Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (60. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.202
Cevap
24
Favori
51.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Serhat5757 S kullanıcısına yanıt
    Memnunmusun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internet kutusu bendi kullandım 3 ay dolunca şoknet geçtim .geçerken zorluk çıkarıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OmerTrh O kullanıcısına yanıt

    İnterneti kapatmak istiyorum ancak bu lanet olası firmanın müşteri hizmetlerine bir türlü ulaşamıyorum nasıl bir yol izlemem lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fkoc38 F kullanıcısına yanıt

    Hattınızı taşımak istiyorsanız geçiş yapacağınız firmaya başvurun süreci başlatın, 1 gün sonra internet kutusuna hem watsap üzerinden , hem de online işlemler den durumu izah edin ve geçiş için onay beklediğinizi yazın . Ara ara da aramaya devam edin. Sıkıntılı firma. Bana da geçiş sonrası 390 tl yansıttılar hakem heyetine başvurdum sonuç bekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: boras06

    Hattınızı taşımak istiyorsanız geçiş yapacağınız firmaya başvurun süreci başlatın, 1 gün sonra internet kutusuna hem watsap üzerinden , hem de online işlemler den durumu izah edin ve geçiş için onay beklediğinizi yazın . Ara ara da aramaya devam edin. Sıkıntılı firma. Bana da geçiş sonrası 390 tl yansıttılar hakem heyetine başvurdum sonuç bekliyorum.

    Geçiş değil direkt kapatmak istiyorum ama ulaşılamıyor. WhatsApp uzerinden de işlem yapmıyorlar sesli onay alınması gerekmiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fkoc38 F kullanıcısına yanıt

    Ben mail atmıştım, whatsapp üzerinden yazmıştım, bir de telefondan arayıp söylemiştim.

  • Hepsiburada ya giriş yapılıyor hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit_dark kullanıcısına yanıt

    hayret nasıl becerdiler :) Ağustostan beri açmıyordu. Banka işlemleri de sıkıntılı onay vermiyordu güvensiz diyordu.

  • Bir şey becerdikleri yok bu seferde tv plus açılmıyor. Verdikleri ip bulgaristan ipsi uygulama bulunduğunuz bölgede yok uyarısı verip açmıyor. Destekten sürekli mesaj atıyorum ama çözmüyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Comnet müşterisiydim 1 haftadır internetim yok, yaşadığım yerde bu firma kendi altyapısından da hizmet veriyormuş. Aradım bilgilerimi ilettim 1 saat içerisinde geçişim onaylandı arayıp bir onay aldılar hizmetim aktif oldu.

  • teodoro1 kullanıcısına yanıt

    Şimdiden geçmiş olsun..

  • Serhat5757 S kullanıcısına yanıt

    Ben banka sıkıntısı yaşamadım ancak bendede hepsiburada sorunu vardı şuan sorunu çözmüşler

    Birde ben 100 mbps download 20 mbps upload olan paketi kullanıyorum hız testinde 112 mbps download 23 mbps upload alıyorum :)

  • teodoro1 kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 2 sene kullandığım ve fiyat cazibesini de yitirince diğer hattımı comnete taşımıştım ben de sene başında. Benden sonra ayrılmak isteyenlere 300 tl civarı iptal için para talep etmişlerdi. Eski İnternet kutusu yok artık. Geçen sene el değiştirdi. Umarım sorunsuz kullanırsınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Son birkaç saattir internet yok, yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otto_Skorzeny kullanıcısına yanıt

    Buraya bakan firma yetkilisi yok, whatsapp hattından yazın.

  • neman N kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Daha önce burada ilgilenen bir arkadaş vardı. Artık o da mı yok 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otto_Skorzeny kullanıcısına yanıt
    Yukarıda yazdığım gibi firma el değiştirdi. Eskiden internet kutusu yetkilisi mesaj atardı. Artık kimse yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DasheriM kullanıcısına yanıt

    Hem Whatsapp'dan hem de uygulama üzerinden mesaj attım ve hala cevap vermedi yetkililer. Bu firmada durmak gerçekten gereksiz olmuş demek ki 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otto_Skorzeny kullanıcısına yanıt

    Mesai dışında pek cevap alamazsınız, memur gibi çalışıp sanırım hafta sonu da tatil yapıyorlar pazartesi günü sabah cevap gelir.

  • Bu firmadan yine telekom altyapısını kullanan migros nete geçiş yaptım fakat günlerce beklettikten sonra whatsapp dan yazınca bugün geçiş oldu ancak 1800 küsür fatura çıkardılar .taahhüt yok ödenmemiş fatura yok bu neyin faturası anlamadım. Fatura detayına bakınca modem cezası var? Mülkiyeti turk telekomun değil mi bu modemin.
    Sonunda teknik aksaklık olmuş deyip duzelttiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi universty3 -- 29 Aralık 2024; 3:59:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.