Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Diğer konumuzda yazdıklarınızı görür görmez kayıt açtık teknik incelemelerin ardından en hızlı şekilde dönüş yapacağız.

    Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Kesintiler devam ediyor, surekli olarak. Daha öncesinde kullandigim operatorde yuksek hizlari sorunsuz alabiliyordum. Kesintide yasamiyordum, sorun sizde kabul edin. Ve lutfenn ama lutfenn şu sorumu çözün.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet kutusuna baglanti yapılali 4-5 gün oldu ekipler geldi modem in yoktu sinyali verip gitmişler modem temin ettim arayüzü felan kendim yaotim ama hala internet yok en az 10 kere aradım müşteri temsilcisini ekip yolluyo ruz Halle diyoruz hala ne gelen var ne giden internet kutusi pismanliktirrrr

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 38fth38 3 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ankastreden dairenize gelen bağlantı yapıldıysa modemin dsl ışığı yanıyor olmalıdır. Yanmıyorsa bağlantıda bir sorun olabilir.

    Öncelikle lütfen abone numaranızı paylaşınız.

    Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    8576023751 abone numaram dsl ışığı yanmıyor ekip gonderikecekti 3 gündür gelmediler karşımda muatap yok ne zman arasam mesai dışı deniyor bant kaydı benim bildiğim 24 saat teknik ekip olmali Telekom şirketlerinde mağdurum hemen çözümü nu bulun yoksa pazartesi ilk iş iotal ettirmek olacak internetinizi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim genel bir sorum olacak, Istanbul Anadolu Yakası Kadıköy bölgesinde IK kullanıp, sorun yaşayan var mı ? Uzun zamandır konuyu takip ediyorum, Sorunsuz ve uygun fiyatlı bir operatör arayışındayım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 38fth38 3 kullanıcısına yanıt
    Bölgesel yoğunluğa göre ekiplerde gecikme yaşanabilir Telekom ekiplerinin bu konudaki çözüm süresi 7 iş günüdür. Ankastreden dairenize gelen kabloyu bulabilirseniz etiketi kendinizde birleştirebilirsiniz dsl ışığınız yandığında pppoe bilgilerini girerek internet bağlantınızı yapabilirsiniz. Çünkü anladığımız kadarıyla ekipler sizi aramış modeminiz olmadığı için bağlantıya gelmemişler doğru mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • paradox08 kullanıcısına yanıt

    Sorun devam ediyor, sizin canli destege baglanmanin yolu varmidir? Bugune kadar arayipta karsimda canli bir temsilci bulamadim! 3.ayin sonunda bende abonelikten cikiyorum boyle.bisey olamaz ya, spor kulubune sponsor olana kadar adam akilli yatirim yapin, sistemleriniz siz kadar kabul etmesenizde kaldirmiyor bu kadar aboneyi.

    SORUNUMA ÇÖZÜM BULUN, İNTERNETİM SÜREKLİ GİDİP GELİYOR.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paradox08 -- 28 Ağustos 2022; 14:40:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Sorun devam ediyor, sizin canli destege baglanmanin yolu varmidir? Bugune kadar arayipta karsimda canli bir temsilci bulamadim! 3.ayin sonunda bende abonelikten cikiyorum boyle.bisey olamaz ya, spor kulubune sponsor olana kadar adam akilli yatirim yapin, sistemleriniz siz kadar kabul etmesenizde kaldirmiyor bu kadar aboneyi.


    SORUNUMA ÇÖZÜM BULUN, İNTERNETİM SÜREKLİ GİDİP GELİYOR.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paradox08 kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydınız açık durumda teknik ekibimiz sorununuzla ilgileniyor aynı zamanda Wp destek ekibimizden de anlık bilgi alabilirsiniz.

    Sonuçlanınca sizlere bilgi aktaracağız.

    Çözüm sürecinde gösterdiğiniz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Arkadaşını getir kampanyasının kapsadığı abonelikleri söyleyebilir misiniz? Sunduğunuz tüm abonelikleri göz önüne alarak ( air fiber vs) yanıtlarsanız sevinirim.

    Yanıltıcı reklam olmaması için geçerli abonelikleri sitenizde de şartlar kısmı olarak eklemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Arkadaşını getir kampanyamız Vae omurgasında hizmet verdiğimiz 100 mbps’e kadar olan paketlerimizde geçerlidir.(Mega Kutu ve Eko kutu)
    Airfiber’de arkadaşını getir hizmetimiz bulunmuyor. Kapsama alanımız içerisinde kendi fiber omurgamızdan hizmet verdiğimiz müşterilerimize özel tarifelerde de yine arkadaşını getir kampanyamız bulunmaktadır.
    Eğer mevcut abonelerimiz arkadaşını getir kampanyası ile kazandığı ücretsiz aylar varken üst paketlere geçerse haklarını kaybetmezler sadece dondurulur alt paketlere geri dönerlerse yeniden ücretsiz haklarından yararlanabilirler.
    Web sitesinde de bununla ilgili yeni düzenleme yapacağız.
    Önerileriniz için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bugün itibariyle kablo çekme işlemleri tamamlandı. Akşam işten geldiğim gibi modemi resetleyip internet kutusu kullanıcı adı ve şifremi girerek internete bağlandım. Teşekkürler.

    35mpbs olan paketi kullanıyorum.
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tugi-uA kullanıcısına yanıt
    Yaşamış olduğunuz aksaklık için yeniden özür dileriz.

    Aramıza hoş geldiniz, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Aksaklıkları da telafi ettiniz zaten. Teşekkürler.

    Yaklaşık 3 saattir internete bağlıyım. Çok memnunum herkese tavsiye ederim, tam bir f/p firması.(standart ev kullanıcısı oyun vs oynamıyorum)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tugi-uA kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam. Sonunda teknik ekip gelip internetinizi kurmuş.

    Ben de bir haftadır kullanıyorum. İlk başlarda modemden kaynaklı bir sorundan dolayı kopmalar yaşadım. Şu an için gerekli ayarlamaları yaptım hiçbir sıkıntı yok. İnternet Kutusu'nun müşteri desteğini başarı buluyorum, WhatsApp'dan yazınca 1 saat içinde dönüp ilgileniyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun teşekkürler. 4 (saat) 8 (dakika)'dır bağlıyım hiç kopma yaşamadım, şuana kadar çok memnunum. Tam bir fiyat performans firması. Malum firmanın zammından sonra ilaç gibi geldi. Umarım böyle devam eder.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 gündür internetim yok Türk Telekom kaynaklı diyorlar ana konuya yazdığım mesaj da silinmiş sanırım hala çözülemedi Türk Telekom dan arandım yeni hat tahsisi açılmış sinyal yok diyorlar haftasonu muhattap bulamadım zaten gerçekten insanın başına gelince anlıyormuş , firmanızdan en kısa sürede çıkmayı düşünüyorum evden çalışıyorum 2 gündür çalışamadım da ne zaman çözülecek bekliyoruz !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abone numaram 8576065746, yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum. Diğer operatöre 80 tl fazla vermeye razı geldim. 90 gün geçtikten sonra eski operatörüme döneceğim. 3 günde bir internet gidiyor, pingler evlere şenlik, online oyunlara girişte sıkıntılar cabası. Tavsiye etmiyorum. 1 saat önce yine kesildi.


    Edit: 30 Ağustos son ödeme tarihi olan faturam sebebiyle hattımı kısıtlamışlar, daha gün bitmeden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoltAction -- 30 Ağustos 2022; 21:47:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.