Şimdi Ara

İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) (75. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.800
Cevap
50
Favori
159.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ^^^
    şasiye bağlanan 3 tane büyük vida 1 tanede daha büyük bir somun var orda, nasıl söktün onları ?
  • Bluflame B kullanıcısına yanıt
    3 tane dediğiniz 22 numara büyük olan 27 numara....

    lokma takımım var....
  • kıllıoğlu kullanıcısına yanıt
    ben sökemedim el takımlarıyla, tamirciye götürdüm. demir boru kullandım yine olmadı, zaten arabayı kaldırınca altan çalışmak biraz zor oluyor.
  • 3-4 yıldır forumu takip ediyorum ve en sonunda infiniti almaya karar verdim(maddi problemler aşıldı) eğer tanıdığında infinitisini satmak isteyen varsa bu aileye katılmak istiyorum herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MASB kullanıcısına yanıt
    merhaba aramıza hoşgeldiniz...

    forumdan olup, aracını satmak isteyen bir arkadaşımız var benimle iletişime geçin size numarasını verim motor ve şanzıman olarak bildiğim sorunlarını beraberce çözmeye çalıştığımız bir araç...tavsiye ederim yani ...

    selamlar....
  • hafta sonu forumdan tanıştığımız mustafa abimizi bu senede ziyarete gittim hemde aracına küçük dokunuşlar yaptık....çalışmadan ve buluşmadan birkaç foto....yolculuk adana şakirpaşa havalimanı - istanbul sabiha gökçen ...

    herkese çok selamlar.... infiniti kardeşliği büyümeye devam ediyor....

     İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR)




  • Muhammed harikasın. Kulubü ayakta tutmaya, birlik beraberliğin devamını sağlamaya, bilgilerini aktarmaya, dostlarımıza yardım etmeye çelışman takdire şayan. Renksin renk. Allah'a emanet ol.
  • berdoz76 B kullanıcısına yanıt
    eyvallah abicim şimdilik kimse olmasada ben tek tabanca takılmaya devam ediyorum... millet face 'e kaydı heralde ama burası benim daha çok hoşuma gidiyor.. burası herkes görebiliyor face sınırlı sadece üyeler görebiliyor...

    herkese selamlar....
  • herkese selamlar bizim araçlarda artık çok normal olan külbitor kapak contasından yağ sızdırma alıştık artık bu hafta sonu bununla ilgili çalışma yaptım...

    onun haricinde kontak termiği değişimi , sunroof temizlik ve yağlama da var çalışmadan birkaç foto...

    herkese çok selam ...
     İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR)
     İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR)
     İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR)




  • selamün aleyküm arkadaşlar 98 model infiniti i30 aracımda lpg de gaza ani basınca patlama yapıyor, tekliyor, bazen stop ediyor. Gaza yavaş basınca ve 1000 devirleri geçince hiç bir sorun yok. Araç ısınınca bazen rölanti 1500 devirlerde takılı kalıyor, yüksek hızlarda fren yapınca durmaya yakın rölanti çok düşüyor stop ediyor bazen.
    Bujiler sıfır orjinal takıldı, bobinler değiştirildi, iac valfi, boğaz kelebeği, maf sensörü temizlendi. arıza kodu olarak vuruntu sensörü ve map/baro switch selonoid valve hatası alıyorum. Vuruntu sensörü çinden aldım değiştirdim fakat hala hata alıyordum ben de 470k ohm direnç bağladım galiba artık bu hatayı vermeyecek ama diğerini çözemedim selenoid valfi değiştirdim sorun yine düzelmedi.
    Bir kaç ustayla görüştüm triger zinciri sündüğü için yapar diyorlar. Bana yol gösterecek yardım edecek arkadaşlar yardım bekliyorum.




  • ferraguar F kullanıcısına yanıt
    patlatma sorunu ateşleme sıkıntılı olursa yapar bujiden mi bobinden mi kaynaklanıyor bunu tespit edin tabiki ama hepsini değiştirmenizi tavsiye ederim boşuna kürek çekmemiş olursunuz....

    devirle ilgili sıkıntılar rölanti valfi ve ısı müşürünün ortaklaşa çalışması sonucu ortaya çıkan bi durum önce ısı müşürünu değişin olmadı valf değişme yoluna gidersiniz...

    map/baro switch değiştiyseniz hava emiş hortumu yanlış yere bağlıdır...

    bunları gözden geçirin tekrar haberleşelim...

    selamlar....
  • merhaba arkadaşlar karter conta tazeleme ve yağ değişimi çalışmasından kareler....

    herkese çok selamlar umarım işinize yarar...





  • kıllıoğlu kullanıcısına yanıt
    hemseri hemseriyi groseri posetinden tanirmis :) bende de infiniti var ama turkiye'de yasamiyorum. fakat irtibatta olalim, ailemi ziyarete gelirsem arabaya bir goz atayim. infiniti i30 mu sizdeki? eger oyleyse bende evde bir yerlerde i30 servis tamir kitapcigi olmasi lazim, turkiye'ye gelirsem (ya da adana'ya gelen olursa) getireyim, cok is gorur. tamir konusunda da takildiginiz yer olursa elimden geldigince yardimci olurum.
  • 115_OMG 1 kullanıcısına yanıt
    hocam elektronik parca konusunda cinden ziyade ebay uzerinden amerika'dan cikma parca satin almanizi oneririm. hem daha uygun hem de orjinal oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferraguar

    selamün aleyküm arkadaşlar 98 model infiniti i30 aracımda lpg de gaza ani basınca patlama yapıyor, tekliyor, bazen stop ediyor. Gaza yavaş basınca ve 1000 devirleri geçince hiç bir sorun yok. Araç ısınınca bazen rölanti 1500 devirlerde takılı kalıyor, yüksek hızlarda fren yapınca durmaya yakın rölanti çok düşüyor stop ediyor bazen.
    Bujiler sıfır orjinal takıldı, bobinler değiştirildi, iac valfi, boğaz kelebeği, maf sensörü temizlendi. arıza kodu olarak vuruntu sensörü ve map/baro switch selonoid valve hatası alıyorum. Vuruntu sensörü çinden aldım değiştirdim fakat hala hata alıyordum ben de 470k ohm direnç bağladım galiba artık bu hatayı vermeyecek ama diğerini çözemedim selenoid valfi değiştirdim sorun yine düzelmedi.
    Bir kaç ustayla görüştüm triger zinciri sündüğü için yapar diyorlar. Bana yol gösterecek yardım edecek arkadaşlar yardım bekliyorum.

    hocam arabada genelde 2 solenoid valf bulunur. biri motoa yakin, digeri de benzin deposunun oralarda bir yerde olur. motor kaputunun oradakinden basinc testi yapin. eger hortumlarda kacak yoksa solenoid valfleri sokun ve icini wd 40 ile temizleyin. solenid valfi 12 voltla calisir. valfin baglanti noktalarindan birini kabloyla akunun bir kutbuna, digerini de diger kutba dokundurun. her dokundurma sonrasi klik sesi geliyor ve valf icindeki piston oynuyorsa sorun yok demektir. eger klik sesini alamiyorsaniz, o valfi degistirin.




  • benim araba da bu. g35 ile ilgili sorulara seve seve cevap veririm.

     İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muteferrika

    hemseri hemseriyi groseri posetinden tanirmis :) bende de infiniti var ama turkiye'de yasamiyorum. fakat irtibatta olalim, ailemi ziyarete gelirsem arabaya bir goz atayim. infiniti i30 mu sizdeki? eger oyleyse bende evde bir yerlerde i30 servis tamir kitapcigi olmasi lazim, turkiye'ye gelirsem (ya da adana'ya gelen olursa) getireyim, cok is gorur. tamir konusunda da takildiginiz yer olursa elimden geldigince yardimci olurum.

    merhaba sizde mi adanalısınız hangi ülkedesiniz...?

    ben elimden geldiği kadarıyla bilgi paylaşımı yapıyorum sizde yaparsanız forum üyeleri istifade eder türkiye genelinde takip ediliyor tahminimce internet kullanan butun maxima ve infiniti kullanıcıları bu forumda...

    selamlar....
  • kıllıoğlu kullanıcısına yanıt
    evet hocam Adana'lıyım, ama Amerika'da yaşıyorum. ben de tamir işleri yaptıkça fotoğraf veya video çeker burada paylaşırım. 1-2 hafta sonra pcv'den kaçan yağı belli bir yerde toplama işini yapacağım (burada oil catch can projesi deniyor, türkçeye nasıl çevirilir bilmiyorum). daha önceki yüksek kilometreli araçlarımda yapmıştım, faydasını gördüm. inşallah videoya çeker paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muteferrika

    evet hocam Adana'lıyım, ama Amerika'da yaşıyorum. ben de tamir işleri yaptıkça fotoğraf veya video çeker burada paylaşırım. 1-2 hafta sonra pcv'den kaçan yağı belli bir yerde toplama işini yapacağım (burada oil catch can projesi deniyor, türkçeye nasıl çevirilir bilmiyorum). daha önceki yüksek kilometreli araçlarımda yapmıştım, faydasını gördüm. inşallah videoya çeker paylaşırım.

    çok memnun oluruz paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz ...

    selamlar...
  • Tecrübe etmiş arkadaşlara soruyorum. Aracının kat sonrası oksijen sensörü bozulması sonrası soketi çıkarılıp kullanıldığında araç beyni fabrika ayarlarını baz alarak çalışmaya devam ediyormuş.Ankara Haşim oto bu şekilde söylüyor. Araçtaki bozuk sensör iyi bir lpg ayarına izin vermiyor.Sensörlerin bu olumsuz etkisini sonlandırmak adına lpg sistemine role veya emülatör taktıran var ise sonuçları nasıl oluyor. Herkese selamlar
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.