Şimdi Ara

İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
8.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Firmanın kayıtlı olduğu İl Ticaret Müdürlüğüne'de şikayet etmek lazım.
  • Tüketici hakem heyetine başvur sorunun çözülür hocam
    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi




  • 6 sene oldu galiba tv de bir sorun oldu 10 gun servis gelmedi

    servis telefon acıyor su gun su saat te geliyoruz diyor gelmıyor heber de vermıyor

    aksamına ben arıyorum kusura bakmayın dıyorlar yarın su saatte servıs yonlendirdim diyorlar

    yine işi bırakıp evde beklıyoruz tabı yıne gelen giden yok kımse aramıyor

    aksamına ben arıyorum yıne kusura bakmayın yarın su saatte servis yonlendirdim diyorlar

    bu boyle kısır dongu uzayıp gidiyor..

    ciddiyetsiz rezalet yalancı bir firmadır ..

    zere birsey almam tanıdık akraba es dost kımseye aldırmam basımdan gecenı anlatmam

    yetiyor zaten

    tüketici hakem heyetine basvurmanı oneririm...

    tekrar gecmiş olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qedo -- 24 Ekim 2018; 13:15:55 >
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    Sadece internet üzerinden olan alışverişlerde geçerli olduğunu biliyordum ama diğer dediklerinizden haberim yoktu. Teşekkürler bilgilendirme için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    Sizce ücret iadesi alabilir miyim? Bilgi almanız mümkün müdür?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle durumlarda hiç karşı tarafla iletişime geçmeden 14 günlük hakkınızı kullanıp beğenmedim diyerek aynen geri iade edeceksinizbunun için kutu açılımına dikkat etmek gerek.kutudan çıktığı gibi geri paket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutusunun ve köpüğün kalınlığı bana yeterli gelmedi. 2 ay önce aldığım 55inç sony tv nin kutu kalınlığı seninkinin yaklaşık 2 katı. Ayrıca inanılmaz ama Aras kargo 24 saat içinde İstanbuldan Manisaya evime sapasağlam getirdi. Servis 1 hafta sonra kurmaya geldi anca o zamana kadar acaba bozuk, kırık çıkar mı diye aklımdan çıkmadı. İnsanın parasıyla rezil olması kötü birşey Allah yardımcın olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydınayhan

    bırsey yapamazsın su içip çatlaga bakarak tv ızlıcen kargoyla tv mı getırtılır
    Ben aldım kardeşim. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Aldığım tvnin markası Axendi. İncehesaptan almadım, teknosanın gittgidiyor mağazasından aldım, sipariş vermeden kargo şirketine baktım, UPS kargo olduğunu görünce siparişi geçtim. Aynı tv Başka bir satıcı da daha ucuz olmasına rağmen 100 lira fazla verip teknosayı tercih ettim, başım ağrımadı.

    Sipariş verirken bu tip şeylere mutlaka bakılmalı. Forum, Kullanılmış telefon, kırık tv, kargoda kaybolan (çalınan) laptop konularından geçilmiyor ne yazk ki...

    Anlamadığım şey, Vestel ürününe neden sahip çıkmıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0173FC748 -- 24 Ekim 2018; 17:10:9 >




  • Tüketici hakem heyetine git. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suçu kargoya yıkıp kolaya kaçıyorlar



    Servisi sadece kurulum için beklemiyoruz , boşuna mı kutuyu servise açtırıyoruz



    Raporun kopyası ile satıcıya iade edin eğer kabul etmezlerse yasal hakkınızı kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu yüksekte tutup arkadaşa yardımcı olalım dostlar samimiyetine inanarak hepimizin yaşayabileceği bir durum bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip ediyoruz, herkes görsün kötü satıcıları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekşi sözlükte konu açabilecek üyeliği olan arkadaş var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kargo alırken kutuya dikkat etmek gerekiyor. En ufak bir hasardan almadan tutanak tutturmak gerekiyor. Zamanında ereyondan 3 defa buzdolabı geldi. Sonuncusunda direk servise gitti servis getirdi. Teslim almadığım 2 buzdolabı 500 TL indirim ile kargo firması tanıdığına satmıştı. 1 ay uğraşmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uğraşmayın arkadaşlar diger arkadaşlarada söyledigim gibi



    Bu gibi durumlarda eger firma yokusa yoruyorsa direk ugrasmayın kutuyu kenara koyun tüketici hakem heyetine verin servis raporunu ekran cıktılarını ekleyin. Problemi telefonla falan halletmeye calısırsanız işiniz ya hallolmaz yada daha fazla ugrasırsınız



    En temizi thh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz ürünleri hep gidip mağazadan ( 3 5 fazla olsun sağlam olsun mantığıyla ) alıyorum.En son geçen yıl 65XE9005 aldım Teknosa'dan.Özelliklede sordum ürünü kargoyamı veriyorsunuz yoksa kendi nakliyeniz mi var diye.Ürün mağazada olmadığından merkezden çekeceğimiz için kargoyla direk adresinize yollatabiliriz dediler.Kargoyla ilgili sorun olup iade sürecinde sıkıntılar yaşanabildiğini az çok bildiğimden mağazaya ürünün çekilmesini akabinde ürün geldiğinde tarafıma bilgi verilmesini kontrol sağladıktan sonra kendi nakliye elemanlarıyla gönderilmesini talep ettim.Sağ olsunlar aynen bu prosedürde işlemleri gerçekleştirdiler.Bu durum farklı tabiki ama bana kalırsa bu şekilde yapmakta fayda var.En azından kutuda bir hasar tespiti yaparsanız mağaza içerisinde size teslim etmedikleri için anında iade yapabiliyorsunuz.Kendi nakliye elemanlarıyla geldiği içinde tutanak falan tutmadan teslim almama şansınız olacaktır diye düşünüyorum evde bile fark etseniz.

    Can sıkıcı bir durum umarım çözüme kavuşur.




  • WonderCx W kullanıcısına yanıt
    Televizyonun ön ve arka tarafında köpük yoktu ki. Bugün bir kargocu ile görüştüm streç film ile kaplayıp balon naylonla sarılı gelmedi mi televizyon dedi. Hayır dedim şaştı kaldı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İncehesap bu forumun sponsoru muydu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya cevap verebilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Klasik olay başınıza gelmiş



    Ürünü satan kargoyu kargocu ürün satani suçluyor



    Olan mazlum tüketiciye oluyor. tüketici hakları çözer bu işi servise tutanak tutturmaniz iyi olmuş. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.