< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (7. sayfa)
-
-
İnternet kutusu müşteri hizmetleri aradılar Türk Telekom ekiplerine mail attıklarını söylediler. ancak ne gelen vaar ne giden vaar.
12 Ağustos tarihinde evraklarımı gönderdim. internet bağlantımı yapmaya ne zaman gelecekler.
Müşteri numaram: 8576025115
Cevap verecek misiniz? Daha bağlantı sürecinde pişman oldum bile.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Randevunuzu uyumlu modem olmaması nedeniyle ertelenmiş olarak görüntülemekteyim.
Arkadaşlarımız vdsl modeminizin olduğunu saha ekiplerine yeniden iletmişler. Kurulum ekiplerinden yeni planlama için bilgi bekliyoruz.
Yeniden aciliyetinizi belirtiyorum.
Teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
21:07'de whatsapp üzerinden "başvuru yapabilirsiniz" yazıldı, belgeleri 21:09'da gönderdim, hala cevap vs gelmedi, bu saatlerde robot mu cevap veriyor ?
-
Merhaba,
Chat bot kullanmıyoruz. Yoğunluğa göre cevap sürelerimizde gecikme yaşanabiliyor ancak ekibimiz tüm taleplere dönüş sağlıyor.
İlginiz için teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Uyumlu modemim var. Kimse beni arayıpta uyumlu modeminiz var mı diye sormadı. Eğer böyle bir şeyi iddia ediyorlarsa arama kayıtlarını göstersinler. Benim keenetic extra dsl 1200 modemim var.
Zaten bağlantı yapılmasını isteyen benim, bağlantım yapılsın diye yalvaracak duruma geldim artık, neden modemim yok gelmeyin diye söyleyim ki? Size mantıklı geliyor mu bu sebepten bağlantıya gelmemeleri? Eğer Türk Telekom ekipleri sizin firmanızı önemsemiyorsa onu bilelim.
"Bizim Türk Telekom ekiplerine sözümüz geçmiyor. Onların keyifleri ne zaman gelirse bağlantınızı yapmaya da o zaman gelecekler" diye söyleyin bize, bizde bilelim bunu.
Bağlantı için yarına kadar gelmezlerse iptal işlemi istiyorum. Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Öncelikle yaşamış olduğunuz gecikme için çok üzgün olduğumuzu ve elimizden geleni yaptığımızı bilmenizi isteriz.
Belli ki bir karışıklık var veya tarafımıza yanlış bilgilendirme yapılmış, müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçtikten sonra yeniden saha ekiplerine bilgi vermiş ve aciliyetini belirtmiş konuyla ilgili yapılan çalışmalar ve son durumu aktarmak için müşteri hizmetlerimiz sizlerle gün içerisinde yeniden iletişime geçecektir.
Dh destek ekibi olarak bizler de sürecin takipçisiyiz, saha ekipleri sizlerle iletişime geçerse bizleri yeniden bilgilendirebilirsiniz.
Anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz. -
Müşteri hizmetleri geri dönüş yaptı. Ekiplerin bugün geleceğini, eğer gelmezler ise bize geri dönüş yapın diye belirttiler. Müşteri hizmetlerini arıyorum ancak bağlanmıyor. O yüzden burada yazıyorum.
Bağlantı için kimse gelmedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sence gelir mi? Gelirse bizim orayada uğrasınlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gelen giden yok. Sözde bugün geleceklerdi, internet kutusu müşteri temsilcisi öyle söylemişti.
Gelen olmayınca Buradan yazdım sağolsun arkadaş cevap bile vermedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Saha ekiplerinden gelen dönüşü sizlere aktarmıştık. Whatsapp Destek hattına da talep ilettiğinizi görüntülemekteyim, ekibimiz Türk Telekom saha ekiplerine gerekli bilgilendirilmeyi yapmış dönüşlerine istinaden sizlerle yeniden iletişime geçeceğiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sizin müşteri hizmetleriniz bugün sabah beni aradılar. Ekiplerin gün içerisinde geleceğini söyledi. Gelmezlerse bize bildirin dedi. Bende bildiriyorum.
Bugün bağlantıya kimse gelmedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konuyu ara ara takip ediyorum , sizin sorununuz gerçekten çok can sıkıcı , benimde başıma bir ara bu tarz bir problem gelmişti yaklaşık 10 gün internetsiz kalmıştım.(Türknet ve TT saha ekipleri arasında bitmek bilmeyen bir sorun yüzünden)
Umarım bir an önce sorununuz çözülür.
-
Hocam şöyle, bu tarz firmalar sizinde bildiğiniz gibi Türk Telekom ekiplerinin eline bakıyor. Ekiplere herhangi bir yaptırımları olduğunu düşünmüyorum. Böyle olunca da ekiplerin eline bakar hale geliyoruz. Ben eminim iss olarak türk telekomu seçseydim 2 3 gün içerisinde bağlantı için gelirlerdi. Daha az fiyata internet kullanmak için bu duruma seve! Seve! katlanıyoruz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Haklısınız ,
Zamanında türknet e geçişlerde de böyle olmuştu , Geçiş yapacak kişinin portu sorunlu bölgede ise ( tt saha ekipleri , geçiş işlemini yapan birimler vs.) operatör değişikliği günlerce sürebiliyor geçiş olsa bile hatta sağlıklı internet kullanmanıza ya izin verilmiyor yada hız/ping konusunda bir şekilde engel çıkıyor , bu benim düşüncem tabi.
Ben türknet e geçişimde de sorun olmadan hızlıca geçiş yapmıştım ve hız/ping sorunu yaşamadan yıllarca kullandım , şimdide 15 gün oluyor internet kutusuna geçiş yaptım ve yine sıkıntı olmadan kullanıyorum.
Aynı durum şuan internet kutusu ve diğer geçiş yapılan iss lerin başına geliyor , Bir nevi dejavu gibi arada kalan hep son kullanıcı malesef
Bence bu internet işi tamamen şans bağlı olduğunuz port ve türk telekom un insafına kalmış bir durum.
-
İlgili birime aktardım bla bla bla. Harbi şu DH zararlisinin faydasını gören ya da problemi çözülen var mı? Gerçekten merak ediyorum. Troller değil gerçekten problemi çözülen bir insan evladı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz.
Abone numarasını paylaşırsanız sizlere yardımcı olmaya çalışabilirim.
Teşekkürler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pm üzerinden abone bilgilerini paylaşın birlikte kontrol edelim :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
gönderiyorum pm ile
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X