< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
İnsignia alınır mı (4. sayfa)
-
-
Ben konuya genel olarak İnsignia üzerinden yaklaşmak istiyorum. Biz ailecek Opelden başka arabaya binmedik. Ailemiz büyük olunca mecbur Vectra'dan başka araca binmiyoruz. 96 senesinde Vectra 2.0 16V 156PS ile başlayan maceram 24 yıl sonra 2004 Vectra C ile devam ediyor. Şöyle yaklaşmak istiyorum Opel D Segmenti ile Astra'nın CD'leri her zaman " Opel Sert arabadır. " - "Kasası Sağlamdır da Arızaya Meyillidir. " gibi yakıştırmaları çıkaran modeller olmuştur. Öncelikle şunu söyleyeyim Opel Arızaya meyilli değil Teferruatlı bir Tesisata sahip bir araçtır Belli bir dönemde tüm ilkleri kendisi yapmak istemiştir ki bu da bize arıza tespitinin zor olması gibi bir dönüt verir. Arızalar tespit edilemediği veya geç tespit edildiği için vatandaş sıkıntı çeker. Forumda diğer arkadaşların tecrübelerini okuduğuma bu sorunlar İnsignia'a büyük oranda çözülmüş Şahsen benim C kasam konfor yönünden biraz eksik hem Yaşı var hemde kasası çok ağır elbette ağır kasadan şikayetçi değilim ama en azından şehir içinde daha çok konfor isterdim. Şehirlerarası yollarda uçan halı üzerindeyim ama şehir içi lanet ettiğim oluyor en güzeli de İnsignia'a bu da çözülmüş. Sanırım Opel'in Vectra'nın adını İnsignia olarak değiştirmesinde ki temel neden de İmaj değiştirmek. Üzerinde ki kötü şöhreti bir şekilde yeni tasarım ve Geliştirilmiş Ar-Ge ile atmaya çalışmak istemesi. Bu kadar Gazeli neden okudum ? Her Otomotiv üreticisinin Çeyrek asırda çıkardığı gözde bir modeli vardır. İnsignia'nın Bu Orta kasası da bence bu araçlardan birisi. Zira 96'dan beri D segmenti 96 tutturamadı. Bizim C kasalar çok tuttu da yine GT'ler kadar isim yapmadı. İnsignia'da C kasamda beğenmediğim tüm sorunlar çözülmüş olarak karşımıza çıkıyor bu en azından benim için pürüzsüz bir araç demek. Şahsi Fikrim ve yine Forumda ki arkadaşlarımızın yorumlarına göre o fiyat aralığında alınacak en mantıklı araçlardan birisi olabilir. ( O fiyata Pert Mondeolar verilmese Mondeo da düşünülebilirdi. )
- EcoTec Düşük Viteste yüksek devir çevirmeye gelmez. Motoru sıkıştırırsan intikamını alır bir şekilde umarım beğenerek alırsın aklında bulunsun.
- Opelde özellikle EcoTec sıcak çalışmayı çok sever keyif düşkünüdür. Genelde mevsimlere ve termostat konusu değişkenlik gösterse de 87-93 aralığında çalışırlar.
- Akrobasi yapmaya gelmez Zaten kendi cüssesi ile zor başa çıkan her D segment kadar İnsignia'a ağır abi gibi kullanılmalıdır.
- Kolay Trim sesi vermez parça kalitesi üst düzeydir verirse çözüm kolaydır parçalar kaliteli olduğu için slikon sprey ile çözebilirsin.
- Her halükarda sürüş zevki yüksek sağlam güvenli gariban volvosu bir araçtır Umarım Temizi Nasip olur da Uzun yıllar kazasız belasız binebilirsin. Allah gönlüne göre versin İyi Forumlar :)
-
Insignia ağır abi gibi kullanılmalıdır hariç diğer yazdıklarınıza saygı duydum.
Insignia en sportif D segment araç(lardan) biri. Zaten arabayla sunulan opsiyonlarla da bunu anlamak güç değil. Tasarımından motor seçeneklerine, opsiyonlarına dek araba ben spor bir makineyim diye bağırıyor. Flexride sistemli bir aracı nasıl ağır abi gibi kullanacağız bir anlat bize hocam...
Bu arabayı alınca doğru vites araklarında, güzel lastiklerle kullanıp virajdan viraja vuracaksın.
Ağır abi gibi takılmak isteyen boşline passat veya orta dolu superb alabilir. Zira zır dolu insignia ile boş passatlar aynı para. -
Saygınızdan ötürü minnettarım hocam Teşekkürker. Sanırım yanlış anlaşıldım elbette aracınızla biraz çapkın saatler geçirip Virajların tadını çıkarabilirsiniz. Ben Akrobasi'ye gelmez Ağır abi gibi kullan derken Dirft - El Freni - Gereksiz ve Bilinçsiz Ani Kalkış gibi olayları kastetmiştim. Bunu da 3 ay önce aracımın alt takımını komple bakıma soktuğumda çıkan parçaların halini gördüğüm için söylüyorum. Hani belki uygun ağırlık ve fabrikanın kitle isteğine uygun üretimi ile bi 320 de istediğiniz akrobasiyi yapabilirsiniz bunu araç taşıyabilir el freni çeker drift yaparsın ama ben İnsignia'yı bunlara uygun bir araç olarak pek göremiyorum. Yanlışım varsa Lütfen Düzeltin. Bu arada Flexride sistemi dediniz yine C kasayı satasım geldi
-
Saygı çerçevesinde her konuyu tartışabiliriz. Ben teşekkür ederim.
El freni bu kadar kilolu bir araçta caiz değil, katılıyorum. Zaten makyajlı kasalarda -en azından bildiğim kadarıyla cosmolarda- elektronik el freni var. :) Opel bizim yerimize el freni kullanmamamız gerektiğini düşünmüş sanırım.
Flexride'lı temiz Insignia yok gibi bir şey şu ara piyasada. Temiz insignia buluyorum niyetleniyorum almaya sonra flexride yok diye vazgeçiyorum, frenliyorum kendimi. Bir sistem bu kadar çok övülmez yahu, bir hikmeti var demek ki. Övenler farklı araçtan direkt flexli insigniaya geçenlerle de sınırlı değil, düz insigniadan flexli insiye geçenler bile çok başarılı buluyolar sistemi. -
Ağzına sağlık bende onu diyecektim. Malum sitede 3 ilanı var 2.0 CDTI Cosmo Flexiride diye geçiyor 1 tanesi abartı 186 bin liraya koymuş. Tamam Flexride çok güzel bir şey ama fiyat 2015 Mondeo MK5 parasına yaklaştığı zaman moral bozuluyo, diğerleri de 200 bini devirmiş 30'ar bin lira daha ucuzlar nereden ele geçecek bu Flexride bizim ele bilemiyorum.
Evet o memnuniyeti bende çok duydum bu kadar insan aynı anda abartıyor olamazlar. Flexride süren birisi aracını değiştirip ismini vermek istemediği bi D segmente geçiyor çok yadırgadım alışana kadar canım çıktı diye bahsediyordu.
Acaba yeni İnsignia Grand Sport serisinde standart donanım olarak mı geliyor Flexride ?
-
2021 Insignia başlangıç fiyatı 999 bin TL cuk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok, GS serisinde de opsiyon. Muhtemelen flex şasili insigniaları sahipleri satmıyor o yüzden ilan az. :)
Opel'in en nefret ettiğim yanı otomatik şanzımanı. Arabayı çok hantallaştırıyor.
1.6 veya 2.0 dizel manuel olmasını çok isterdim şahsen. -
Hocam emin olun tahmin edebiliyorum Opel yaptığı zaman yavaş ve yolunda ilerlerlesin mantığı izliyor sıkıştırmazsan ömürlük parçalar yapıyor da dediğiniz gibi hantallık söz konusu. 1 adet yine malum sitede manuel İnsignia var 2.0 160BG ama insanın baktıkça içi kararıyor modifiye etmeye felan kalkmış ön panjurda Opel Amblemi yok biraz da kapılarda deforme var içe sinesi alınmaz. 2.0 Dizelde 350NM Torktan bahsediyorlar bu değerlerde aslında çok iyi 2-3 yaşında 508'ler bile bu değerleri ancak veriyor ama dizel olduğu için yüksek süratlerde yığılmadan bahsediyorsunuz sanırım öyle mi?
-
1.6 dizelini sürdüm hocam otomatik vites, 136 beygir 320 tork onlar; araba kalkıştan 50-60 a gelene dek kavrama sıyırıyor gibi hissettiriyordu. Bu yüzden 0-100 değeri çok düşük. 10.5-11 sn sanırım. Araç 136 beygir değil de 110 beygir gibi hızlanıyordu. Yüksek süratte pek yığılma görmedim açıkçası.
Valla dsg, powershift gibi bela şanzımanlarla uğraşacağıma hantal opel şanzımanını tercih ederim. Sorunsuz. :) -
Halihazırda 2 Ton Aracımı 100 BG 1.6 seçeneği ile kullanıyorsam İnsignia bana roket gibi gelir Şükür ki Opel Şanzımanlarında 1. viteste aktarma oranı yüksek ve çok yerinde.
Alın benden de o kadar Şu arabalar çok daha güvenli çok daha pratik araçlar ancak değerlerini bilenler yok ne yazık ki Müdavimci bir tüketici kitlemiz var. Hem Farklı olmakta işin cabası. İnsignia çok ilgi çeken bir araba dediğiniz gibi en sportif D segment olması olabilir. Hele GS serisinden bahsetmiyorum bile <3
-
Zaferim bizim carprazda oturan komsu vardi kendisi emekli albaydi cocugu heves etti diye ona insignia aldi. Cocuk atilimda okuyordu benzinli 1.6 t idi lpg siz. Cocuk.habire benzin parasi istiyordu, tup taktiracakti uyumlu degilmis 10 bine mi ne takiliyormus bilmem ne demisler yuzdeyuz lpg de calismiyormus... adam sinirlendi satti arabayi bayagi temizdi.
Emekli albay maasiyla yurutemedi o arabayi insigniayi. Ne kadar maas aliyor ki emekli albay insignia ya binmekten aciz kaliyor ? Omzunda 6 tane yildiz tasiyordu koskoca dustugu duruma bak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2016 insignia sahibiyim, dizel cosmo, daha yeni de yenileme amacıyla 1.5 superb prestij aldim. Ikisini kıyaslamak gerekirse,
- insignia kesinlikle daha sert, spor bir araç. Uzun yolu, virajları kesinlikle çok daha keyifli. Yola adeta tren yolu gibi yapışıyor, superb ise daha salınımı yüksek daha yumuşak bir araç insignia ile 150 le guvenli dönüyorsunuz superb le 140 güvenli dönersiniz.
- insignia kapilar, boya, sac inanılmaz kalın. Araba resmen tank gibiymiş, superb alınca fark ettim. Baya hoşuma gidiyordu ağırlığı.
- superb daha konforlu. Onu geniş arkasi geniş bagajı geniş. Hem de daha kullanışlı, insignia bagaj büyük ama bagaj ağzı küçük bagajın sekli de ince uzun olunca yerleştirmek dert oluyordu. Ailem kalabalık.
- insignia oturma pozisyonu ve kaputun uzunluğu gereği sport araba sürüyor gibisin. Superb ( ve passat ) kaput daha kısa, daha öndesin, yola etrafa daha hakimsin belki ama 'baba arabası' sürüyor gibisin ister istemez.
- uzun yol yakıt tüketimleri aynı. (5 - 5.5 lt) Ama basarsan superb çok yakıyor benzinli oldugu için.
- şehir içinde insignia daha çok yakıyor sanzimani superb den daha kötü, dsg gerçekten gecisleri hissettirmeden yapan çok başarılı bir sanziman
Eşim insignia superb den daha güzel hiç sarsmiyor diyor bu da yolcu perspektifi. Sert süspansiyon seviyoruz ailecek.
Ben ise araci sıfırlamak ve özellikle bagaj nedeniyle dogru yaptığımı düşünüyorum. Insigniam da satılık gerçekten çok arayan olmadı çok uygun yazmama rağmen, superb yazsam 2 gune gider muhtemelen, bu da ayrı bir boyutu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X