Uzun süredir türknet kullanıcısıyım fakat 2 gündür doğru düzgün internetimi kullanamıyorum. DSL ve İnternet ışığım yanmasına rağmen internete bağlanamıyorum. Google'a ping bile atamıyorum. Sorun hız düşüklüğü ile destek kaydı oluşturduktan sonra başladı. Gelip kontrolleri yaptıktan sonra sorunum çözüldüğünü söylediler fakat 2 saat sonrasında bağlantı kopmalarım başladı. Ardından hız testi yaptığımda 0.xx mbit hızlar alıyordum. Hız ayarlamaları yapıyolardır diye düşünüp çok uğraşmadım fakat uzun süre sonra ne destek kaydında ne de hızımda bi düzelme oldu. Ardından SNR değerlerini değiştirmeye başladığımda düzeldiğini fark ettim. SNR'ı 8 dBye sabitleyip yaklaşık 5 6 saat sorunsuz kullandım fakat sabah uyandığımda sorun tekrar başlamıştı. SNR'ı bi 7'ye bi 8'e alıyorum 20 dakikada bir internetimde gitme yaşıyorum. SNR'ı hiç ellemediğim zaman zaten internete erişimim olmuyor. Buyrun modem değerleri: [şu an modem bağlı gözüküyor fakat herhangi bir şekilde internete erişim sağlayamıyorum][TurknetDestek ile özel mesajdan PM yoluyla da iletişim kurdum fakat uzun süreler sonrası cevap alabildim ve bir sonuç içeren mesajlar değildi. Belki burda bilen biri olur yardımı dokunur diye konu açıyorum.] Kendileri kopmaları söylediğim halde bana hız testi yapmalarını söylediler ki internet bağlantım yokken nasıl hız testi istiyorlar anlamadım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Valeryy -- 14 Ocak 2021; 11:0:9 > |
İnternetimi Kullanamıyorum [Çözüldü]
-
-
Merhaba, DNS kaynaklı sorun yaşıyor olabilirsiniz. Sorunun DNS kaynaklı olup olmadığını google DNS'lerini tanımlayarak test edebilir misiniz? -
Denedim fakat sonuçta bir değişiklik olmadı.
-
ya modeminizde sıkıntı var yada iç tesisatınızda ama internetin hiç olmaması normal değil gibi sadece hat değerlerini yorumlamam gerekirse ınp yani elektromanyetik sinyal bozuklugu var hattın bir yerind e kablo radyo telefon telsiz veya elektirik kablosunun yaydığı sinyallerden etkilieniyor aynı zamanda crcyede(parazit diyebilirz) sebebiyet veriyo bu durum ama modem bu kadarlık bir bozukluğu düzeltir ve internete girmene mani olmaz şansın varsa başka modemle dene -
Arıza kaydından dolayı Türk Telekom ekipleri aradı ve sorunun alt yapının bunu kaldırmadığı en stabilin 35de olacağını söylediler, ben de 35mbite dönmek için destek kaydı oluşturdum, gelişmeleri aktarırım tekrardan.
-
Güncel olarak yaklaşık 20 saate yakın zamandır kopmasız kullanıyorum. Bundan ötürü kampanya değişikliği talebimi iptal ettirdim şu an 46-47 mbit olarak ölçüm yapabiliyorum. SNR değerimi 7ye sabitlemiştim. Duyum olarak aldığım bilgiye göre TT ekipleri altyapı çalışması yaptığı için olabilirmiş ama teknik servisten ve ya resmi olarak bir şey göremediğim için bilmiyorum. Peki sizce ben bu hız değerimi nasıl arttırabilirim? (Max rate:90.000 iken aldığım 50.000 data rate)
Güncel nperf hız testi:
-
Merhaba, bu arızayı yaşamadan önce 90 Mbps hız aldınız mı? Eğer daha önce modeminiz bu hızlarda buluşmuş ise kaydınıza detay olarak eklemeniz durumunda teknik arkadaşımız tekrar kontrol ederek size bilgi verecektir. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, bu arızayı yaşamadan önce 90 Mbps hız aldınız mı? Eğer daha önce modeminiz bu hızlarda buluşmuş ise kaydınıza detay olarak eklemeniz durumunda teknik arkadaşımız tekrar kontrol ederek size bilgi verecektir.Yok hız yükseltemesi için paket değişikliği yaptığımda kapasite olarak max rate:44.000 iken ben 40.000 alıyordum daha sonra hız düşüklüğü ile oluşturduğum kayıtlarla beraber şuanki seviyesine ulaştı. Güncel değerler:
Altyapı desteğim mi yok onu tam anlamadım yani olmasa kapasite vermezler diye düşünüyordum ya da margin değerlerim mi kötü ondan mı yükseltilmiyor anlamadım.
-
-
Keyifli kullanımlar dilerim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X