Şimdi Ara

İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 22 mayısta incehesaptan bir adet Mekanik klavye aldım. Klavye 27 mayısa kadar kargolanmadı, benimde elime bir miktar daha para geçti ve yine incehesaptan görmüş olduğum daha iyi bir klavyeyi almak için müşteri hizmetlerine mesaj attım ve siparişimin iptalinin yapılmasını talep ettim. 27 Mayıstan beri incehesap siparişimin para iadesini yapmayı bırakın daha iptalini bile gerçekleştiremedi. Bu konuda neler yapabilirim. Tavsiyesi olan varmı SSler aşağıdadır.İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)

    EDİT 1: yaklaşık 37 dakika müşteri hizmetlerine bağlanmayı denedim ve dün bana söylenen gibi bir cevap aldım "iptal işlemleriniz sağlanıyor, Gün içerisinde iptal edilecektir." Dün aradığımdada aynı cevabı aldım bakalım sonuç ne olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackHeart89 -- 4 Haziran 2020; 12:14:40 >







  • Bu pandemi döneminde e-ticaret şirketleri resmen çöktü.
    Şikayetler tavan yaptı.
    Galiba ben artık internetten bir şey almam.
    Vatan, Mediamarket vs. yöneleceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz1907

    Bu pandemi döneminde e-ticaret şirketleri resmen çöktü.
    Şikayetler tavan yaptı.
    Galiba ben artık internetten bir şey almam.
    Vatan, Mediamarket vs. yöneleceğim.
    Hocam bence tamamen fırsat biliyorlar bu durumu, alt tarafı sipariş iptali ne kadar zor olabilir. HB de vs direk iptal butonu var basıyorsunuz iptal oluyor burada öyle bir seçenek yok şuan 36 dakikadır müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHeart89

    Hocam bence tamamen fırsat biliyorlar bu durumu, alt tarafı sipariş iptali ne kadar zor olabilir. HB de vs direk iptal butonu var basıyorsunuz iptal oluyor burada öyle bir seçenek yok şuan 36 dakikadır müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorum

    Alıntıları Göster
    Ben internetten alışveriş yapmak zorunda kalırsam büyük firmalar dışında alışveriş yapmıyorum.
    Kurumsal olmayan firmalar böyle maalesef
    İlla internetten alacaksan Hb, N11, Amazon, Gg, Trendyol gibi firmalardan şaşmayacaksan. Onlar bile sıkıntı çıkarıyor ki ufak firmaları sen düşün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz1907

    Ben internetten alışveriş yapmak zorunda kalırsam büyük firmalar dışında alışveriş yapmıyorum.
    Kurumsal olmayan firmalar böyle maalesef
    İlla internetten alacaksan Hb, N11, Amazon, Gg, Trendyol gibi firmalardan şaşmayacaksan. Onlar bile sıkıntı çıkarıyor ki ufak firmaları sen düşün

    Alıntıları Göster
    hocam klavyeyi aldığım tarihte aliexpressten bir fan soğutucu almıştım şuan fan soğutucu elime ulaştı. yanwen 6 günde kargoyu türkiyeye getirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHeart89

    hocam klavyeyi aldığım tarihte aliexpressten bir fan soğutucu almıştım şuan fan soğutucu elime ulaştı. yanwen 6 günde kargoyu türkiyeye getirdi

    Alıntıları Göster
    Bizim milletin gavur dediği insanların iş ahlakı ile bizimkilerin farkı bu.
  • Yılmaz1907 kullanıcısına yanıt
    Yilmaz polatin resmini duzelttinmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Yilmaz polatin resmini duzelttinmi
    Düzelttim kanatsız kardeşim.
    Lazım mı?

    Buyur

    İNCEHESAP REZİLLİĞİ!!!! (Editlendi)
  • Hocam bu yilmazin gayesi ne?@Epsilon
  • Girme Epsilon ile aramıza
  • Hocam ben 8 Mayıs Tarihinde bir ekran kartı aldım daha sonra iptal etmek istedim mesaj attım dönüş yapmadılar 2 gün sonra ürünü kargoya verdiler ve kargolandığı için iptal edmiyoruz dediler kargo gelince teslim almayın dediler dediklerini yaptım teslim almadım geri gitti iade olarak kargo ama şimdide kargo bize ulaşmadı diyerek oyalıyorlar. Kargo şirketini defalarca aradım adamlar biz teslim ettik diyor tarihine saatine kadar söylüyorlar ama incehesap'a bunu bir türlü kabul ettiremedim .

    Geçende bir arkadaşla konuştuk aynı durumu oda yaşamış sanırım bu bir oyalama taktiği paramıza el koydular resmen. Cimere falan şikayet etsek incelemeye alınır mı acaba firma çünkü bariz bir taktikle oyalıyorlar bir çok kişiyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Hocam bu yilmazin gayesi ne?@Epsilon
    hoşgeldin hocam

    hocam yılmaz konusunda arkadaş kendi çapında eğleniyor seni daha önce kendisini rahat bırakman konusunda uyarmıştım hocam

    aramız bozulmasın hocam yılmazın yakasından düş tavsiyem budur hocam
  • İnternette kampanya falan gösterip çok çok uyguna satıyolar. Ama içine saçma sapan maskedir eldivendir koyuyolar gönderiyolar. Ben şüphelenip kargocunun yanında açtırdım arkadaşıma. İçinden eldiven çıkmış. Kargocu da demiş lütfen eldiven çıktı falan deme bizim üstümüze atıyolar hırsızlık olarak gösteriyolar diyerek. Dolandırıcılar işlerini bulmuş. Online alışveriş giderek çöküyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.