Şimdi Ara

İnternet bağlantı sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler modemden midir internetten midir anlamadım ama bir sorunum var. İnternet belirli aralıklarlarla kopuyor. Ekrana da bu yazı geliyor: ADSL hattınızda problem olabilir. Lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz:


    1- Splitter ile modem arasındaki hat kablosu takılı olmayabilir.

    2- Eğer modeme hat takılı ve modem üzerindeki DSL ışığı sabit yanıyor ise lütfen tekrar deneyiniz.

    3- Bağlantılarınız normal fakat DSL ışığınız sabit yanmıyor ise lütfen 2 dakika bekleyiniz ve sorunun devam etmesi halinde TTNET Çağrı Merkezinden (444 0 375) destek alınız.

    4- Tekrar denemek için bu pencereyi kapatıp tekrar yeni bir pencere acınız.
    .
    Splitter ı değiştirdim ama yine sorun var. Biri yardımcı olursa sevinirim :/







  • aynı mevzu bende de var ,
    bazen 2-3 gün problem olmuyor
    ertesi gün belli aralıkla kopuyor bağlantı 10 dak 15 dak bir bazen cok sık oluyor bazen düzeliyor
    çözümünü bulamadım ne yaptı isem ,
    ttnet alt yapı sorununa bir çare bulamadı
    ya da bana inat yapıyorlar
    ttnet teki görevlilerde sucu hemen modeme atıyorlar
    daha yeni aldım son derece kalite bir modem broadcom netlink
    bu duruma çare bulabilen arkadaşlar varsa paylaşırlarsa sevinirim.
  • Kopmaların sebeplerinden bazıları şunlar olabilir diye düşünüyorum : telefon bağlantısındaki sorun ,binaya dışarıdan gelen hat, virüs , servis sağlayıcı ama sen en iyisi TTNET Müşteri Hizmetlerini bir ara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzatCan

    Kopmaların sebeplerinden bazıları şunlar olabilir diye düşünüyorum : telefon bağlantısındaki sorun ,binaya dışarıdan gelen hat, virüs , servis sağlayıcı ama sen en iyisi TTNET Müşteri Hizmetlerini bir ara


    Telefon bağlantısında telefon hatlarını bile değiştirdim evin içindeki , arkadaşın yaptıgı benzer işlemleri bire bir yaptım ,
    binaya dışarıdan gelen hat derken tam olarak derken,şu beyaz telefon kutuları oluyor ,onlardan gelen hattı mı kastediyorsun acaba ,
    bilgisayarda virüs olmasınada imkan yok yeni formatladım ,anti virüs programı ile norton tarama yaptım ,
    problem iss de telekomda semt semt değişiyor resmen gerek bağlantı hıızı gerekse bağlantının kopma durumu ,
    santralle uzaksa oturdun ev yandı gülüm keten helva ,
    internet hızın bile düşüyor alt yapıya hala bi çare bulamadılar
    müşteri hizmetleri tam bir felaket suçu hemen modeme atarlar ,
    sizi en yakın aldıgınız modemin müşteri hizmet temsilcisine vb. bağlıyoruz diyerek işi geçiştirirler ,
    bu benzer sorunları yaşatıyorlar.




  • Şöyle bir şey yapalım sorunun ev içindeyse nerde olabileceğini bulmak amacıyla : Ana telefon hattını direkt olarak modeme bağladığında sorun devam edip etmediğini kontrol edelim ? Eğer etmiyorsa splitter da problem olabilir (Splitterı değiştirmelisin). Eğer sorun devam ediyorsa ADSL/DSL ya da Line(modem markasına göre değişiyor ismi) ışığını kontrol etmelisin bu da en kötü ihtimal bana göre çünkü ışık yanıp sönsede sönmesede sorunun TTNET ten kaynaklanma ihtimali çok yüksek.

    Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir
    Gelen telefon hattına paralel çekilmesi ve daha sonra modeme verilmesi interneti çalıştırır ama çok sık sık hattan düşmesine neden olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzatCan

    Şöyle bir şey yapalım sorunun ev içindeyse nerde olabileceğini bulmak amacıyla : Ana telefon hattını direkt olarak modeme bağladığında sorun devam edip etmediğini kontrol edelim ? Eğer etmiyorsa splitter da problem olabilir (Splitterı değiştirmelisin). Eğer sorun devam ediyorsa ADSL/DSL ya da Line(modem markasına göre değişiyor ismi) ışığını kontrol etmelisin bu da en kötü ihtimal bana göre çünkü ışık yanıp sönsede sönmesede sorunun TTNET ten kaynaklanma ihtimali çok yüksek.

    Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir
    Gelen telefon hattına paralel çekilmesi ve daha sonra modeme verilmesi interneti çalıştırır ama çok sık sık hattan düşmesine neden olur.


    AzatCan şöyle gidelim o zaman soru soru ;

    Soru 1: Ana telefon hattını direkt olarak modeme bağladığında sorun devam edip etmediğini kontrol edelim ?

    Sorun devam ediyor ,
    4 farklı splinter denedim ,

    Soru 2:Eğer sorun devam ediyorsa ADSL/DSL ya da Line(modem markasına göre değişiyor ismi) ışığını kontrol etmelisin bu da en kötü ihtimal bana göre çünkü ışık yanıp sönsede sönmesede sorunun TTNET ten kaynaklanma ihtimali çok yüksek.

    Büyük ihtimal

    Soru 3:Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir

    Büyük ihtimal bu da olabilir ,

    Soru 4:Gelen telefon hattına paralel çekilmesi ve daha sonra modeme verilmesi interneti çalıştırır ama çok sık sık hattan düşmesine neden olur

    telefon hattına Pararel çekilmedi hiç

    Not:
    Soru 2 ve soru 3 ten kaynaklanıyor ,büyük ihtimal ,
    bağlantı kopma durumunu son 1-2 aydır yaşıyorum daha ziyade,
    ondan öncesinde böyle bir durum pek fazla yaşamadım,
    normalde bağlantını gidip gelmesi problem değil lakin online oyunlarda çok can sıkıyor,

    Soru 3 ten kaynaklanan problemi çözmek için ne yapmalıyım ,
    telefon arıza bildirimi için https://ett.turktelekom.com.tr/etmh/ariza/ArizaSSMisafir.do?method=bildirimGiris
    buradan çözüme ulaştırabilirmiyim ,
    tam olarak ne yapmalıyım




  • Cagro merkezini arayip baglantiyi sorun eger saglamsa. Isletim sisteminden kaynaklaniyor olabilir modemi baska pcde deneyin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzakask

    Cagro merkezini arayip baglantiyi sorun eger saglamsa. Isletim sisteminden kaynaklaniyor olabilir modemi baska pcde deneyin

    bilgisayara format atmıştım ,
    Ondan sonra 3-4 gün hiç problem çıkarmadı,
    ama sonra gene başlamıştı ,
    işletim sisteminden oldugunu sanmıyorum,
    öle olsaydı çok önceden problem cıkartırdı bana
    ttnet ilk üye oldugumda ilk 5 ay hiç problem yaşamadım
    bu son 1-2 aydır böle
    tuhaf enteresan bi durum
    aşağı yukarı 7-8 saatir bağlantım hiç gitmedi ,
    ama hiç belli olmuyor ertesi gün 10 dak 5 dak bir gidebiliyor
    böle enterasan bir durum ,

    azatcan'ın dediği gibi
    Soru 3:Evinize gelen telefon şebekesinden(kutudan) gelen kablonun çok eski olması ve oksitlenmiş zarar görmüş olması, iletkenliği düşürmesine neden olur ayrıca ek ve yamalar bulunması kablonun yeniden değiştirilmesini gerektirebilir

    böyle bir problem olması daha mantıklı sanki
    çağrı merkezini aramaktada fayda var bir deneyelim




  • Telefon arıza bildiriminden önce TTNET Çağrı merkezine başvurman ya da iletisim@ttmail.com mail atman daha iyi olur gibime geliyor , eğerki zamanında ekip yönlendiremezlerse http://www.sikayetvar.com ve de http://www.sikayet.name/ adreslerine şikayetlerini yazdıktan sonra daha hızlı bir şekilde (hatta aynı gün içinde )müşteriyle ilgileniyorlar. En son iş olarak telefon arıza bildirimine başvurulması daha sağlıklı olur gibime geliyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.