Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.
- Knight Online Customer Support, CSR Barbara
Hadi beyler az bi çözümlesenizde olur.Yardım edin ltfn
Up!
HAdi beyler ya bi el atın şu işe :S
Özet olarak diyor ki :
Sizin sorununuza derman olamıyorum . Konuyu ilgili departmana aktarıyorum . Sabrınız için teşekkürler vs..
Yetkili departmandan başka bir ticket cevabı daha gelicek , takip et kardeş...
quote:
Orjinalden alıntı: Punisher
Özet olarak diyor ki :
Sizin sorununuza derman olamıyorum . Konuyu ilgili departmana aktarıyorum . Sabrınız için teşekkürler vs..
Yetkili departmandan başka bir ticket cevabı daha gelicek , takip et kardeş...
EVEY BENDE BKTIM AYNEN ÖLE DİOR
proçeviriyle çevirdim biraz çarpık oldu ama anlaşılır umarım...
Şövalyeye Support olan müşterinin olduğu Online'yle temas kurmak için sana teşekkür ederim. Maalesef, ben uygunsuz resolve bu personallyın olduğu ve için ona başka bir bölümü yaymalı olduğu çıkış daha fazla tekrar görürüm. Rest, kendisi olarak senin çıkışının, ol adresli yapacak olduğuna garanti etti, ve bir response, öyle çabukça possibleyi verdi. Ben, bu kadar rahatsızlığın sebep olmuş olabildiği herhangi bir için özür dilerim, ve, bizim, resolve bu meseleyi çalıştığımız gibi için sen senin patiencene teşekkür ederim.
-Support'un olduğu müşterinin olduğu Online'nin olduğu şövalye, CSR Barbara
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme