Ödemeden mi tüketici hakem heyetine başvurdunuz? |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (59. sayfa)
-
-
evet ödemedim faturayı her ay mesaj attılar icraya vercez ödeyin diye. tüketici hakem heyetinin kararı 6 ayı buldu
-
Tamam teşekkürler 🙏
-
Bugün geçiş yapıldı, 251 TL fatura çıktı ve ödedim ( kullandığım 19 günlük fatura sanırım )
Şu anlık ekstra yansıyan bir ücret yok
-
Çıkmaz inşallah 👍
-
Geçişe onay vermeleri için nasıl bir yol izlediniz
-
quote:
Orijinalden alıntı: fkoc38Geçişe onay vermeleri için nasıl bir yol izlediniz
Fixnet ten e-devlet onayını yaptımı söyledim sistemde göründüğünü ve firmaya bilgi verildiğini söylediler
Ertesi gün son durumu öğrenmek için aradım gecisimin internetkutusunun onaylamadigini söylediler bende firmayı telefon ile arayıp onaylamalarini söyledim SMS ile onaylandığı bilgisi geldi ve fixtene bilgisini verdim hemen geçişim yapıldı.arkadaslarin söylediği gibi geçişi yapmıyorlar aramanız gerekiyor.
-
İnternet kutusundan uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Kesinlikle başka operatöre geçmenize izin vermiyorlar. -
Bugün farklı operatöre geçiş talebi oluşturdum. İnternet kutusu geçişten önce kaç gün kullanım yapıldıysa kısmi fatura çıkar diyor. Ben ödemeli çalıştıklarını hatırlıyorum, bilgisi olan var mı bununla ilgili?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whole Lotta Rosie -- 23 Eylül 2024; 11:58:2 > -
poyraznete geçmiştim onlarda bugun mesaj attı 2 gün içinde hizmetiniz sona erecek başka servis sağlayıcıya geçin diyorlar faturayıda yeni yatırmıştım müşteri hizmetlerine ulaşılmıyor whatsaaptan cevap vermiyorlar
-
Evet ön ödemeli çalışıyorlar ve haksız yere fatura çıkarıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 24 Eylül 2024; 21:38:26 > -
Ön ödemeliler. Yani siz fatura ödeyip gününü tamamlamadıysanız sizin alacağınız var..
-
16 Eylüş tarihinde firmaya telefonla, whatsapp hattı ile ve e-posta yoluyla aboneliğimin iptal edilmesini istediğimi ilettim. Yönetmeliğe göre faturalandırılmamın cihazların iadesinden bağımsız olarak 24 saat içinde durdurulması gerekiyordu.
30 Eylül tarihine kadar zaten ödediğim (ön ödemeli sistem) interneti kullandım. 1 Ekim tarihinde de fiber cihazlarını kutulayıp taraflarına kargoladım. Bugün yolladığım kargom ellerine ulaştı. Ama yarım saat önce bana yeni dönem faturası gönderdiler. Demek ki yönetmeliğe aykırı davranarak benim faturalandırılmamı durdurmamışlar.
Bu faturayı iptal etmeleri için tekrar mail attım. Eğer yine yönetmeliğe aykırı bir yanıt verirlerse yönetmeliğin 23. Maddesine aykırı davrandıkları için yönetmeliğin 25. Maddesine göre para cezası verilmesi için BTK'ya başvuracağım. Sonucu burada da paylaşırım.
İlgili yönetmeliği buraya bırakıyorum:www.mevzuat.gov.trMevzuat Bilgi Sistemihttps://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=24039&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OmerTrh -- 2 Ekim 2024; 13:13:31 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: OmerTrh
16 Eylüş tarihinde firmaya telefonla, whatsapp hattı ile ve e-posta yoluyla aboneliğimin iptal edilmesini istediğimi ilettim. Yönetmeliğe göre faturalandırılmamın cihazların iadesinden bağımsız olarak 24 saat içinde durdurulması gerekiyordu.
30 Eylül tarihine kadar zaten ödediğim (ön ödemeli sistem) interneti kullandım. 1 Ekim tarihinde de fiber cihazlarını kutulayıp taraflarına kargoladım. Bugün yolladığım kargom ellerine ulaştı. Ama yarım saat önce bana yeni dönem faturası gönderdiler. Demek ki yönetmeliğe aykırı davranarak benim faturalandırılmamı durdurmamışlar.
Bu faturayı iptal etmeleri için tekrar mail attım. Eğer yine yönetmeliğe aykırı bir yanıt verirlerse yönetmeliğin 23. Maddesine aykırı davrandıkları için yönetmeliğin 25. Maddesine göre para cezası verilmesi için BTK'ya başvuracağım. Sonucu burada da paylaşırım.
İlgili yönetmeliği buraya bırakıyorum:www.mevzuat.gov.trMevzuat Bilgi Sistemihttps://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=24039&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5Firma tarafından arandım, hem abonelik hem yeni oluşturdukları fatura iptal edildi. Yeni ayda kullanım sağladıysanız kısmi fatura çıkacak dediler ama kullanım sağlamadığım için hiçbir fatura çıkmadı.
-
teknik destekleri rezalet 5 gündür internetim yok ve asla aksiyon almıyorlar. sürekli kayıt açtık, aciliyet bildirdik diyip oyalıyorlar.
-
Değiştir kurtul. Ayın 10unda Gigaspeed'e geçiş yaptım memnunum. Hem fiyatı daha uygun hem de banka ödemelerimi sorunsuz yapıp hepsiburada'ya girebiliyorum artık. E-devletten geçişim yarım saati geçmedi. İnternet kutusu çok bozdu.
-
Dün akşamdan beri internetim yok. Modem ışıkları yanıyor. İlgilenir misiniz lütfen? -
Ne lanet firmaymış. Geçişe onay vermeyip reddediyorlar. Bu onay meselesi neden var ki? Mobil hattımızı taşırken böyle bir saçmalık yok. Nereye şikayet ediyoruz? Savcıya başvuracağım yarın -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 30 Ekim 2024; 17:23:0 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X