< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (11. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bankalar otomatik ödemeyi son ödeme gününün sonuna doğru yapıyor. Siz son ödeme günü gelince o günün bitmesini beklemeden interneti kesiyorsunuz. Bankaya 1 gün önce öde diye talimat veremiyoruz, sizin sisteminizde o gün (dahil) ödenmediyse eğer ondan sonra yapmalısınız ne yapıyorsanız.
Az önce ben de yaşadım aynı durumu. Son ödeme bugün, banka bugün ödemeyi yapacak fakat internetim kesilmiş. Neyse ki müşteri hizmetleri halletti durumu ama her ay aynı şeyi mi yaşayacağız?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fatura son günü ödenmedi diye direk kesilmemeli diğer kuruluşlar gibi 5 10 15 gün 1 ay süre tanınmalı, faizi işletilmeli gerekirse diğer kuruluşlar gibi, su elk vs. Ayrıca otomatik ödeme olupta kesilmesi tamamen ironi olmuş bari 2 gün süre tanıyın sistem otomatik ödemeyi bile çekmeden hat kapatılır mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Genellikle bu tarz sistem hataları maalesef ilk ay sonunda oluyor sorunun farkındayız hemen düzeltiyoruz, yaşanmaması adına da gerekli geliştirmeleri yapacağız.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sorunla ilgileniyor olmanıza sevindim fakat bu durumla 3. Ay faturamda karşılaştığımı da belirtmek isterim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu an sinyalim komple gitti. :(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peşin olarak 2-3 aylık ödeme seçeneği var mı peki ? Böyle faturanın çıktığı günü pusuda bekleyip, internet kesilmesin diye her ay alarm mi kuracağız ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba dün akşam ve bu sabah saatlerinde sanıyorum bazı kesintiler oldu, şuan bağlantı problemi yok ama bir süredir aldığım hız anlamında problem olduğunu düşünüyorum, bağlantım yapıldığında ilk haftalarda böyle değildi. 250/30 mbps paketi kullanıyorum ancak genelde aldığım download hızı 180 civarlarında. Rica edersem kontrol edip arıza kaydı açabilir misiniz? Abone numaram:8576086282
-
Merhaba,
6 aylık periyotlar ile önden ödeme yapabilir ve fiyat garantisi sağlayabilirsiniz. Fatura kesim gününüzde internetiniz kesilmez 10 günlük ödeme süreniz bulunmaktadır, bu 10 günün sonunda bağlantınız kesilebilir.
Teşekkür ederiz. -
Merhaba,
Talebinizi oluşturdum.
Ekibimizin dönüşüne istinaden sizlere bilgilendirme yapacağız.
Anlayışınız için teşekkür ederiz. -
Size geçtiğimden beri internette kopma ve yavaşlama mevcut, aynı altyapı ile turknet ve millenicom kullandım hiç böyle problemler olmamıştı.
-
Merhaba,
Pm üzerinden abone numaranızı iletir misiniz ?
Teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gönderdim.
-
Dün vdsl sinyalim gitti. Hemen arıza kaydı oluşturduk ve bu sabah telekomdan gelip sinyali tekrar aktif hale getirdiler. Ancak şu an pppoe bağlantısı hatası alıyorum, kullanıcı adım ve şifrem doğru olmasına rağmen bir türlü bağlantı sağlanamıyor. Sonuç olarak 2 gündür internetim yok. :(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en-ertrk -- 6 Eylül 2022; 20:30:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Türk Telekom kutusuna mesafeniz kaç metre ?
-
Kutu hemen karşıda. Arada 1 bina mesafe var.
-
Modeme gelen nedir hocam, DSL istatistikleri, hat istatistikleri bölümünde ayrıntılı yazıyor, gürültü kaç, ulaşılabilir hız kaç, sabitlenmiş hız kaç oradan görebilirsiniz. Kontrol edin isterseniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
100 mbps alman lazım dediğin gibi mesafe varsa kablonda veya binaya gelen kabloda sorun olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X