın. Kargodakiler sizi başından savmak için elinden geleni yapacaklar. Takıldığınız nokta olursa mesaj atın yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 25 Ekim 2018; 11:12:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Firma ambalaj içini açamıyoruz dediler bu konuda haklılar. Tüketici kanunlarını okuduğunuz zaman kargo hasarı müşteriye yıkılamaz. Üstüne ne kadar sorumluluktan kaçmak için hasar var ise almayınız diye yazılsa da nafile.

    Sorumluluğu olan ürün müşteriye teslim edilene hasar görmemesi için yapılan paketleme hiç yapılmamış. Ürün olduğu gibi kargoya verilmiş. Yani firmanın kargolama birimi işini yapamıyor.

    Üstte de yazdığım gibi müşteri olarak hasarı farketmem mümkün değildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zero Degrees kullanıcısına yanıt
    Telefonumu dahi internetten aldım. Turuncu mağaza vardır bilen bilir piyasanın çok altında idi fiyatı 3 seneyi geçti halen ilk günkü gibi kullanıyorum. Dedikleriniz mantıksız. Bilgisayar toplarken parçalarını da internetten aldım monitor dahi. Monitör böyle abuk subuk ambalaj ile gelmedi tamamen kalın kutu ve köpükler içinde gelmişti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vestel ürün alacaksanız
    www.gittigidiyor.com
    uygunavar - GittiGidiyor
    https://www.gittigidiyor.com/arama/?satici=uygunavar
    (gittigidiyor uygunavar mağazası) öneririm. Fiyatları cidden çok uygun. İnsanın inanası gelmiyor başta. Ayrıca çalışma mantıkları da çok güzel. 2-3 gün geç oluyor ama güvenli oluyor. Nasıl mı?

    Siparişi geçtiniz, adresinizi girdiniz, TV niz ya da aldığınız ürün servislikse size gönderilmiyor. Bölgenizden sorumlu olan en yakın Vestel Servise ürün iletiliyor. Servis ürünü aldığında kontrol ediyor, mağazayla irtibata geçiyor, mağaza da ücretsiz kurulum onayı ve gerekli alıcı bilgilerini geçiyor. TV yi servis getiriyor kuruyor. Böylece yok kargoda kaldı yok o oldu yok bu oldu derdi yok. Zaten çalışmazsa servis getirdi servis kurdu :) Ayrıca mağaza her yazdığım soruya cevap verdi, ilgilendi. Fiyatına da başta inanamamıştık çünkü mağazada 2800 tl olan ürün 1699 idi :)




  • Zero Degrees kullanıcısına yanıt
    asıl mağazadan almak enayilik. gereksiz yere fazla para verip kazıklanmaya gerek yok. ayrıca internetten alınan üründe daha fazla hakka sahip oluyorsunuz. mağdur olan arkadaş da zaten eninde sonunda parasını alacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.