Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU ŞİKAYET KONUSU (+390TL) 10.09.2024 THH Kararı ile Fatura İptl (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
10
Favori
4.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Broon kullanıcısına yanıt
    Peki iadeyi yaptılar mı yoksa ona da zorluk çıkartıyorlar mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gelşme varmı kimsede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ben de başka bir iss'ye geçmek istiyorum sizin karşılaştığınız durumlarla ben

    de mi karşılaşırım acaba? 2022 yılında 69.90 iken başvurmuştum sözleşme yok elimde yıllık ödeme yapmadım sizden farklı olarak...

  • 390 ve 105 tl fatura göndermişlerdive thh başvuru yapmıştım.

    thh kararı halen çıkmadı.

    Bugun internet kutusu bana yeni bir fatura daha göndermiş açma kapama bedeli adı altında 490 tl..

    ulan zaten başka firmaadayım. neyin açma kapama bedeli.?


    Ben bu devletin hiçbir kurumuna zaten güvenmiyorum. hakkımızı arayacakken bile devlete sığınmaya korkuyoruz.

  • Ayın 12sinde Comnet'e geçmek için başvurdum. 2 gün sonunda internetkutusu onay vermemiş. Yazdım whatsapptan onay vereceklerini söylediler. Tekrar başvurduk yine 2 gün sonunda reddedildi. Comnet diyor ki onay gelmediği için otomatik reddediliyor diye. İnternetkutusunun onay vermesini nasıl sağlayacağım, şikayet mi etmeliyim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cmanager kullanıcısına yanıt

    aynı durumdayım.


    whatsappdan yazıyorum tamam diiyp cevap vermiyorlar.


    burada btk nın da birşeyler yapması lazım.


    bu kadar çok şikayet veya thh davası varsa bir yaptrım yapmaları lazım. almışlar bir btk onayını sonrası rahat nasıl olsa diyip gelene geçene fatura çıkarmışlar.


    btk sitesinde internetkusutunu şikayet edecek alan bile yok. sadece isslerde büyük olan firmalar var listede.

  • İnternet kutusu kullanıcısı olarak Netgsm'e geçiş yapmak için başvurdum ama 4 gün geçti hala olmadı. Sanırım red falan verdi bunlar. Gel de uğraş şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • whatsapp hattından , müşteri hizmetlerinden, şikayetvardan vs. heryerden darlamak lazım bunları

  • seedless kullanıcısına yanıt
    1 saat önce internet kesildi. Ve mesajlar geldi. Hizmet sona erdirildi diye ve fatura kesiminden sonraki kullanım için 50lira yeni fatura çıkarmışlar. Allah razı olsun. Şimdi sıra Comnet'e geçti. Saat 11den sonra da onlardan hattı aktifleştirmeleri gibi bir fantezi içindeydim ama yarına kalacak belki yarından da sonraya.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine 8 temmuzda başvurdum, halen sonuç yoktu. Aradım 10 eylülde Bi daha arayın dediler. Şaka gibi olay. Tam iki ay sonra kararı görecekmişiz. Bunu beklerken firma boş durmayıp sistem kapatıp açma bedeli yansıtmış. Zaten comnet teyim. Aboneliğim olmayan yer açma kapama bedeli yansıtıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya yazılı, posta göndererek şikayetimi ileteceğim. Son olarak bunu yapacağım. Eğerki devlet haklının yanında ise, burada belli olacak. Eğerki devlet buradada köstek olursa, faturaları ödeyeceğim. Olmazsa artık benim için haram helal karışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Aynı sorun bende de var hocam. İnternet Kutusun'dan Netbone'ye geçiş için başvurdum ve 5 gündür hiçbir gelişme yok.


    WP'den de yazmıştım bunlara Churn işlemi için sıkıntı çıkarmayın diye...


    Edit: WP'den tekrar darladım bunları, biraz sert konuştum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 19 Ağustos 2024; 20:4:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt

    Benim başvurunun üzerinden 6 gün geçti. Netgsm'i aradım az önce; İnternet Kutusu reddetmiş bu yüzden tekrar talep iletmişler. Transfer ID verdiler, bunu İnternet Kutusuna iletin dediler. Whatsapptan yazdım İnternet Kutusuna, bakalım şimdi.


    "Kontrolleriniz sağlanarak en kısa süre içerisinde onay verilecektir" yazdılar, göreceğiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 19 Ağustos 2024; 22:46:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MUTAF kullanıcısına yanıt

    İki ay fazla iyimser olmuş. Ben kaç defa başvuru yaptıysam yasal sınır olan 6 ayın son gününe kadar beklettiler. Comnet'te İnternet Kutusunu aratmaz hocam, keşke geçmeseydiniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 19 Ağustos 2024; 22:47:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Bugün kurtuldum kendilerinden. Darlaya darlaya ben yoruldum onlar gün içinde onaylanacaktır demekten yorulmadı. 2 kez red verdiler. 5 günün sonunda onaylandı.


    Bu 5 günün ilk 2 günü öylece bekledim. Ardından red gelince whatsappdan yazdım her gün, onay verilecektir şeklinde yanıtlar aldım. Böyle olacak gibi değil şikayet vara yazdım (tabi cevap verimyorlar oradan da ama insanlar görsün diye yazdım), ekşisözlükte, kendi müşteri hizmetlerini arayıp söyledim, en son da cimere yazdım. cimere dün şikayet ilettim henüz bir işlem yapılmadı ama yine de kaldırmayacağım en azından btk ya bir şekilde ulaşsın bu şikayet.


    bu kadar saçlığın içinde tüketici koruyan bir sistemin olmaması yüzünden böyle oluyor.


    bu konuda btk ya herkesin toplu bir şikayet oluşturması lazım ki bi yaptırım uygulansın.

  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Bana da şunu yazmışlar;


    "Merhaba, sizin adınıza tarafımıza gelen aktif bir churn başvurusu bulunmamaktadır."


    Geçtiğim Netbone firmasına da ulaşamıyorum, 100 tl aktivasyon ücretini de ödemiştim.


    Geçiş yaptığım firmadan da soğudum açıkcası, 6 gündür hiçbir ses yok. Aktivasyon ücretini geri alabilme şansım var mı sizce?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Comnet te ne gibi sıkıntılar oluyor hocam. İlk bir aydayım. Kopma donma felan olmadı şimdilik. Çıkarken de sorun yaşamayız sanırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MUTAF kullanıcısına yanıt

    https://forum.donanimhaber.com/comnet-e-neden-gecmemelisiniz--159077488


    https://forum.donanimhaber.com/comnet-in-yaptigina-bakin--157822832


    Şöyle bir çok konu vardı, hepsini bulamadım hocam. Müşteri destek kaydı açıyor, adamlar müşterinin üyeliğini kapatarak sorunu çözüyorlar İNTERNET KUTUSU ŞİKAYET KONUSU (+390TL) 10.09.2024 THH Kararı ile Fatura İptl  Telegram kanallarında birisi bir şikayet yazınca hemen o kişiyi banlıyorlar bir de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 20 Ağustos 2024; 16:5:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt

    Kendilerine ulaşıp talep edin, whatsapp hattı falan vardır belki. Geri ödemeye yanaşmazlarsa mecburen Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmanız gerekecek ama o da aylar sürüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seedless kullanıcısına yanıt

    BTK'ya şikayet açmak da mümkün değil, şikayet açarken "İşletmeci" kısmında İnternet Kutusu yok. Sadece şu firmalar var:



    İNTERNET KUTUSU ŞİKAYET KONUSU (+390TL) 10.09.2024 THH Kararı ile Fatura İptl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.