Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • interalia İ kullanıcısına yanıt
    Ne zaman çıkmıştınız?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Profesyonel Okur kullanıcısına yanıt
    Şubatta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün anneanneme ait hattı da Comnet e taşıdım. 390 tl sahte faturayı kesmişler. Ödeyip mi hakem heyetine vermeli yoksa ödemeden mi ne yapmak gerek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boras06 kullanıcısına yanıt

    Nasıl taşıdınız bana bir türlü onay vermiyor internet kutusu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fkoc38 F kullanıcısına yanıt

    Online işlemlerden, whatsappdan yazılı olarak yazdım üzerine 2 kez de müşteri hizmetleri ile görüştüm. Bu şekilde ancak onay alabildim. Bir aboneliğimiz daha var onu da taşıyacağım. 1 haftada 4 aboneliğimizi taşımış olacağız.

  • Kardeşim siz adam mı koparıyorsunuz rehin mi alıyorsunuz?
    Üç gün geçti taşımaya onay verdik dediniz işten geldim hala taşıma yok ne ayaksınız siz ?

    Elimizi verdik kolumuzu çıkartamıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Violet Evergarden kullanıcısına yanıt

    gerçekten onay verdilerse, yeni firmanızı dürtün.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    Bunlar onay verdik diyotr, netgsm ona bkleniyor diyor. Zor'dan anlıyor bu internet kutusu

  • Edevlete giremiyorum, hepsiburadaya hiç ulaşılmıyor ve gateio do beni ingilterede algılayıp TR sayfasını açmıyor. Müşteri hizmetleri aylardır başından salıyor sonuç alamıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SaWYeR53 kullanıcısına yanıt

    Bende de aynı şekilde bazı sitelere giremiyorum Hepsiburada, Trendyol..

    İss değiştireceğim için MH hizmetlerine yazmadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cagataytr C kullanıcısına yanıt
    Ben yazdım ama sonuç alamadım malesef.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internet kutusunda sahada teknik ekip var mı? misal türknet'te herhangi bir arıza bildiriminde bulununca telekom ekibi hemen geliyordu. internet kutusunda böyle bir anlaşma yok galiba turk telekomla. adamlara 2 aydır bağlantım sürekli kopuyor diyorum. wp'den yazdım, tel ile aradım, online işlemlerde arıza bildirimi verdim ama boş herhangi bir şey yok. kalıp cevaplar verip oyalıyorlar. az kaldı galiba taşıyacağım ya telekoma ya türknete en azından arıza olunca bi muhattap buluruz.

  • scatman_35 kullanıcısına yanıt

    ik'nın kendi ekibi filan yok. turknet'te sıfırdan abonelikte kurulum için tt'nin etiketlediği kabloyu daireye gelen kabloyla birleştiren ekipleri var. gigafiber içinse kendi ekipleri haliyle var. ikisi içinde ücret 600 TL.


    ayrıca tt ile anlaşmaları var bunlar kademe kademe, arıza bildirimlerinde herhangi bir ücret yansıtmıyorlar, ama comnet curtnet gibi bazıları tt'nin bakmadan etmeden abonenin üzerine attığı sorunlarda faturaya + bedel yansıtanlar var.

  • İnternet Kutusu vedalaşma vakti geldi.. Hepsiburada başta olmak üzere birçok siteye giremiyorum. Banka ödemelerini yaptırmıyor mecburen telefonun internetiyle yapıyorum. 1,5 aydır düzeltemediler. Birde üstüne zam yapıp 360 TL yaptılar.. Güle güle İ.K.

  • internet kutusu denen firmadan başka operatöre geçişte tamamen uydurma 390 tl kitliyor, hazırlıklı olun..

  • MUTAF kullanıcısına yanıt

    Sözleşmede yeri yok. Yapamaz. Yapsa da ödemem zaten.

  • MUTAF kullanıcısına yanıt

    Bugün başka bir firmaya geçiş başvurusu yaptım, bakalım banada 390 TL fatura çıkartacaklar mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cagataytr C kullanıcısına yanıt

    Ben parasını ödememe rağmen iki hat için toplam 400 küsür lük fatura çıkarmış ayrıca sürekli aramazsanız taşımaya onay vermiyorlar çok ahlaksız bir firma, diyorlar ki bu ay ki kullanımınıza istinaden bu fatura çıktı birini 10 gün birini 16 gün kullandım aylığı 349.99₺ olan bir hizmet 10-15 günde nasıl bu rakamlar olur diyorum cevap vermiyorlar ayrıca başta da söylediğim gibi 2 sene üst üstte peşin ödeme yapmıştım ve bu ayın 22’sine kadar borcum yoktu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Violet Evergarden kullanıcısına yanıt

    Bende de 2 hafta sürdü onay vermeleri ama onay geldikten bir saat sonra geçiş tamamlandı. Ben de netgsm'e geçiş yaptım. Onay vermemiş olabilirler.

  • Tüketici hakem heyeti kararını yolladım kestikleri faturayı iptal etmişler sonunda ben kurtuldum darısı sizlere artık..

  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.