30 Kasım günü Türk Telekomdan Superonline'a geçiş yaptım. İlk 3-4 gün her şey güzelken şu anda internetten bir şey indirmek ölüm gibi bir şey oldu. Zaten muhteşem! olan altyapımız ile birde superonline'ın kötü hizmeti birleşince Türk Telekomdan buraya geçiş yapan kendime kızmaktan başka bir şey yapamıyorum.
Maalesef müşteri işlerindeki hanımefendinin ardarda lafları sıralamasıyla taahhüt 2 yıllık oldu. Sözde sözleşme imzalamaya gelinince buna karar verebileceğimizi söyledi ama külliyen yalan.
Benim merak ettiğim herhangi bir ürün aldığımızda 14 günlük ücretsiz cayma hakkı bu internet servis sağlayıcılarında da geçerli mi? 8 mb'e kadar olan ama 400 kb ile indirme yapan bir internetten en az zararla nasıl kurtulabilirim? Turknet gibi firmalar ne kadar ücret karşılar taahhüt bozma konusunda.
Sizlerin yardımına ihtiyacım var yoksa bu superonline insanı çileden çıkartacak. anlamadığım noktalardan biri ise Türk Telekom ile aynı altyapıyı kullanarak nasıl rezalet bir hizmet verebiliyorlar?
Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Gerekirse BTK'ya da. Yeterki bu rezil firmalardan kurtulmanın bir yolu olsun.