Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni abonelik taşıma değil kaç günde hizmet verilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yeni abonelik sürecinde çözüm süremiz 7 iş günüdür.

    Teşekkür ederiz.
  • Şimdi bana online kullanıcı adı ve şifresi geldi bu modem giriş bilgileri değil doğrumu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Gelen sms modem giriş bilgileri ve online işlem merkezi şifresidir, ancak kurulum süreciniz hala aktif olarak saha ekiplerinde bekliyor.
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    abone numaram : 8576066210


    modemi 3 kere acıp kapattım. internet var gözüküyor ama internete girmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdem_61500 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kontrol sağlıyoruz.
    ….

    Sorununuz devam ediyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 17 Ağustos 2022; 20:25:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Merhaba yaşadığım sorun düzelmiş benziyor, fakat 99 mbps e kadar alabileceğim hız var, 79 mbps e sabitlenmiş. 100 mbps almak istiyorum, o sınırı kaldırabilir misiniz ? Size dm atmıştım.



    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
  • Pazartesi öğlen internetim açıldı . 250 MB e geçtim ama 3 gündür 100 MB hız alıyorum. Arıza kaydı oluşturdum. Telekomdan kaynaklı dediler . Telekomdan aradılar bugün bizden kaynaklı birşey yoktur hizmet sağlayıcı şirkette size 100 MB tanımlı görünüyor yoksa 1000 MB e kadar hız alabilirsiniz hattınızda dedi telekomun teknik personeli. WhatsApp hattına bildirdim inceleme yapayım dedi resetledi hattı . Upload 8 den 30 çıktı ama donwload hala 100 . Bu arada bu hat resetlemesini baştan neden yapmadılar bilemiyorum. Bizlik değil Telekom tarafında bir sorun var dediler . Geriye arıza kaydı açıyoruz dediler bekliyorum bakalım . Hizmet ve ping olarak sıkıntı yaşamadım ama hız durumu can sıkıyor .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine kesintiler var, sayfalar açılmıyor. Bu sıkıntılı durum daha ne kadar devam edecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahtiyaraziz kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Genel bir problem bulunmamaktadır, sorunu anlayıp sizlere yardımcı olabilmemiz için lütfen abone numaranızı mesajlarınıza ekleyiniz.

    Teşekkür ederiz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bendede kesinti var su an.
    edit: adguard dns çökmüş ik kaynaklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 17 Ağustos 2022; 20:29:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nier kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Konuyla ilgili birime talebinizi ilettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • shunter kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu konuda süreci takip ediyoruz port hızınız ve ayarlar bizim tarafımızda sorunsuz gözüküyor. Telekom tarafına yeniden kayıt oluşturuldu dönüşlerine istinaden bilgilendirme yapacağız.

    Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Telekom personeli ısrarla kendileri kaynaklı bir sorun olmadığını söylüyor hocam . Anlam veremiyorum arada kaldım .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • shunter kullanıcısına yanıt
    Bize de dönüşleri bu şekilde olmuş itirazımızı yaptık detaylı inceleme istedik.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Hadi hayırlısı bakalım hocam . Açıkça telekoma güvenemiyorum ama konuşan personel çok net konuşunca . İnşaallah çok sürmeden hallolur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba @internetkutusu pazartesi günü geçiş için başvuru yaptım. Geçişim ne zaman sağlanır. Çok yavaş ilerliyor :)




    Kayseri Kocasinan Osmangazi mah. 4400 sk. Esila Apt. No: 11/9

  • xsabitx kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle aramıza hoş geldiniz :)

    Geçiş işlemlerinde süreci maalesef verici işletmeci belirlemektedir.

    Süreci bizlerinde takip edebilmesi için abone numaranızı iletebilir misiniz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hizmet numaram: 1794069109 turknet

    @internetkutusu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsabitx -- 17 Ağustos 2022; 22:15:13 >
  • xsabitx kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Geçişiniz sağlanmış, sesli onayınıza istinaden hattınız açılacaktır.

    Aramıza hoş geldiniz :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.