Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en-ertrk E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    İlgili birime konunun takibi ve çözümü için talep oluşturduk, dh destek ekibi olarak bizler de sürecin takipçisi olacağız.
    Teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Bankalar otomatik ödemeyi son ödeme gününün sonuna doğru yapıyor. Siz son ödeme günü gelince o günün bitmesini beklemeden interneti kesiyorsunuz. Bankaya 1 gün önce öde diye talimat veremiyoruz, sizin sisteminizde o gün (dahil) ödenmediyse eğer ondan sonra yapmalısınız ne yapıyorsanız.

    Az önce ben de yaşadım aynı durumu. Son ödeme bugün, banka bugün ödemeyi yapacak fakat internetim kesilmiş. Neyse ki müşteri hizmetleri halletti durumu ama her ay aynı şeyi mi yaşayacağız?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fatura son günü ödenmedi diye direk kesilmemeli diğer kuruluşlar gibi 5 10 15 gün 1 ay süre tanınmalı, faizi işletilmeli gerekirse diğer kuruluşlar gibi, su elk vs. Ayrıca otomatik ödeme olupta kesilmesi tamamen ironi olmuş bari 2 gün süre tanıyın sistem otomatik ödemeyi bile çekmeden hat kapatılır mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • H A N kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Genellikle bu tarz sistem hataları maalesef ilk ay sonunda oluyor sorunun farkındayız hemen düzeltiyoruz, yaşanmaması adına da gerekli geliştirmeleri yapacağız.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Sorunla ilgileniyor olmanıza sevindim fakat bu durumla 3. Ay faturamda karşılaştığımı da belirtmek isterim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Şu an sinyalim komple gitti. :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peşin olarak 2-3 aylık ödeme seçeneği var mı peki ? Böyle faturanın çıktığı günü pusuda bekleyip, internet kesilmesin diye her ay alarm mi kuracağız ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba dün akşam ve bu sabah saatlerinde sanıyorum bazı kesintiler oldu, şuan bağlantı problemi yok ama bir süredir aldığım hız anlamında problem olduğunu düşünüyorum, bağlantım yapıldığında ilk haftalarda böyle değildi. 250/30 mbps paketi kullanıyorum ancak genelde aldığım download hızı 180 civarlarında. Rica edersem kontrol edip arıza kaydı açabilir misiniz? Abone numaram:8576086282

  • Kobarsterm kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    6 aylık periyotlar ile önden ödeme yapabilir ve fiyat garantisi sağlayabilirsiniz. Fatura kesim gününüzde internetiniz kesilmez 10 günlük ödeme süreniz bulunmaktadır, bu 10 günün sonunda bağlantınız kesilebilir.
    Teşekkür ederiz.
  • ananni A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Talebinizi oluşturdum.
    Ekibimizin dönüşüne istinaden sizlere bilgilendirme yapacağız.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • Size geçtiğimden beri internette kopma ve yavaşlama mevcut, aynı altyapı ile turknet ve millenicom kullandım hiç böyle problemler olmamıştı.

  • S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Pm üzerinden abone numaranızı iletir misiniz ?

    Teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gönderdim. İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] 

  • en-ertrk E kullanıcısına yanıt

    Dün vdsl sinyalim gitti. Hemen arıza kaydı oluşturduk ve bu sabah telekomdan gelip sinyali tekrar aktif hale getirdiler. Ancak şu an pppoe bağlantısı hatası alıyorum, kullanıcı adım ve şifrem doğru olmasına rağmen bir türlü bağlantı sağlanamıyor. Sonuç olarak 2 gündür internetim yok. :(




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en-ertrk -- 6 Eylül 2022; 20:30:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet 50mpbs kullanıcısıyken sözünde durmamaları sebebiyle uzun araştırmalarım sonucu İnternetkutusu 100mpbs vdsl geçiş yapmış bulunmaktayım. 50mpbs kullanırken aldığım hız 35 civarı iken İnternetkutusu'nda 100mpbs almam gerekirken 30 alıyorum. Teknik konulara hakim değilim fakat mantığım bunu anlamlandıramıyor. Temsilcilerle görüştüğümde altyapımızın arızalı olduğunu söylüyor lakin 1 gün öncesi 50mpbs hızda 35 alırken bir gün sonra 100mpbs hızda 30 civarı almamı altyapıya bağlayamıyorum. Forumdaki değerli arkadaşlar 50mb gelen hızdan şikayetçiyken; ben düzgün 35mb hız almaya bile razıyım. 30 gösteren download hızı bir oyun oynarken sürekli takılıyor, lag oluşuyor. speedtest yaptığımda hızın stabil gelmediğini farkettim. 35 başlayıp bir anda 10lara düşüyor tekrar 25lere çıkıyor vs. böyle son buluyor. İlk iss TürkTelekom akabinde Türknet, şu an ise İnternetkutusu. İlk Türknete geçtiğimde pişman ettirdi ilerleyen süreçte genele bakarsak aldığım hizmetten memnundum. Hem Türk Telekom'dan hem de Türknet'ten farklı bir iss geçiş yapmam aldığım hizmetten olmadığım için değil markaya karşı bende önyargı oluşmasından dolayıdır. Şimdi İnternetkutusu'na geçiş yaptık ancak şu an için bende pişmanlık yarattı. Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum, kayıt açmama rağmen bir ilerleme göremedim. Umuyorum sorunuma çare bulup bir aksiyon alınır. Speedtest kaydımı bırakıyorum.

    Abone no :8576026419


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]




  • Dogukan_Deniz kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom kutusuna mesafeniz kaç metre ?

  • NitroNos kullanıcısına yanıt

    Kutu hemen karşıda. Arada 1 bina mesafe var.

  • Dogukan_Deniz kullanıcısına yanıt
    Modeme gelen nedir hocam, DSL istatistikleri, hat istatistikleri bölümünde ayrıntılı yazıyor, gürültü kaç, ulaşılabilir hız kaç, sabitlenmiş hız kaç oradan görebilirsiniz. Kontrol edin isterseniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
  • Dogukan_Deniz kullanıcısına yanıt

    100 mbps alman lazım dediğin gibi mesafe varsa kablonda veya binaya gelen kabloda sorun olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.