< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 13:52:28 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 13:52:28 > |
Konunun marka fanatikliğiyle ne ilgisi var ? SanDisk de olsa Crucial da olsa aynı yorumlar gelirdi yine.
İki tane sıkıntı mevcut şuan. 1. Sizin SSD'leri ölümsüz birer icat olarak görmeniz (Intel kardeşim bu, nasıl olur da bozulur mantığı gütmeniz) 2. Sorununuz ile ilgili muhatap birilerini bulamamanız. Ya da nasıl bir yöntem uygulamanız gerektiğini bilmemeniz. Intel Türkiye ofisine ulaşın, oradan yönendirirler elbet. Intel Türkiye Ofisi - 0212 316 63 00 |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 12:8:47 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 2 Ocak 2018; 12:13:52 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 13:3:36 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 2 Ocak 2018; 13:28:5 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 14:1:12 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 2 Ocak 2018; 14:53:8 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi For Mother Russia -- 2 Ocak 2018; 15:9:28 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 16:2:43 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rogue Agent -- 2 Ocak 2018; 18:9:6 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 18:29:26 > |
|