Şimdi Ara

İnternete bağlanırken çıkan sarı ünlem işareti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
3.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kendimi bildim bileli wireles çekim göstergesinin üstünde çıkan bu sarı ünlem işaretiyle yaşıyorum ve artık bıkkınlık getirdi. Zaman içinde farklı bilgisayarlarım modemlerim internet sağlayıcılarım oldu ama nasıl bir şanssa bu sarı ünlem işaretini az veya çok mutlaka gördüm. Son zamanlarda bu sıkıntı çok sıklaştı. Biri adsl, acer aspire 5739 ve airties rt204 kullanıyorum. Sorun tam olarak şu interneti komşuyla paylaşmadan önce de bu sıkıntı vardı paylaşmaya başladıktan sonra çok arrtı. İnternette gezinirken durduk yere bu inlem işareti çıkıyor ve sorun çöz deyince modemi resetlememi söylüyor resetliyorum ve hiç şaşmadan sorun düzeliyor. Hele torrent açarsam veya başka yerlerden birşeyler indirmeye çalışırsam 10-15 dk içinde mutlaka bu sorun oluyor. sürekli modemi açıp kapayarak bağlanıyorum internete. Aynı sorun önceki modemimde ve bilgisayarımda da vardı, bir dönem çalıştığım işyerinde de vardı sürekli sekreteri arayıp modemi resetletirdik. Bunun için sorun hangi bileşenden kaynaklanıyor pek çözemedeim. Modemdense, bu sorunu bana yaşatmayacak bir modem tavsiyeniz varsa memnun olurum.







  • modemi yada hattı yenilemeniz gerekiyor gibi görünüyor ama önce iss yi arayıp yardım isteyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakaoz

    Arkadaşlar kendimi bildim bileli wireles çekim göstergesinin üstünde çıkan bu sarı ünlem işaretiyle yaşıyorum ve artık bıkkınlık getirdi. Zaman içinde farklı bilgisayarlarım modemlerim internet sağlayıcılarım oldu ama nasıl bir şanssa bu sarı ünlem işaretini az veya çok mutlaka gördüm. Son zamanlarda bu sıkıntı çok sıklaştı. Biri adsl, acer aspire 5739 ve airties rt204 kullanıyorum. Sorun tam olarak şu interneti komşuyla paylaşmadan önce de bu sıkıntı vardı paylaşmaya başladıktan sonra çok arrtı. İnternette gezinirken durduk yere bu inlem işareti çıkıyor ve sorun çöz deyince modemi resetlememi söylüyor resetliyorum ve hiç şaşmadan sorun düzeliyor. Hele torrent açarsam veya başka yerlerden birşeyler indirmeye çalışırsam 10-15 dk içinde mutlaka bu sorun oluyor. sürekli modemi açıp kapayarak bağlanıyorum internete. Aynı sorun önceki modemimde ve bilgisayarımda da vardı, bir dönem çalıştığım işyerinde de vardı sürekli sekreteri arayıp modemi resetletirdik. Bunun için sorun hangi bileşenden kaynaklanıyor pek çözemedeim. Modemdense, bu sorunu bana yaşatmayacak bir modem tavsiyeniz varsa memnun olurum.


    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sarı yuvarlak içinde ünlem
    9 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.