Şimdi Ara

Infiniti Q30 (Ana Konu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
179
Cevap
5
Favori
27.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Infiniti Q30 mart ayi itibariyle gelecek olup dizel otomatik 1.5 dci 110 hp kombinasyonları ile 115 ila 135 bin fiyatları arasinda düşünülüyor.

    Bayraktar st ile gorusmemde gla dan daha az fiyata sahip olacagini soyledi. Servis fiyatlari ise 15 bin km ve 800-850 tl arası.

    3 farkli donanim paketi belirlenmiş. Turbo benzinli kombinasyonların fiyatini sormadım

    Edit: Mercedes gla serisi gibi 3 farklı donanım seviyesi düşünülüyor TR paketleri için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6D7247931 -- 16 Mayıs 2018; 13:6:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Herhalde en önemli soru, alınır mı alınmaz mı?

    Salt otomobil olarak değerlendiriyorsanız, bu fiyatlara BMW 1 serisi, A sınıfı, A3, CLA, GLA, X1, Q3 vb araçlar alınıyorsa, Infiniti Q30 da alınır. Onlardan fazlası olabilir, eksiği yoktur bence. Üstelik otoparkta, gittiğiniz yerlerde pişti olmak gibi bir durum da çok zor. Tüm kullanımınız boyunca daha fazla size özel ve sıra dışı hissettirdiği de kesin. Bu da önemli bir alım kriteri.

    Yolda ve otoparkta çok dikkat çekiyor. İnsanlar genellikle İnfiniti olduğunu anlamıyor ama anladıktan sonra da motoru büyüktür, çok yakar, vergisi çoktur gibi mırıldanıyorlar. Motorun 1.6 Mercedes motoru olduğunu öğrenince şaşırıyor ve böyle bir otomobili mi vardı bu markanın sorusunu takiben bir sürü soru geliyor.

    Sanırım en önemli engel, ikinci el ve satış sonrası hizmetler endişesidir. Benim de doğal olarak endişelerim bunlardı. Aracın ikinci el ilan ve satış durumlarını bir süre takip ettim. Elbette sıfır satış adetleri çok az, buna bağlı olarak ikinci elde sunumu ve satışı da az, bu gerçek. Infiniti İstinye merkezinde yaptığım görüşmelerde aracın sıfır satışı kadar ikinci eline de önem verildiğini gördüm.

    Ve en sonunda klişeyi kırıp, bu markayı ve sıra dışılığı denemeye karar verdim. Az kilometre yaptığım ve dizel sevmediğim için tercihim benzinliydi. (üstelik performansı da ciddi yüksek) 2018 sıfırları henüz gelmemişti ben karar verdiğimde. Ben de İstinye Bayraktar’dan 2016 model, boyasız, 9.000 kilometrede Sport donanımlı aracımı almaya karar verdim. Üstelik bu durumda ikinci elde de kaybın daha limitli olması da cabası.

    Eğer büyük şehirlerde yaşıyorsanız, otomobili keyif için kullanıyorsanız, hafta içi kullanacağınız şirket aracınız veya ikinci aracınız varsa, farklı, heyecanlı, sıra dışı bir araç istiyorsanız, her gün yollarda gördüğünüz onlarca, yüzlercesinden farklı bir Premium peşindeyseniz, Infiniti Q30 bakmanız gereken az sayıda seçenekten birisidir.

    İkinci el konusunda veya servis konusunda ise en iyisi gidip kendinizin satış ve servis uzmanlarıyla görüşmeniz, bilgi almanızdır. Ancak ben şahsen büyük ve kalabalık servisler yerine, butik markaların (Infiniti gibi) verdiği daha sıcak, kişiye özel hizmetleri daha çok beğeniyorum. Aracımı kabulde teslim edip, hiç görmediğim ve tanışmadığım bir teknisyenin bakımını yapmasındansa, aracı görebildiğim, ustasını tanıdığım, onun da beni tanıdığı, hassasiyetlerimi bildiği servisler bana daha fazla güven aşılamıştır her zaman. Infiniti İstinye servisini de bekleme odasında kahvemi yudumlarken aracımı liftte izleyebildiğim, usta ile selamlaşıp, konuşabildiğim, merak ettiklerimi direk sorabildiğim, kabul memuru arkadaşımızın ilgi alakası ile şımarttığı ortam açısından ben beğendim. Evet küçük ama sıcak ve kişiyeözel…

    Ben hayatım boyunca otomobil tercihlerimde zaman zaman kitleleri takip etmek yönünde de, sıra dışı nadir araçlar ile farklı olmak yönünde de tercihlerde bulundum. Bu sefer yine farklı olmayı tercih ettim. Şu an için gayet memnunum kararımdan.

    Nadir bulunan bir araç olduğu için merak edenlere bir kaynak oluşturmaya çalıştım. Umarım okumaya değer olmuştur ve aracı takip edenlere yararlı olur…
    Detaylara gösterilen özen, premium hissi;

    Aracın boyasına baktığımda ilk fark ettiğim konu, premium otomobillerdeki o meşhur daha kalın cila ve daha derin görüntü hissine sahip olmasıydı. Zaten Infiniti boya teknolojileri üzerine çalışmalarıyla gündeme gelmişti daha önce. Dış mekandaki bu kaliteli boya hissinin yanında ön, yan ve arkasında da bol krom ve lake boya kullanımı ihmal edilmemiş. İhmal edilmemiş demek biraz haksızlık oldu. Birçok farklı araçta plastik olarak bırakılan tüm bölümlerin siyah parlak bizim piano black diye bildiğimiz lake boya ile boyanmış olması, müthiş premium hissi yaratıyor. Örneğin; ön panjur siyah lake ile boyalı, aracın ön sis farlarının üzerindeki küçük plastik kapakçık bile lake boyalı. Yan aynalar, iç kısımları dahil, lake boyalı. Tavan da her iki tarafta bulunan tavan birleştirme noktası çıtaları lake boyalı. Spor arka tampon difüzör içinde bulunan ve araç rengine boyalı olmayan tüm plastik bölüm lake boyalı. SUV ve Crossover araçlarda sık görmeye alıştığımız çamurluk üzeri plastik koruyucular lake boyalı. Kısaca araç dışında tüm plastik parçalar ya aracın rengine ya da siyah parlak lake boya ile boyanmış durumda. Öyle ki, birçok insanın görmeyeceği arka tavan spoylerinin yanlarında bulunan küçük plastik görüntü tamamlamaya yarayan bölümler bile lake boyalı. Yan cam çıtaları krom, ön panjurun çevresi farlara uzanacak kadar krom kaplama, arka farlar arası krom çıta vb çok şık duruyor. Bu kadar detaya özen gösterilirken abartı görünen hiçbir konuya da sebep olmamak büyük başarı ve kaliteli designer lar ile çalışıldığının ve araç planlanırken kardan ziyade, imajın önde tutulduğunun göstergesi. Bu saydıklarımın birçoğu size komik gelebilir. Ama premium otomobillerin bile çoğunda bunların çeşitli paketler altında opsiyonel olduğunu düşünürsek....eh.. Baz model (premium) haricindeki jant dizaynlarını sevdim. Baz model jantı bu kadar özel dış tasarımı olan araçta fazla sıradan durmuş. Sport modelindeki 19 jantlar dizaynları ve renkleri ile harika!

    Aracın içinde de premium hissi için detaylarda yeterince çalışılmış. Kullanılan krom çıtalar, yapay ve gerçek deri döşemeleri, bol alcantara kullanılan sport modeli, ön konsoldaki yapay ve gerçek deri kaplamaları vb. yanında dizayn anlamında da göze hitap eden, dokunulan her yerde kalitenin hissedilmesine yönelik çalışamalar yapılmış. Daha önce dediğim gibi iç mekanda sevmediğim lake kaplama bile orta konsol ve kapılarda o kadar kaliteli uygulanmış ki, ilk defa beğendim.1 yıl sonrasında çizik içinde kalmayan bir lake kaplama da ilk defa gördüm. Vites kolunun ve direksiyon simidinin premium hissi zaten dorukta ve bunu BMW'den gelen birisi olarak söylüyorum.

    Daha önce yazdım ama tekrarlamakta yarar var. Aracın dışının tamamı ve içeride de tavan döşemesi dahil bu kadar özenli ve kaliteli imalatı gördükten sonra kapıların ve ön konsolun alt kısmında kullanılan sert plastikleri görünce insan, bu noktada sanki bir yönetici 'abarttınız arkadaşlar, biraz maliyeti düşürün' demiş gibi bir hisse kapılıyor. Ama sonuçta bu bir C segmenti premium araç. C segmenti gerek Infiniti, gerek Mercedes, gerekse BMW gibi premium markaların giriş seviyesi. Bu sebeple bunu da normal karşılamak lazım.
    Donanım;

    Bu konuda şöyle haklı bulduğum bir tartışma var. Bazı orta sınıf ve çok daha ucuz araçlarda olan çok sayıda modern konfor, eğlence ve güvenlik donanımı Premium araçlarda opsiyon olabiliyor. Ben bu tartışmaya girmeden sizlere sadece aracın donanım özelliklerinden bahsedeyim, kararı sizler verin.

    2014-2015-2016 yılları içerisinde 2 yıl bir önceki kasa C180 Coupe ile BMW 3.20i ed Luxury Line aracı beraber kullandım. Her ikisi de aldığımda satışta olan en üst donanım paketliydi (C180 Coupe AMG Plus ve 3.20i ed Luxury Line Plus) Her ikisinde de eksik bulduğum ve diğerinden üstün bulduğum donanımlar vardı.

    Örneğin C180’deki Coupe tarzı sportif tutuşlu koltuklar çok hoşuma gidiyordu ama koltuk döşeme kalitesi, özellikle de yarı yapay deri kısmın (Artico) kalitesini beğenmiyordum. BMW’deki Dakota gerçek deri döşeme dokusu, konforu, rengi (taba) ile çok hoştu ama standart Luxury koltukları dümdüz ve neredeyse hiç yan desteği olmayan koltuklardı, virajlarda yoruyordu.

    Mercedes’teki akıllı ışık sistemi, yani viraja duyarlı karşıdan gelene duyarlı bi-xenon far sistemi çok başarılıydı. BMW’de klasik Bi-xenon far sistemi vardı, başka bir özellik yoktu.

    BMW’de en sevdiğim donanımlar elektrikli hafızalı koltuk ve Harman Kardon ses sistemi mevcuttu. Mercedes’te ise Audio 20 ses sistemi beni tatmin etmiyor, koltuklar ise yarı elektrikliydi. Buna karşılık Mercedes’te anahtarsız giriş, çalıştırma ve kilitleme varken , BMW’de sadece düğmeli çalıştırma vardı.

    Yani ikisindeki donanımları bir araca toplama hissiyatı yaratıyorlardı bana. Buna rağmen de günümüzün modern birçok donanımı yine eksik kalabilirdi.

    Gelelim Infiniti’ye. Infiniti Q30 Premium C sınıfı baz alındığında donanım seviyesi olarak oldukça iyi diyebilirim. Bu donanım listesine broşürlerden ulaşabilirsiniz ama bir takım detayları buradan vermek te iyi olacaktır. Çünkü Türkiye’ye distribütör tarafından getirilen araçların genellikle broşürdeki seviyelerden daha donanımlı olduğunu gözlemledim. Belki ilk gelen birkaç parti hariç olabilir bu söylediğimden.

    Almak istediğim ve aralarında kaldığım 2 versiyon oldu. Premium Tech Cafe Teak Theme ve Sport. Sonuçta Sport versiyonu aldım, özellikle dış görünüm olarak ta bu tercihi yaptığım için memnunum.

    Benim aracımdaki başlıca donanımlar; (Gerçekte bunlardan bazıları standart, bazıları opsiyoneldir. Aşağıdaki donanımlar benim aracımda bulunanlardır. Gerçek donanım listesi için distribütör veya satış uzmanları ile görüşmek daha doğru olacaktır.)

    - Büyük cam tavan (elektrikli perdeli, açılmayan sabit cam tavan)
    - 7 ileri DCT otomatik şanzıman (eco, spor, manuel kullanım modları)
    - Çift taraflı otomatik klima
    - Coupe tarzı spor ön ve arka koltuklar. Yarı yapay deri yarı alcantara döşemeli
    - Ön koltuk ısıtıcıları ve ön koltuk elektrikli bel destek ayarı
    - Alcantara tavan, kapı içleri, kol dayama ve ön konsol kaplamaları
    - Bose 11 hoparlörlü ses sistemi
    - 7’ ekran ve in touch sistemi (bluetooth bağlantı, cep telefonu ile entegrasyon ile facebook vb kullanma, ses aktivasyonu ile mesaj vb Türkçe okuma…)
    - Navigasyon (gayet iyi çalışıyor)
    - Orta konsolda 2 usb
    - Lastik basınç göstergesi
    - Nappa deri kaplı altı düz spor direksiyon
    - Joystick vites kumandası
    - Arka park sensörü (niye bilmiyorum ön park sensörü Premium Tech’te varken Sport’ta yok)
    - Ve yine niye bilmiyorum Sport donanımda geri görüş kamerası yok. Ancak yetkili serviste geri görüş kamerasını mantıklı bir fiyata taktırdım. Gayet te iyi çalışıyor, memnunum.
    - 19’ gunmetal jantlar, 235/45/19 run flat lastikler
    - Spor ön ve arka tampon, yan marşbiyeler
    - Siyah lake boyalı yan aynalar (Premium donanımda gümüş gri boyalı)
    - Tamamen LED arka far grubu
    - Tamamen LED ön far grubu (gündüz farı, kısa, uzun, sis farları dahil)
    - Viraja duyarlı ön farlar
    - Otomatik uzun/kısa far fonksiyonu
    - Start stop sistemi
    - Şerit takip uyarısı
    - Ultrasonic alarm
    - Elektronik el freni
    - Yokuş kalkış desteği
    - Güvenlik kalkanı (ön çarpışma uyarı ve durma)
    - Otomatik kararan aynalar
    - Isıtmalı cam suyu fıskiyeleri
    - Siyah kare çift eksoz çıkışı (Premium’da krom)
    - Yağmur/far sensörleri

    Premium Tech modellerde bunlara ek olarak;
    - Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    - Ambiyans aydınlatma
    - Elektrikli ve hafızalı ön koltuklar
    - Hafızalı anahtar
    - Nappa gerçek deri döşeme (Sport’taki alcantara/yapay deri kombinasyonu yerine)
    - Konforlu standart koltuklar (Sport’taki spor koltuklar yerine)
    - 235/50/18 normal lastik ve jantlar (Sport’taki 235/45/19 run flat lastikler yerine)
    gibi bazı donanımlar var.

    Ama yukarıda dediğim gibi, distribütör tarafından getirilen araçlarda normalde standart olmayan (opsiyon olan) bazı donanımların da bulunduğu araçlar var. Ve hatta şu ana kadar edindiğim izlenim genel olarak araçların broşürde yer alandan daha donanımlı olduğu şeklinde.

    Örneğin benim aracımda broşürde opsiyon görülen Bose ses sistemi + Cam Tavan + Navigasyon mevcut.

    Infiniti Q30 modellerinde opsiyon olarak alınabilecek ve hatta ithal edilmiş bazı modellerin üstünde getirilmiş benim araçta olmayan başka modern donanımlar da bulabilirsiniz. Örneğin;

    - Adaptif hız sabitleme sistemi
    - 360 derece çevre görüş kamera sistemi
    - Otomatik park fonksiyonu ve hareketli nesne algılama vb…

    Donanım kısmı ile ilgili söyleyebileceğim son sözler;

    Klasik Premium otomobillerdeki gibi, Q30’da da birçok dizayn paketi ve opsiyonel tek tek veya paket donanımlar var. Yine Premiumlarda sık görüldüğü gibi, neredeyse gelen araçların hiçbirinin donanımları birbiri ile birebir aynı değil. Çünkü standart harici üzerlerinde bazı ekstralar da gelmiş. Bu sebeple en doğrusu niyet edenlerin broşüre bakmakla birlikte satış uzmanından bilgi almasıdır.

    Sonuç olarak ben aracımda elektrikli hafızalı koltuklar ve anahtarsız giriş çalıştırma da olsun isterdim. Diğer olmayan donanımlar çok ilgimi çeken ya da kullandığım şeyler değil. Ama göreceğiniz gibi, bu araçta her seviyedeki donanım asla yetersiz olarak adlandırılamaz.
    Merhaba, bu da benim Infiniti Q30 sport aracım. Aracı 6 ay önce bende İstinye Bayraktar'dan aldım. Çok uzun süredir takip ediyodum en sonunda almaya karar verdim.

    Saydığınız donanımlardan sadece navigasyon yok bende o da olsaydı iyi olucaktı.

    Güvenlik kalkanı olarak belirttiğiniz donanım bende de mevcut ancak frenleme özelliğini hiç yapmadı, ayarlarda da aktif görünüyor acaba devreye girmesi için bir kriteri var mıdır?

    Ön park sensörü araçta mutlaka olmalıydı, bu segment için eksik sayılır. Ben de serviste geri görüş kamerası taktırmayı düşünüyorum. Mmenunusunuz ve fiyatı ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

    Bu arada ben de aracın resimlerini paylaşıyorum..

    Infiniti Q30 (Ana Konu)Infiniti Q30 (Ana Konu)Infiniti Q30 (Ana Konu)Infiniti Q30 (Ana Konu)
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Infiniti Q30: Kapsamlı Bir İnceleme

    Lüks kompakt otomobil arayışındaysanız, Infiniti Q30 dikkate almanız gereken bir modeldir. İşte Infiniti Q30 hakkında bilmeniz gereken her şey:

    Tasarım

    Infiniti Q30, keskin hatları ve dinamik siluetiyle çarpıcı bir tasarıma sahiptir. Geniş ön ızgarası ve LED farları, lüks bir görünüm kazandırırken, hatchback gövdesi pratiklik sunar.

    Motor Seçenekleri

    Infiniti Q30, 2,0 ve 3,0 litrelik motor seçenekleriyle gelir. 2,0 litrelik motor 208 beygir gücü ve 350 Nm tork üretirken, 3,0 litrelik motor 300 beygir gücü ve 400 Nm tork üretir.

    İç Mekan

    Q30'un iç mekanı, yüksek kaliteli malzemeler ve ergonomik bir tasarımla zarif bir şekilde döşenmiştir. Geniş ön koltuklar rahattır ve bolca baş ve diz mesafesi sunar. İleri teknoloji özelliklerle donatılmıştır ve sezgisel bir bilgi-eğlence sistemi içerir.

    Sürüş Deneyimi

    Infiniti Q30, dinamik sürüş deneyimi sunar. Hassas direksiyonu ve dengeli süspansiyonu köşelerde güven uyandırır. Motorları güçlü ve tepkilidir, hızlı hızlanma ve etkileyici performans sağlar.

    Güvenlik Özellikleri

    Infiniti Q30, en son güvenlik özellikleriyle donatılmıştır. Bunlar arasında otomatik acil fren, şeritten ayrılma uyarısı ve kör nokta izleme bulunur.

    Infiniti Türkiye'den Çekildi mi?

    Evet, Infiniti Türkiye'den 2020 yılında çekildi.

    Infiniti Hangi Ülkenin Arabası?

    Infiniti, Japon otomobil üreticisi Nissan'ın lüks otomobil markasıdır.

    Infiniti Araba Yorumları

    Genel olarak, Infiniti Q30 kullanıcılarından olumlu yorumlar almıştır. Lüks tasarımı, güçlü performansı ve konforlu iç mekanı övülmektedir.

    Infiniti Q30 Alınır mı?

    Infiniti Q30, lüks kompakt otomobil arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Şık tasarımı, güçlü motorları ve üstün güvenlik özellikleriyle dikkat çeker. Ancak, Türkiye pazarında mevcut olmadığını unutmayın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • O motorla çok para. Bari dci 136 beygirlikle getirselerdi de 100 küsür bine değseydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 21 Eylül 2015; 16:53:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes logolusu varken kimse Infiniti logolusunu almaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Aynısını dedim st bana daha kaliteli malzeme ve işçilik var dedi. Gelince gorursunuz fiye ekledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Infiniti Q30 mart ayi itibariyle gelecek olup dizel otomatik 1.5 dci 110 hp kombinasyonları ile 115 ila 135 bin fiyatları arasinda düşünülüyor.

    Bayraktar st ile gorusmemde gla dan daha az fiyata sahip olacagini soyledi. Servis fiyatlari ise 15 bin km ve 800-850 tl arası.

    3 farkli donanim paketi belirlenmiş. Turbo benzinli kombinasyonların fiyatini sormadım

    Araç hakkında detaylı bilgi verebilecek var mı? Arkadan itiş yada 4 çekerse bana f30 u sattırır bu lansmanındaki gibi mi olacak tipi aynı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lansman bir kac ay sonra. Yanliz Bayraktar otomotiv bunun yaninda subaru da satması (satamamasi) aracın premium ayağına f/p özelliği olmayacağını gosteriyor. Ben şahsen tanımıyorum bu saticiyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nissan Pulsar_Ana Konu_Güncel
    10 yıl önce açıldı
    Renault Twizy ANA KONU
    12 yıl önce açıldı
    //////Seat TARRACO Ana Konu////
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Lansman bir kac ay sonra. Yanliz Bayraktar otomotiv bunun yaninda subaru da satması (satamamasi) aracın premium ayağına f/p özelliği olmayacağını gosteriyor. Ben şahsen tanımıyorum bu saticiyi.

    Bu youtubedaki lansman videoları gibi olanlar değil yani.Peki önden çekiş mi olacak awd falan mı? Bilginiz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cauvr C kullanıcısına yanıt
    Dizellerinde malesef onden cekis ancak turbo benzinliler icin bir sey demeyeceğim. F30 segment yukarisi bir arac. Bu arac c sinifi olculerinde hb croosover.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O paraya passat alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bugüne kadar hep d sınıfı premium yada c premium kullandım biraz yerden yükseleyim diye düşüncelere kapıldım eski infiniti fx35leri düşününce o zamandan vakumlu kapılar motoru falan.Gla çok itici geliyor bana tip olarak (bu fiyat bandında alınabilecek suvda q3 gla hadi diyelim q5 falan)Turbo benzinli seçeneklerinde güzel bi 1.6 turbo 180-190 ps olur awd olur iç mekanı beni tatmin ederse düşünebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cauvr -- 25 Eylül 2015; 17:35:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Glaya göre fiyat aşırı iyi
    Görüntüsü de daha güzel
    Gla killer olmuş araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cauvr C kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılmasın yurt dışı lansmani almanyada yapildi. Ben tr ye gelecek araçlar için konuştum. Turbo benzinliyi sormadim malum ulkemizde dizel otomatik komb.daha cok satar. Nissandaki dig t uygulaması gelistirilip 210 hp guncellrmedi ile sunulabilir. Satış Temsilcisi avrupa ceo lari ile pazarlık halindelermis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Yanlış anlaşılmasın yurt dışı lansmani almanyada yapildi. Ben tr ye gelecek araçlar için konuştum. Turbo benzinliyi sormadim malum ulkemizde dizel otomatik komb.daha cok satar. Nissandaki dig t uygulaması gelistirilip 210 hp guncellrmedi ile sunulabilir. Satış Temsilcisi avrupa ceo lari ile pazarlık halindelermis

    210 bg awd çift kavrama oy maşallah heyecanla bekliyorum en olmadı distirbütörden almayız illaki grey tam ötv getirenler olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    O paraya passat alınır

    Çok şaşırdım kimse eksilememiş mesajınızı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cauvr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Yanlış anlaşılmasın yurt dışı lansmani almanyada yapildi. Ben tr ye gelecek araçlar için konuştum. Turbo benzinliyi sormadim malum ulkemizde dizel otomatik komb.daha cok satar. Nissandaki dig t uygulaması gelistirilip 210 hp guncellrmedi ile sunulabilir. Satış Temsilcisi avrupa ceo lari ile pazarlık halindelermis

    210 bg awd çift kavrama oy maşallah heyecanla bekliyorum en olmadı distirbütörden almayız illaki grey tam ötv getirenler olacaktır

    122 hp ve 156 hp benzinli motor seçenekler var. Malesef 211 hp 2.0 turbo ile gelecek. Dig t uygulaması için çok erken. 4x4 için awd yok sanırım. Bu araç için gla nın tipi ve iç mekan özellikleri dışında aynısı denilebilir. Ancak ülkemizde satış politikası yüzünden gla kadar satmayacağanı düşünüyorum. Servis fiyatları 800 TL civarında düşünüşüyor dizel için. Yanlız şahsi kanaatim gla dan çok daha iyi araç

    Edit: şanzıman çift kavrama 7 ileri olacak. cvt uygulanmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6D7247931 -- 25 Eylül 2015; 17:57:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinank3

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    O paraya passat alınır

    Çok şaşırdım kimse eksilememiş mesajınızı

    Biraz beklememiz yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yeni olan 1.6dCi 160 hp olsa daha iyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • infiniti'nin crossover araçları X harfini içerir. Bu araç crossover olmayıp Mercedes A serisi gibi C segment hatchback'tir. GLA killer vs değil :)

    GLA'ya rakip olacak araç QX30'dur... ona da daha zaman var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinank3

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    O paraya passat alınır

    Çok şaşırdım kimse eksilememiş mesajınızı

    Yakinda 2 tane alinacak o paraya onun icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.