Son 10 gündür benimde başıma bu tür sorunlar geldi, forumda bir çok kişinin de bu tür sorunları yaşadığını görünce kendi çözüm yollarımı aktarmak istedim
1: 192.168.2.1 (yada modem arayüzüne hangisiyle giriyorsanız) girdikten sonra araçlar kısmında fabrika ayarlarına dönebilirsin.
2: Fabrika ayarları çözüm olmadıysa yine araçlar kısmında yazılım güncellemesinden modeminize uygun en güncel sürümü yüklemelisiniz
3: Modeminize giden kablolarda bir aksaklık var mı diye kontrol edebilirsiniz, ve direk telefon kablosunu modeme bağlayıp girmeyi deneyebilirsiniz.
4: Yine modem arayüzünde en altta raporlar kısmında sistem raporlarındaki raporu gıgıllayarak bir çözüm bulabilirsiniz.
5: Küçük bir ihtimal olsada Antivirüs ve Güvenlik duvarı sorun yaratıyor olabilir devre dışı bırakıp deneyebilirsiniz
6: Bunların hiç biri olmadıysa(ki bende olmamıştı 2-3 gün geçtikten sonra düzelmişti) 444 0 375 i arayıp arıza kaydı bırakmalısınız,burdan mesaj yollayın onlar sizi arasın boşuna telefon parası ödemeyin
7: Eğer m.hizmetleri sorun bende değil sende derse 1 hafta kadar bekleyin eğer düzelmezse modemi ve kabloları değiştirmek kesin çözüm olacaktır.
444 0 375'in abonmanısın galiba bütün diyaloglarını ezberlemişsin Şaka bir yana eğer modem, kablo vs şeylerde problem olmadığı halde m. hizmetleri sorun çözmüyorsa sürekli aramakta fayda var. Zira en son internette problem varken modemim bozulunca 6 yıllık modemimi değiştirmiştim yine de problem düzelmemişti ve bunun üstüne sorunumu çözdürene kadar 2 gün defalarca arayıp ısrarcı şekilde sorun belirtmiştim anca düzelttiler. Kısacası, Kamu/Hizmet Sektöründe istediğinizi elde edene kadar ısrarcı olun.