Beyler modemden midir internetten midir anlamadım ama bir sorunum var. İnternet belirli aralıklarlarla kopuyor. Ekrana da bu yazı geliyor: ADSL hattınızda problem olabilir. Lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz:
1- Splitter ile modem arasındaki hat kablosu takılı olmayabilir.
2- Eğer modeme hat takılı ve modem üzerindeki DSL ışığı sabit yanıyor ise lütfen tekrar deneyiniz.
3- Bağlantılarınız normal fakat DSL ışığınız sabit yanmıyor ise lütfen 2 dakika bekleyiniz ve sorunun devam etmesi halinde TTNET Çağrı Merkezinden (444 0 375) destek alınız.
4- Tekrar denemek için bu pencereyi kapatıp tekrar yeni bir pencere acınız. . Splitter ı değiştirdim ama yine sorun var. Biri yardımcı olursa sevinirim :/
aynı mevzu bende de var , bazen 2-3 gün problem olmuyor ertesi gün belli aralıkla kopuyor bağlantı 10 dak 15 dak bir bazen cok sık oluyor bazen düzeliyor çözümünü bulamadım ne yaptı isem , ttnet alt yapı sorununa bir çare bulamadı ya da bana inat yapıyorlar ttnet teki görevlilerde sucu hemen modeme atıyorlar daha yeni aldım son derece kalite bir modem broadcom netlink bu duruma çare bulabilen arkadaşlar varsa paylaşırlarsa sevinirim.
Kopmaların sebeplerinden bazıları şunlar olabilir diye düşünüyorum : telefon bağlantısındaki sorun ,binaya dışarıdan gelen hat, virüs , servis sağlayıcı ama sen en iyisi TTNET Müşteri Hizmetlerini bir ara
quote:
Orijinalden alıntı: AzatCan
Kopmaların sebeplerinden bazıları şunlar olabilir diye düşünüyorum : telefon bağlantısındaki sorun ,binaya dışarıdan gelen hat, virüs , servis sağlayıcı ama sen en iyisi TTNET Müşteri Hizmetlerini bir ara
Telefon bağlantısında telefon hatlarını bile değiştirdim evin içindeki , arkadaşın yaptıgı benzer işlemleri bire bir yaptım , binaya dışarıdan gelen hat derken tam olarak derken,şu beyaz telefon kutuları oluyor ,onlardan gelen hattı mı kastediyorsun acaba , bilgisayarda virüs olmasınada imkan yok yeni formatladım ,anti virüs programı ile norton tarama yaptım , problem iss de telekomda semt semt değişiyor resmen gerek bağlantı hıızı gerekse bağlantının kopma durumu , santralle uzaksa oturdun ev yandı gülüm keten helva , internet hızın bile düşüyor alt yapıya hala bi çare bulamadılar müşteri hizmetleri tam bir felaket suçu hemen modeme atarlar , sizi en yakın aldıgınız modemin müşteri hizmet temsilcisine vb. bağlıyoruz diyerek işi geçiştirirler , bu benzer sorunları yaşatıyorlar.
Şöyle bir şey yapalım sorunun ev içindeyse nerde olabileceğini bulmak amacıyla : Ana telefon hattını direkt olarak modeme bağladığında sorun devam edip etmediğini kontrol edelim ? Eğer etmiyorsa splitter da problem olabilir (Splitterı değiştirmelisin). Eğer sorun devam ediyorsa ADSL/DSL ya da Line(modem markasına göre değişiyor ismi) ışığını kontrol etmelisin bu da en kötü ihtimal bana göre çünkü ışık yanıp sönsede sönmesede sorunun TTNET ten kaynaklanma ihtimali çok yüksek.
Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir Gelen telefon hattına paralel çekilmesi ve daha sonra modeme verilmesi interneti çalıştırır ama çok sık sık hattan düşmesine neden olur.
quote:
Orijinalden alıntı: AzatCan
Şöyle bir şey yapalım sorunun ev içindeyse nerde olabileceğini bulmak amacıyla : Ana telefon hattını direkt olarak modeme bağladığında sorun devam edip etmediğini kontrol edelim ? Eğer etmiyorsa splitter da problem olabilir (Splitterı değiştirmelisin). Eğer sorun devam ediyorsa ADSL/DSL ya da Line(modem markasına göre değişiyor ismi) ışığını kontrol etmelisin bu da en kötü ihtimal bana göre çünkü ışık yanıp sönsede sönmesede sorunun TTNET ten kaynaklanma ihtimali çok yüksek.
Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir Gelen telefon hattına paralel çekilmesi ve daha sonra modeme verilmesi interneti çalıştırır ama çok sık sık hattan düşmesine neden olur.
AzatCan şöyle gidelim o zaman soru soru ;
Soru 1: Ana telefon hattını direkt olarak modeme bağladığında sorun devam edip etmediğini kontrol edelim ?
Sorun devam ediyor , 4 farklı splinter denedim ,
Soru 2:Eğer sorun devam ediyorsa ADSL/DSL ya da Line(modem markasına göre değişiyor ismi) ışığını kontrol etmelisin bu da en kötü ihtimal bana göre çünkü ışık yanıp sönsede sönmesede sorunun TTNET ten kaynaklanma ihtimali çok yüksek.
Büyük ihtimal
Soru 3:Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir
Büyük ihtimal bu da olabilir ,
Soru 4:Gelen telefon hattına paralel çekilmesi ve daha sonra modeme verilmesi interneti çalıştırır ama çok sık sık hattan düşmesine neden olur
telefon hattına Pararel çekilmedi hiç
Not: Soru 2 ve soru 3 ten kaynaklanıyor ,büyük ihtimal , bağlantı kopma durumunu son 1-2 aydır yaşıyorum daha ziyade, ondan öncesinde böyle bir durum pek fazla yaşamadım, normalde bağlantını gidip gelmesi problem değil lakin online oyunlarda çok can sıkıyor,
Cagro merkezini arayip baglantiyi sorun eger saglamsa. Isletim sisteminden kaynaklaniyor olabilir modemi baska pcde deneyin
bilgisayara format atmıştım , Ondan sonra 3-4 gün hiç problem çıkarmadı, ama sonra gene başlamıştı , işletim sisteminden oldugunu sanmıyorum, öle olsaydı çok önceden problem cıkartırdı bana ttnet ilk üye oldugumda ilk 5 ay hiç problem yaşamadım bu son 1-2 aydır böle tuhaf enteresan bi durum aşağı yukarı 7-8 saatir bağlantım hiç gitmedi , ama hiç belli olmuyor ertesi gün 10 dak 5 dak bir gidebiliyor böle enterasan bir durum ,
azatcan'ın dediği gibi Soru 3:Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir
böyle bir problem olması daha mantıklı sanki çağrı merkezini aramaktada fayda var bir deneyelim
Telefon arıza bildiriminden önce TTNET Çağrı merkezine başvurman ya da iletisim@ttmail.com mail atman daha iyi olur gibime geliyor , eğerki zamanında ekip yönlendiremezlerse http://www.sikayetvar.com ve de http://www.sikayet.name/ adreslerine şikayetlerini yazdıktan sonra daha hızlı bir şekilde (hatta aynı gün içinde )müşteriyle ilgileniyorlar. En son iş olarak telefon arıza bildirimine başvurulması daha sağlıklı olur gibime geliyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme