Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dogukan_Deniz kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlamayın beni söyleceklerim için, 1 saat önce bile olsa alt yapıda ki kablodan kaynaklanabilir, ne zaman bozulacağı kopacağı belli olmaz, he bende sevmiyorum o alt yapınızda problem olabilir lafını tamamen katılıyorum size bu konuda, ama arızanın ne zaman çıkacağı belli olmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • loremipsum L kullanıcısına yanıt
    İmza sirküleri size ait değilse firma bunu bilemez yine başka birinin adına hat açtırıyor olabilirsiniz ıslak imza ıslak imzadır hocam. Kalem ile atılır. Bunu talep etmek abes ile iştigaldir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • loremipsum L kullanıcısına yanıt
    Islak imza atılır, atılan imzanın size ait olduğunu bahsettiğiniz imza sirküleri ile ispatlarsınız. Ben böyle biliyorum, imza sirkülerimi al demek bir işe yaramaz bildiğim kadarıyla.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hız sorunum hala devam ediyor hem buradan yazdım hem çağrı merkezinden kayıt açtım henüz geri dönüş alamadım.

    Abone No: 8576082888


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
  • Merhaba.Yaklaşık 3 hafta oldu galiba internet kutusuna geçeli. Anlık kopmalar yaşıyorum kablolu veya kablosuz bağlantı fark etmeksizin yaşadığım kopmalar. Akşam saatlerinde pc başındayım ve her 3 5 dk bir cok kısa süreli internet gidiyor ağ yok şeklinde. Modem ve kablo aylardır sabit şekilde diğer operatörlerde böyle bir sorun yoktu. Yardımcı olur musunuz?

    Abone no : 8576072910


    @internetkutusu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boras06 -- 14 Eylül 2022; 23:23:51 >
  • Merhaba,

    Kontrolleriniz sağlandığı zaman altyapı hızınız ve ankastrenize oturan hız değerleri sizler ile ekte paylaşılmıştır. Hattınız üzerinde bir problem görüntülenmemektedir. Sizler ile iletişime geçebilmemiz için uygun olduğunuz saati bizler ile paylaşmanızı rica ederiz.

    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 15 Eylül 2022; 10:11:3 >




  • Merhaba,

    Telekom tarafında genel bir arızanız olduğu görüntülenmektedir. Arıza sürecinin bitiş tarihi tarafınıza belirtilmiştir fakat bu tip arıza durumlarında süreç uzayabilmektedir.

    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
  • Türk telekomdan size taşınmaya karar verdim ancak benim fiber internet içinde telefon hizmetide geliyor her ne kadar kullanmasamda. Size geçtiğimde oda mı taşımaya dahil oluyor. Telekomla hiç alakam kalmamasını istiyorum bu mümkün olacak mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Yalın internet hizmeti vermiş olduğumuzdan dolayı sabit hattınız ile ilişkilendirilmiş bir internet hizmetinin taşıma işlemi gerçekleştirilememektedir. Mevcut operatörünüz ile iletişime geçerek sabit hattınızı yalın internet hizmetine geçirmek istediğinizi belirtebilir ya da tarafımıza yeni internet başvurusu yaparak mevcut hattınızın iptalini sağlayabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Whatsapp destek hattindan durumu bildirdiğimde yapilan dönüş aşağıdadır, umarim bir sonraki faturada sorun yaşamayiz, bu kadar sorun üzerine bir de bu eklenirse vedalaşma vakti gelir,

    "Sistem tarafından indirimli fatura yansıtılmış olduğundan dolayı referansınız alınmamıştır. Talebiniz doğrultusunda referans kodunuzdan yararlandırılabilirsiniz. Dilerseniz ise bu ay indirimli faturanızı ödeyerek gelecek ay referans kodunuz ile faturanızın düşümünü sağlayabilirsiniz."


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • can1742 C kullanıcısına yanıt

    Hocam bu testi kablosuz olarak mı yaptınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlantısı giden tek ben miyim? İstanbul Ümraniye, Dsl var internet yok.

    Edit: 30 dk sonra bağlantı geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UML -- 17 Eylül 2022; 0:32:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    Merhaba,




    Daha önceki ıssde sorunsuz 60 mb alıyordum internet kutusuna geçince kabloda sıkıntı olduğunu söylediler. Kontrol ettirdim yinede ama sorun çıkmadı. Modem sıfırlandı, port resetlendi ancak halen internet hızım artmadı. Modeme gelen zaten belli 70mb ama bana 24 tanımlı. Paketim 100 mb. Mh sorun çözemedi yardımcı olur musunuz?


    Abone no:8576034980





  • Merhaba,

    Kontrol sağlandığında hat değerleriniz aşağıdaki gibidir. Sorununuz modem kaynaklı olabilir. Farklı bir modem ile kontrol sağlayabilir misiniz?


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar istanbuldan,


    abone no: 8576090862


    Nerdeyse her gün akşam saatlerinden başlayıp sabaha kadar süren ve bazen birkaç gün devam eden ping sorununa ne zaman çözüm bulabiliriz acaba?

  • daquied kullanıcısına yanıt

    Zaten atilan islak imza, ha sirkuden imzayi foto cekip pdfe eklemisim ha bos kagida islak imza atip imza kismini foto cekip pdfe eklemisim ha pdfi cikti alip imzalayip foto cekmisim, hepsi ayni sey. Son cikti yani firmaya ulasan ilk belge hep sanal olacak, bunda sorun yapti o mh arkadas. Ancak sonra duzeltip kabul ettiler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 18 Eylül 2022; 9:46:50 >
  • Hattin eve baglanmasi kac gun suruyor. Sitelerinde 3 is gunu yazmasina ragmen benim hattim halen baglanmadi. Aradigimda 7 is gunune kadar uzayabilecegini belirttiler. Ama sitede bu belirtilmemis. Sizlerde de durumlar bu sekilde mi oldu?

  • loremipsum L kullanıcısına yanıt
    Şöyle söyliyim o zaman sizin yaptığınızın aynısını onlarda yapabilir imzanız var nasıl olsa, imzanızı attığınız herkes yapabilir. PTT imza alıyor teslimataa onlarda yapabilir mesela, burada bir sorun görmeniz gerekiyor bana kalırsa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt

    Kimligimi ibraz edebiliyorsa yapabilir. Zaten bunlardan cekincesi varsa kurumun online basvuru almaz, kargo ile basvuru alir gecer.

  • Pazar günü çağrı merkezi kaçta açılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.