< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 17 Ağustos 2022; 20:57:59 > |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
-
-
hayırlı olsun,
ilk aydan sonra ki beleş internet için kodu watsapp dan bildirmedim.
beleş internetimi isterim. internet kutusu konusunu açan arkadaşa yazılabilir.
o konuyu görüp geçmiştim.
-
Bir arkadaşım sıfırdan kurulum yaptıracak. Kurulum süreci nasıl işliyor? Bazı yerler sadece apartmana sinyal yollayıp gidiyor. Apartman içinden daireye kullanıcı yaptırmak zorunda kalıyor. Sizce süreç nasıl? -
Merhaba,
Ev içi ücretsiz kurulum hizmetimiz bulunmaktadır.
Bina içi ankastreden dairenize gelen lokal bağlantı yoksa bu kısımda saha keşfi sonrası ekstra ücretlendirme çıkabiliyor.
İlginiz için teşekkür ederiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 16 Ağustos 2022; 14:14:31 > -
P.Mden size bir adres atıyorum kontrol eder misiniz -
Merhaba wp hattına yazdım ancak geri dönüş sağlanmadı.. 2 gündür akşamları 22:30 civarında internet kesilip 10 dk sonra geri geliyor.. 75 mbps hız alıyordum, şimdi internet gelince 55 mbps e düşmüş ? Konu ile alakalı yardımlarınızı rica ediyorum.
-
Arkadaşlar, bu VDSL paketlerin başlangıç IP adresi pinglerinin bu kadar yüksek olması normal mi sizce?
-
Merhaba,
Detaylı inceleyebilmemiz için abone numaranızı iletir misiniz ? -
Şu fatura bildirim uyarılarını da rica etsek faturanın ödeme son gününde değil de 10-15 gün evvelinden SMS ile bildirmeniz mümkün olsa ne güzel olurdu...Hattı 41 lira için kestiniz haberim yok,online işlemlere girdim ödedim baktım başka borç yok,aradan 2 saat geçmedi SMS göndermişsiniz,31.-TL borç daha....E şunların hepsini bir kalemde yazsanız 10 gün önceden de sağlıklı bir şekilde borcumuzu ödesek ne olur yani....
İlk defa bir ISS hattım borçtan kesildi,benim hatam değil sisteminizin hatası....
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroll -- 17 Ağustos 2022; 9:25:1 > -
Merhaba,
Yaşamış olduğunuz sorundan ötürü özür dileriz.
Bu konudaki geliştirme çalışmalarımız devam etmektedir.
Sizler için daha iyi bir online işlem merkezi ve fatura takip sistemi kuruyoruz.
Teşekkürler -
Firmanın sunduğu hizmetten genel olarak memnunum. Son yaşanan sıkıntılar sonrası yapılan iyileştirmelerle ping süreleri düştü ve internet genel olarak daha stabil bir hal aldı. Benim için sorunu dürüstlükle kabul etmeleri ve çözebilmeleri bile yeterliyken bir de gelecek ay faturalarında indirim yaptılar. Türkiye'deki butik İSS'ler dışında birçok firmayı deneyimlemiş biri olarak böylesi pozitif bir tutum ve şeffaflıkla daha önce karşılaşmadığımı söyleyebilirim.
İnsanların firmalara yönelik internetteki yorumları genelde şikayet üzerine olur, memnun olan insanlar bunu paylaşma ihtiyacı duymaz fakat bir farklılık olsun diye geri bildirim sağlamak istedim. Sunduğunuz kaliteli hizmetten ve samimi yaklaşımınızdan ötürü teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
-
Her geçen gün hizmet kalitemizi arttırmak için çalışıyoruz.
Değerli yorumlarınız ve destekleriniz için çok teşekkür ederiz :) -
Şu anda internet kutusu olarak hangi bankalardan talimatlı ödeme alabiliyorsunuz acaba?
-
Merhaba fiyat 100tl fiber olduğu için +10 tl daha mi eklenıyor -
Hocam dün WhatsApp tan belgeleri gönderdim ne zaman gelir bağlarlar modemi?
-
Evet hocam
-
-
Merhaba,
Şuan aktif arıza kaydınız mevcut sonuçlanması ardından bilgi vereceğiz.
Teşekkürler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 17 Ağustos 2022; 13:24:23 > -
Ben 250 mbps lik pakete geçtim ama yaptığım hız testlerinde kablolu 90 ı geçmiyor. Arıza kaydı artırmıştım bugün telekomdan arkadaşlar geldi güncelleme v.s. gereken herseyi yaptılar ama hız yine de 90'ı geçmedi. Bizde ve modemde sıkıntı yok hattınızda kısıtlama olabilir, onu da hizmet aldığınız firma ile görüşün dediler. Böyle devam ederse yine değiştireceğiz herhalde firmayı. -
Merhaba,
Hat durumunuzu inceleyebilmemiz için pm üzerinden abone bilgilerinizi iletir misiniz?
BİRDE ÇOK GÜZEL İNTERNET VERİYORLARMIŞ GİBİ UTANMADAN ZAM YAPIYORLAR.
|
Evet arkadaşlar kuyuya bir taş daha atıyorum, biraz önce savcılığa suç duyurusunda bulundum. 5 dakikada hallettiler ve tekrar yazılmasında da destek oldular. Sizler de 5-10 dakikanızı ayırarak hakkınızı arayabilirsiniz. Gerekli belgeler; şikayet dilekçesi (2 adet) kimlik fotokopisi deliller (fatura iletmediklerine ve para talep ettiklerine dair konuşma kayıtları, sistem üzerinden ekran görüntüleri) --------------------- Talep eden arkadaşlara özelden dilekçe için destek olacağım. Zaten sizin yazdığınızı orada sesli okuyorlar, görevli onları uygun formatta yazıyor ve sizden teyit alıyorlar. Bu sebepten aman aman bilgi detayı yazmak yerine durumu yazmak yeterli olacaktır. |
Hocam 1 saat önce firmadan birisi arayıp, faturayı ödemem gerektiğini yoksa mahkemeye vereceklerini söyledi. Sözleşmede yok, tahahhütsüz kullanıyorum nasıl talep edebilirsiniz dedim ederiz ödeyeceksiniz dediler. Üzerine karakola gittim, durumu anlattığımda karakola şikayet etmek yerine direkt savcılığa gidebilirsiniz işlem hızlandırır dedi. Tabiki karakolda alabilirmiş ama süreç daha yavaş olur dedi. Usulsüz fatura olarak geçmekteymiş, karşılığı yoksa bunu düzenleyemezler burada gerekli savunmayı THH talep edecek ve bir işlem yapar dedi. Bir şikayet dilekçesi hazırlıyorum, sonrasında savcılığa gidip direkt savcılığa şikayet edeceğim. Daha önce THH ve Cimer şikayetim olduğu için onun bilgilerini de ekleyeceğim. Dilekçeyi sizlerle de paylaşırım, bu firmadan mağdur olan herkesin savcılığa başvuru yapmasını öneririm. Bunlara sessiz kaldıkça tepemize çıkıyorlar. |
Rica ederim, şükür daha fazla uzamadan işiniz çözüme kavuştu. Demek ki sandığım kadar nadir bir uygulama olmayabilir. Evlere ftth kurulum yapan TT personelleri 100 yıl 100 mbps üstü paket olmaz diye düşünmüşler herhalde :) 1dk fazladan uğraşmamak için 8 renk çakmamak nedir yahu :D
|
2 sene önce firmanın ilk sahibinin olduğu zamanlar kullanıyordum internet kutusunu.1 sene kadar kullanmıştım ilk 8 ay gece-gündüz , yoğun saatler , maç saatleri vs dahil hiçbir şekilde donmaz, hızda düşüş , pingde yükselme filan olmuyordu.En ufak sorunda hızlı müşteri temsilcileri vardı whatsapta hemen hallediyordu.Daha sonra ne olduysa firmaya veya yöneticisine birileri gıcık kaptı çünkü fiyatına göre tr nin en hızlı büyüyen iss si olmuştu o dönem 100 mbiti 80-90 liraya kullanıyordum ynlış hatırlamıyorsam.Hele birde referans sistemi vardı getirdiğin adam kadar beleş ay kullanıyorsun.1 sene beleş kullanan adamları biliyorum.Herneyse birileri bu firmaya gıcık kaptı ve her akşam 7 den sonda ddos saldırısı yapmaya başladılar , firma şeffaftı ve telegram hesabından firma yöneticisi ddos saldırılarının görüntüsünü ve videosunu atıyordu...Adamlar küçük firma olmasına rağmen ddos korumasına o dönem onbinlerce lira verdiler ama yetmedi...Amaç müşterileri kaçırmaktı ve başarılıda oldular maç akşamı ddos saldırısı nedeniyle maç izleyemeyen fanatikler vs yada normal nete giremeyen kişiler hemen başka iss geçtiler.Ben 3-4 ay daha sabrettim ve firma yöneticiside bezmiş olacakki firmayı bir başkasına devir etti.Gelen yeni ekip kaliteyi azaltıp zamları bastı ...Keyfi zam yaptı demiyorum çünkü tt zam yapmıştı mecbur bu adamlarda zam yaptı...Bende başka bir iss ye geçmiştim....Heyy gidi internet kutusu şimdi bu hallerde olman üzücü
|
|
16 Eylüş tarihinde firmaya telefonla, whatsapp hattı ile ve e-posta yoluyla aboneliğimin iptal edilmesini istediğimi ilettim. Yönetmeliğe göre faturalandırılmamın cihazların iadesinden bağımsız olarak 24 saat içinde durdurulması gerekiyordu.
30 Eylül tarihine kadar zaten ödediğim (ön ödemeli sistem) interneti kullandım. 1 Ekim tarihinde de fiber cihazlarını kutulayıp taraflarına kargoladım. Bugün yolladığım kargom ellerine ulaştı. Ama yarım saat önce bana yeni dönem faturası gönderdiler. Demek ki yönetmeliğe aykırı davranarak benim faturalandırılmamı durdurmamışlar. Bu faturayı iptal etmeleri için tekrar mail attım. Eğer yine yönetmeliğe aykırı bir yanıt verirlerse yönetmeliğin 23. Maddesine aykırı davrandıkları için yönetmeliğin 25. Maddesine göre para cezası verilmesi için BTK'ya başvuracağım. Sonucu burada da paylaşırım. İlgili yönetmeliği buraya bırakıyorum: www.mevzuat.gov.tr Mevzuat Bilgi Sistemi https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=24039&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5 |
Anlaşıldı sizden bir an önce kaçmak gerek
|
İnternet Kutusu…
Ne gevşek bir yönetim tarzınız var. Ayıptır, olacak iş mi bu talebiniz. Dayanağınız nedir? Düpedüz haksızlık bu 390 TL’lik isteğiniz. Tefecimisiniz siz? İnsanlar parayı ağaçtan mı topluyor sanıyorsunuz? Kendinize gelin ve bu saçmalığı sonlandırın derhal. İlk zamanlarda sergilediğiniz yaklaşımla/tavırla, şu an arasında dağlar kadar fark var. Son olarak, varsa bir delikanlı yöneticiniz, bu çağrımıza yanıt versin bir zahmet ve bu konuyu çözsün. İnsanlar mağdur edilmesin. |
Benzer içerikler
- internet hizmet numarası öğrenme
- netspeed modem kurulumu
- 16 mbps internet hızı nasıl
- superbox alternatif
- gıbırnet hizmet numarası öğrenme
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- vodafone ev interneti tarifeleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X