Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yakamoz77 Y kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederiz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • faturayı 9 taksit ile ödedim ama ödeme smsinde taksitle birlikte eklenen tutarın tamamı göründü, taksit olmuş mudur ?

  • nier kullanıcısına yanıt
    İlgili departmandan bilgi talep edelim abone numarası iletir misiniz pm üzerinden?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Hâlâ daha benim bağlantım yapmaya gelen giden yok. Sürekli bilgi verdik görüştük haber verdik diyorsunuz ancak en ufak bir gelişme yok. 7 gün dediniz 15 gün oldu. Türk telekom ekiplerine yaptırımınız olmadığı sürece bu sorunları yaşamaya mahkumsunuz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tugi-uA kullanıcısına yanıt
    Sözleşmelerle iyileştiriebilir mi bilmiyorum ama, devlet tarafından da bu hat bağlama işlerine bi çözüm yasa yönetmelik gibi birşey getirilmeli diye düşünüyorum, atıyorum 5 iş günü içinde bağlanmalı vs gibi.

    Edit: En büyük türk telekom ve neredeyse tüm firmalara alt yapısını sunuyor ve ISS lerin Türk Telekom işimize taş koyuyorsun seninle çalışmıyoruz deme lüksü yok mecbur çalışıyorlar, türk telekom da bunu kendi lehine çevirmek için elinden geleni yapıyor diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daquied -- 27 Ağustos 2022; 13:39:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tugi-uA kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sizlere pm üzerinden son durumun bilgisini paylaşmıştım görüşmelerimiz devam etmektedir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tugi-uA kullanıcısına yanıt

    Acaba neden böyle bir sorun oluyor ki? Ben cumartesi günü istenilen bilgileri gönderdim, pazartesi günü ekip gelip internetimi hemen bağlandı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en-ertrk E kullanıcısına yanıt
    Bölgesel yoğunluk diyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    İlgilendiğiniz için tşk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba @internetkutusu 250/30 paketini kullanıyorum Abone numaram 8576069185 Hızım düşük ve ping yüksek hat ve hız değerlerimi kontrol eder misiniz


    Daha önceki servis sağlayıcıda ping değerlerim 3-5 ms oluyordu.



    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]




  • xsabitx kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Görselleri ekleyerek arıza kaydınızı oluşturduk.

    Teknik birimimiz dönüş yapacaktır.

    Teşekkür ederiz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xsabitx kullanıcısına yanıt

    Şimdi şöyle özetleyeyim TT ve Türknetin bir çok il’de pop noktası var İnternet kutusu’nun sadece İstanbul’da var pinginizde sorun yok sadece İstanbul’a bağlandığınız için bu değerleri görüyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki böyle bir durum varsa @internetkutusu neden açıklamıyor ? Turknet te 100/8 m hız olmasına rağmen çoğu zaman 3-4 ms ping alıyordum ve hızımda 115 gibiydi

  • circassianman kullanıcısına yanıt

    Çoğu İSS’de zaten İstanbul’dan çıkış yaparsınız.Bir çok oyun sunucusu istanbul’daki veri merkezlerinde barınıyorlar.

    Türk telekom harici ulus’tan çıkış yapan yok.

    Bilginiz olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Pop noktası diyelim şuna

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gün içinde internetim sürekli olarak gidip gelmekte? Sorun tam olarak nedir? Neden sürekli internet kesintisi oluyor tesisatta sorun yok, modemde yok? Santrale çok yakınım!
    Bir çok insana önerdim ama yaşadığımız sorunların ardı arkadası kesilmiyor, DDOS diye bişey attınız ortaya eyvallah dedik üzerinden bu kadar zaman geçmesine rağmen hala daha düzeltilemeyen sorun nedir? Çok acayip canım sıkılmaya başladı bu duruma! Çok güzel bir müşteri ivmesi kazanmişken çok hızlıda kaybetmeye başlayacaksınız bu duruma çözüm bulamazsanız! Spor kuluplerine sponsor olmak yerine ilk önce kalitenizi ispat edin.


    @internetkutusu
    Abone numaram : 8576086343
    Acil destek rica ediyorum, toplantiya giremiyorum böyle bisey yok ya, sürekli sorun sürekli sorun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paradox08 -- 27 Ağustos 2022; 21:3:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paradox08 kullanıcısına yanıt
    Genel bir problem bulunmamaktadır. Hattınızı inceleyip bilgi vereceğiz.
    ….
    Tanımlanan hız hat kapasitenizin üzerinde gibi duruyor, tüm abonelerimiz en yüksek hıza ulaşsınlar diye en yüksek kapasiteyi tanımlıyoruz bu durum bazen satürasyona sebep olabiliyor gerekli düzenlemeyi yaptık kontrolleriniz sonrası geri dönüşünüzü bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 27 Ağustos 2022; 21:28:56 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Şu enyuksek hız sınırını tanımlama işini birde şu 8576048542 nolu aboneniz icin yapsanız gittikçe eriyen bir hız var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.