Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 aydır kullanıyorum. Her gün kopma yaşadım. sorunumu defalarca dile getirdim. Bana sorun yok kopma görmüyoruz dediniz. Yeni İSP ye geçicem bunu yazmak istedim. Hem şirket bilsin bunu hem tüketiciler.



    Not : İT bilgim var. Evet daha önceki turknette kopmalar yoktu başka sebebten ayrıldım. Sorunlarım bu şirkete geçince başladı. Hizmet ücreti ucuz ama kaliteye katlanırsanız sorun olmaz .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 23 Ağustos 2022; 14:4:8 >
  • 23/08/2022 Hızım düşük Merhabalar, Gerekli kontrolleri sağladığımız zaman internet bağlantınızın aktif olduğunu görüntülemekteyim.23/08/2022 verilen cevap bu aldığım hız 41 MB. Anlaşma 100mb. Altyapı 77mb.kaldiriyor.bu cvp sorunumun cevabı yada çözümü değil ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 8576048542 abone no bu ilk 52 ile başladık şimdi 41 lere kadar geldi önceki t.telekom altyapısı ile ve 75mb.net alıyordu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    bağı olduğunu düşünmüyorum coğrafi sorunlara yoruyorum İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] 

  • Tugi-uA kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçmiştir. Biz de süreci takip ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 23 Ağustos 2022; 14:51:30 >
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Dh destek ekibi olarak bizler de sürece dahil olmak ve sorunun çözümünde yardımcı olmak isteriz, sizleri kaybetmek istemeyiz.

    Lütfen abone numaranızı pm üzerinden iletir misiniz ?
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Detaylı inceleme sonrası ekibimiz santralden gelen hatta arıza tespit etmiştir.

    Arıza kaydınız aktiftir, saha ekiplerinin dönüşüne istinaden sizlere bilgilendirme yapacağız.

    Çözüm sürecindeki sabır ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Dh destek ekibi olarak süreci bizler de takip edeceğiz.
  • Kastamonu bölgesindeyim, şuanda ve akşam saatleri yurt dışı pingleri yükseldi ve yurt dışı çıkışları ara ara kesiliyor. İyice sinir oldum.

  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    8576045400 no'lu aboneliğim için 2. ay ücret fatura edilmiş ? ben arkadaşımın referans kodu ile üye olmuştum 2. ay ücret alınmayacaktı bu sorunu düzeltin lütfen


    17/08/2022 Mega Kutu Xdsl 79.90₺

  • Merhaba, abone numaram 8576065746 . İnternet kutusuna geçtiğimden beri pingim sürekli yüksek, online oyunlara bağlanmakta sıkıntı çekiyorum, es kaza girebilsemde bu yüksek ping ile oynamak mümkün olmuyor. Aynı altyapı ile önceki operatörümde bu sıkıntılar yoktu. Şayet 2 ay içinde çözülemez ise eski operatörüme dönmeyi düşünüyorum. Belki biraz daha fazla vereceğiz ama en azından sıkıntılar minimuma iner.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoltAction -- 23 Ağustos 2022; 17:4:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BoltAction kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sorunu analiz edebilmemiz için Tracert sonuçlarınızı paylaşır mısınız ?

    Teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • IznickX kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İlgili birimlere aktardım.

    İncelemeler sonrası tarafınıza dönüş sağlayacağız.
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] öğlen online işlemlerden arıza kaydı açtım şimdi baktım silmissiniz tekrar oluşturdum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    İnternet kutusu müşteri hizmetleri aradılar Türk Telekom ekiplerine mail attıklarını söylediler. ancak ne gelen vaar ne giden vaar.

    12 Ağustos tarihinde evraklarımı gönderdim. internet bağlantımı yapmaya ne zaman gelecekler.

    Müşteri numaram: 8576025115

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Detaylı inceleme sonrasında dönüş yapılması için ilgili birime bilgi verdik. Arıza kaydı açılması yönünde de talep oluşturduk, sahadan gelecek dönüşe istinaden bilgi aktaracağız.

    Teşekkür ederiz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • helsloot kullanıcısına yanıt

    Aynı sorun bende de var.


    İnternet kutusuna 2 aydır aboneligin var 2 aydır pişmanım. 3. Ayın dolmasını Bekliyorum . 2 ayda fatura işlemleri nedeniyle 5 defa sorun yaşamam hiç ama hiç normal değil.

    Son olarak arkadaşını getir kamp kaydına rağmen 2. Faturam duzenlenmis.


    Telefon açıyorum hat dusuyor suteden whatsaptan yaziyorum muhatap bulamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    İlgili ekibimiz düzeltmeye istinaden sizlere bilgi verecekler.

    Teşekkür ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fertm F kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Abone numaranızı iletir misiniz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İnternetkutusu çözüm masası burası mı? Yoksa sitenizde yer alan whatsap, site ve telefon iletişim hattı mı!


    0


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.