Hocam tekrar merhabalar. Buna bir çözümünüz var mı? 100mbps kullanıyorum ama günde 3-4 sefer hız bu şekilde. Normalde wifi'de 60-80 arası veriyor. Daha önce de iletişim numarası istediniz herhangi bir geri dönüş sağlanmadı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (14. sayfa)
-
-
Herkese merhaba, İnternet Kutusu'na yeni geçtim. 250/30 olan paketi başvuru yaptım ancak hız testlerinde en fazla 95/25 hız almaktayım. 100 mbps üstü bir değer göremedim. Sayın @internetkutusu gerekli çözümleri uygularsanız sevinirim. Abone numaram: 8576057174. Birde bilgilerim sayfasında mailim yanlış girilmiş doğru mail adresimi DM'den iletiyorum.
-
Cumartesi öğlen saatlerinde giden internetim çok şükür hala yok, iDsl ışığı yanmasına rağmen, modem ip almıyor, telekom genel arıza deniliyor. Olduğum bina da başka isp ler çalışıyor sadece siz de sorun var, telekomun genel arızası sadece size.
-
Ben basvurumu iptal ettim. Daha da bu firmaya bulasmam. Firma once vdsl portu var diye satis yapti, vdsl olmasa bile adsl kesin var dediler. Bugun ben ariyorum adresinizde hic port yok deniyor.Aramasam haber veren de yok. Ne vdsl ne adsl portu yokmus. 1 haftamizi yedigimizle kaldik. Bosuna zaman kaybi. Kimseye tavsiye etmiyorum.
-
Sayfa 4 de bir kişi modeme gelen ethernet kablolarının 8 ininde çakılması gerektiğini belirtmiş. Eğer iss sorunu düzeltemezse jakları/kabloları kontrol etmenizde fayda var.
-
Cumartesiden itibaren İnterneti yok hala telekom genel arıza deniliyor. Geldiğimiz isp ye geri mi dönelim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam cevap için. İnşallah öyle bir saçmalık olmamıştır, eve gidince gelen kabloları kontrol ederim.
-
Cat 5 kablo takılı ise maximum 100 mbit alırsınız. Ya da ethernet bağlı olan makina da gigabit desteği yoksa da aynı şekilde. Kabloyu kontrol edin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ev içinde bağlantım 1 gigabit ancak wan kısmında ne gibi bir bağlantı var bilmiyorum. Eve gidince bakarım kablo uçlarının hepsi çakılı mı diye, değilse kendim çakarım rj45 pensem var.
-
Tekrar kontrol edin. Ya da evde varsa cat5e ya da cat6 kablo ile değiştirin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim daire 16. katta o kadar kablom yok hazırda
-
Router ile küçük çevirici arasında ki kabloyu kast etmiştim. Ya da modemle pc arasında ki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Daireye kadar fiber gelmiyor, bizde daireye ethernet kablosu geliyor, Tp-link Archer C5V model router ile odalara dağılıyor. Router pc arası 1 gbit dün ilk ona baktım. Ancak daireye gelen ethernet kablosu cat5 olabilir. Cat5e veya cat6 olsaydı zaten böyle bir sorun olmazdı.
-
Anladım şimdi. Bana direkt daireye kadar fiber geliyor. Gpon ile router a bağlanıyor. O zaman apartmana cat5 kablo dosenme ihtimali.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Daireniz 10+ yıllık değilse cat5 olacağını düşünmüyorum. Bizde de size benzer bir sistem vardı ve 1000mbps geçtiğimde 100de kalmıştı hızım. Dışarıdan gelen kablo cat6 idi ancak kablonun uçlarını 4 renk tel ile çakmışlar. Onların ucunu kesip 8 renkli çakınca 1000mbps alabilmiştim.
Sizin sisteminizde sorun kablo da olmayabilir. Routerınıza gelen Ethernet kablosunun diğer ucundaki cihazı bulun. O cihazın kılavuzuna bakın 100mbps portları varsa altyapınız ne yazık ki 100 üstü hızları desteklemez. Telekom’un oraya yeni cihaz takması gerekir 1000 portlu. Kılavuzuna ulaşamıyorsanız fotoğrafını da çekebilirsiniz cihazları tanıyan arkadaşlar var. Genelde 4/8 portlu ise 1000 destekliyor ama 16/24/32 portluların destekleme şansı daha az.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam cevabınız için teşekkürler. Umarım kablodadir sıkıntı tembellik edip 4 uçla çalmışlardir jacklari. Bizim bina 80 daire li gigabit port vardır ama kim bağlıdır ona bilemem gerçi bizim gibi meraklı yada isi gereği bilenler haricinde kimse bilmiyor yok fibermis yok gigabitmis. Internet kutusu sorurunuz cozuldu devam ediyorsa whatsappdan yazın diye bildirim birakmis online işlemlerden. Duzelmediyse gelir Telekom ekibi beni gigabit porta alır kullanmayanida benim 100 luk porta aktarır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İnternet kutusu na başvuru yaptım, "Türk Telekom portunuzu otomatik kilitlemiş, kendileri ile görüşüp detaylı bilgi almaniz gerekiyor" diye dönüş yaptılar. Türk Telekom da portta bir problem varsa basvuru yaptığınız kurum bizimle iletişime geçmeli diyor.
Şu anda Türk Telekom da altyapı yok diyor. Daha önce yıllarca bu adreste internet kullandım. Daha dün sorguladigimda altyapı vardı, başka internet sağlayıcıya başvuru yapınca birden altyapı yok oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s0ft -- 21 Eylül 2022; 15:12:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
İlgili birim tarafından başvurunuzun oluşturulması esnasında boş portunuz olmadığından kaynaklı olarak girişiniz yapılamamaktadır. Port durumları ile ilgili Telekom tarafı ile iletişime geçememekteyiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 21 Eylül 2022; 16:17:41 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Peeringiniz nasıl, Turk Telekom üzerinden mi, Turkcell Superonline üzerinden mi? Hangi firmadan?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X