Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Faturanızı son ödeme tarihinde, sinyal almaya başladığınız saat itibarıyle ödemediyseniz anında kesiyorlar interneti ve 48 lira açma kapama bedelini yansıtıyorlar. Unutursanız geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BoltAction kullanıcısına yanıt

    Yetkili arkadaştan bu konuda bilgi bekliyorum. Ödeme gecikmesi durumunda kısıtlanan veya kapatılan interneti tekrar açmak için 48 lira (veya herhangi bir miktar) alıyor musunuz?

    Cevabınıza göre hareket edeceğim.

  • Otomatik ödeme talimatı geçilmiyor mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kobarsterm kullanıcısına yanıt

    Ben PAYCELL kullanarak otomatik ödeme talimatı vermiştim.

  • Merhaba internetkutusuna turknetten geçis yaptım ama internet hızım 4-5 mb üstü çıkmıyor.teknik destek yardımcı olamıyor site üzerinden yardımlarınızı bekliyorum.abone. Numaram 8576019783 tarife mega kutu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hangi bankalara otomatik odeme veriliyor, sitede sadece garantibankası yazmakta, diğer yazılan kanallarharicinde, bankaveyahut kredi kartına otomatik ödeme olmuyormu?

  • digichaos kullanıcısına yanıt

    Modem arayüzündeki hız değerlerini paylaşırsan yardımcı olunur elbet

  • digichaos kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydınız oluşturulmuştur.



    Saha ekiplerinin müdahalesi ardından bilgilendirme yapacağız.



    Çözüm sürecindeki anlayışınız için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yakamoz77 Y kullanıcısına yanıt
    Diğer bankalar ile görüşmelerimiz devam etmektedir. Yakında bir çok banka ile entegrasyon işlemleri tamamlanacaktır.
    Teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • savuk S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Faturanızın kesiminden itibaren 10 günlük ödeme vadeniz bulunmaktadır. Süre dolduğunda portunuz öncelikle pasife çekilecektir. Bu süreçte tarafınıza sms bilgilendirilmesi yapılmaktadır. Portunuz pasife çekilir ise yeniden aktif duruma getirilmesi için açma kapama ücreti talep edilmektedir.

    İlginiz için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kobarsterm kullanıcısına yanıt
    Bu konuda bankalar arasından şuan sadece Garanti Bankasını kullanabilmektesiniz çok yakın bir sürede Finansbank ve Enpara üzerinden de oto. ödeme talimatı verebileceksiniz.

    Teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    online sayfadan kredi kartı eklenip otomatik ödeme yapılamıyormu?

  • Butun ayarlari yaptim baglanti gozukuyor sayfa acmiyor yardim please.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verilen sifreleri Zyxel VMG3625-T50B modemimin arayuzune girdim arayuzde baglanti gozukuyor modemin ortasindan kirmizi isik yaniyor modemi actim kapattim yine ayni bir yerde hatami yapiyoruz anlamadim @internetkutusu
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cozdum bir yerde yanlislik yapmisim suan calisiyor hiz testlerini yaptim aksam yogunluk olmasina ragmen iyi Internet Kutusu hayirli olsun vatana millete :)

  • Bugün 10. Kez internet kopuyor. Her defasında da da modemi açıp kapatıyorum kırmızıda kalıyor. Modemi her acıp kapattığımda da internet hızı değişiyor kapasite hızı vs.
    Lütfen yardımcı olun, bıktım bu durumdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Peki gerekçesini de yazabilir misiniz?
    Mevcut internet sağlayıcım da aynı işlemi uyguluyor ama yeniden aktifleştirmek için böyle bir ücret talep etmiyor.
    Pasife alındıktan sonra aktifleştirme işlemi neden ücretli?
    Bir tür cezai yaptırım mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savuk -- 3 Eylül 2022; 8:48:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İki haftadır kullanıyorum, ilk hafta bir takım sorunlar sorunlar yaşadım. Şu an için daha stabil ancak hız konusundan pek memnun kaldığımı söyleyemem. Çünkü mega paket 100mbps kullanıyorum ve hız testini aşağıda görebilirsiniz.

    Not: Hız testi modemin yanında kablosuz olarak yapılmıştır. Belki telekom altyapısıyla ilgili bir durumdur ama yine de incelenmesini istiyorum.

    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    Abone No: 8576078719



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en-ertrk -- 4 Eylül 2022; 21:51:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.